blues guitar 16.04.2016 18:32:32 | |
---|
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
BugBadWolf 16.04.2016 18:37:47 | |
---|
blues guitar: https://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=1139397 Omani ostin ja myös myin puoleen hintaan tuohon verrattuna. :D Olisikos noissa sama kuin 40th anniversaryissa, että logon alla on pieni custom shopin rakentama sarja, jotka ovat kalliimpia? Niitä 40th kapineita värkättiin joku alle parin tuhannen sarja, vaikka sama juhlavuoden logo oli melkein kaikissa sen vuosimallin kitaroissa. Taisivat olla numeroitu vielä ykkösestä alkaen..? En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
blues guitar 16.04.2016 18:41:59 | |
---|
BugBadWolf: Olisikos noissa sama kuin 40th anniversaryissa, että logon alla on pieni custom shopin rakentama sarja, jotka ovat kalliimpia? Niitä 40th kapineita värkättiin joku alle parin tuhannen sarja, vaikka sama juhlavuoden logo oli melkein kaikissa sen vuosimallin kitaroissa. Taisivat olla numeroitu vielä ykkösestä alkaen..? Jos on Custom Shop? Niin silloin hinta on ihan kohdallaan. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
BugBadWolf 16.04.2016 18:53:13 | |
---|
blues guitar: Jos on Custom Shop? Niin silloin hinta on ihan kohdallaan. En tiedä ko kappaleesta. Sen tiedän että 40th vuosikerrassa oli. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
MadMatt 16.04.2016 19:03:49 | |
---|
|
BugBadWolf 16.04.2016 19:09:58 | |
---|
MadMatt:... Perus karvalakkimallit ovat kuitenkin lähempänä tonnia kuin kahta... Eikös tuo sarjanumero ole karvalakkia? En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
BugBadWolf 16.04.2016 19:12:01 | |
---|
BugBadWolf: Eikös tuo sarjanumero ole karvalakkia? Ja mastebuilteissa (googletin) on lavassa takana tekijän puumerkki. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
MadMatt 16.04.2016 19:29:07 | |
---|
BugBadWolf: Ja mastebuilteissa (googletin) on lavassa takana tekijän puumerkki. Kaikkien CS Fenkkujen mukana tulee erillinen sertifikaatti jolla todistetaan aitous. Masterbuilteissa on paperissa lisäksi myös tekijän signeeraus. |
BugBadWolf 16.04.2016 19:34:06 (muokattu 16.04.2016 19:35:47) | |
---|
MadMatt: Kaikkien CS Fenkkujen mukana tulee erillinen sertifikaatti jolla todistetaan aitous. Masterbuilteissa on paperissa lisäksi myös tekijän signeeraus. http://www.themusiczoo.com/product/ … nniversary-54-Stratocaster---Used/# Kokeillaan, josko linkki toimii. Tuolla, lavan takapuolella on masterbuilt-logo ja signeeraus. Edit: Katsokaa kuvat läpi. Ei siepannut linkkiä suoraan kuvaan. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
blues guitar 16.04.2016 19:56:34 | |
---|
Jos on CS? Niin myyjän kannattaa mainita se ilmoituksessa. Muutoin puolet hinnasta pois. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
BugBadWolf 16.04.2016 19:58:42 | |
---|
blues guitar: Jos on CS? Niin myyjän kannattaa mainita se ilmoituksessa. Muutoin puolet hinnasta pois. Eipä oikein näytä siltä että olisi. Sama soppa oli 40th anniversaryiden kanssa. Aina löytyy joku, joka jaksaa yrittää lottopottia tuollaisilla. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
mpekkanen 16.04.2016 20:09:43 | |
---|
Tässä on kyllä jo vähän turvonnut hinta :) http://www.tori.fi/uusimaa/Soitin_26408500.htm?ca=7&w=3 En tiedä mikä soitin on ja ei taida kyllä tietää myyjäkään. Myyjän mukaan kuitenkin edullinen... Kun katsoo tuota soitinta, niin onko siinä edes satulaa? Minusta ei ole ja silloinhan tuolla ei voi soittaa yhtään mitään. 1800 euroa :D En kyllä keksi miten tuolla voi mitään soittaa ilman satulaa ja hinta on kyllä sellainen, että siinä on kaksi nollaa liikaa. Ei edes tuo jousi vaikuta mitenkään kauhean arvokkaalta, mutta voinhan olla toki väärässäkin. Mielenkiintoista olisi kyllä tietää mikä tämä 11 puisella viritystapilla oleva peli on? Varmaan joku matkamuisto, jolla voi toki olla tunne-arvoa. Ei taida soittimena kylläkään olla toimiva, eikä kyllä mielestäni kovinkaan edullinen... |
MadMatt 16.04.2016 20:28:15 | |
---|
BugBadWolf: Eipä oikein näytä siltä että olisi. Ei ole lähelläkään masterbuiltia joka on nimi yhteyksistään huolimatta täysin eri kitara ja tyylipuhdas näköispainos 1954 mallista. Virittimistä ja kielenpitimestä näkee heti että ollaan modernimpien sovellusten äärellä. |
BugBadWolf 16.04.2016 20:29:41 | |
---|
mpekkanen: Tässä on kyllä jo vähän turvonnut hinta... Tuo on joku uiguurien/mongolien peli. NL-matka vuonna 78, nylonsukkapari sisään ja 6 pulloa vodkaa + soitin mukaan. Nyt perikunnan myymästä kuolinpesästä bongattuna sopuhintaan. Vähän on jopa petoksen makua. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
blaekie 16.04.2016 20:49:25 | |
---|
BugBadWolf: Tuo on joku uiguurien/mongolien peli. NL-matka vuonna 78, nylonsukkapari ja jamekset sisään ja 6 pulloa vodkaa + soitin mukaan. Nyt perikunnan myymästä kuolinpesästä bongattuna sopuhintaan. Vähän on jopa petoksen makua. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon. |
BugBadWolf 16.04.2016 20:50:55 | |
---|
blaekie: ja jamekset Tuolla hinnalla olisi tullut jo parempi haitari. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
mpekkanen 16.04.2016 21:02:09 | |
---|
BugBadWolf: Tuo on joku uiguurien/mongolien peli. Vähän on jopa petoksen makua. Jonnekkin itä-eurooppaan olisin tuon itse sijoittanut/veikkannut, mutta menikin sitten vielä kauemmaksi varmaan... Ei kyllä taida tuolla hinnalla mennä ja on kyllä niin erikoinen soitin, että jos tuollaisen haluaa erikseen joku ostaa, niin varmaan kyllä tietää noiden arvonkin. Tuolla rahallahan käy jo hakemassa tuon soittimen ja on siellä reissulla viikon tai kaksikin. Ruuat ja tuollainen soitin, matkojen kanssa tuskin kustantaa edes tuota hintaa. Ei ainakaan suuruusluokalta kauheasti heitä... Tietysti riippuu majoituksestakin. Matkanahan tuollainen voisi olla ihan ok, mutta se on jo ihan eri kuin myydä jotain soitinta joka ei varmaan euroksi muutettuna ole siellä paikanpäällä montaa kolikkoa maksanut. Eikä tarvitse olla kovinkaan suuri soittimien asiantuntuja, että jo noista kahdesta kuvasta voi sanoa hinnan olevan todella paljon enemmän kuin oikea arvo. No, toisaalta aika sama mitä tuollaisesta pyytää kun ei se kuitenkaan mene kaupaksi. Ehkä se 18 euroa voisi olla taikka 20, jolla joku voisi tuollaista täysin matkamuistokrääsästä valmis ostamaan koristeeksi. Ehkä... |
Uki 17.04.2016 10:21:40 (muokattu 17.04.2016 10:22:48) | |
---|
blues guitar: https://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=1139397 Omani ostin ja myös myin puoleen hintaan tuohon verrattuna. :D Mulle tarjosi sähkörumpuihin vaihdossa tätä kitaraa (ainakin samat kuvat oli liitteenä!). Väitti sähköpostissa, että arvioitu lähelle viisinumeroisia lukuja ammattilaisen toimesta. Vastasin, että kitarasi vaihtoarvo on n.1000-1500€. Ei lämmennyt yhtään ajatukselle. Nyt on sentään hinta tullut alaspäin sieltä 60-luvun Fenkkujen hinnoista! Jäi vaihtokaupat sillä kertaa tekemättä! |
Laulava Kylätohtori 17.04.2016 10:25:46 (muokattu 17.04.2016 10:26:16) | |
---|
Uki: Mulle tarjosi sähkörumpuihin vaihdossa tätä kitaraa (ainakin samat kuvat oli liitteenä!). Väitti sähköpostissa, että arvioitu lähelle viisinumeroisia lukuja ammattilaisen toimesta. Vastasin, että kitarasi vaihtoarvo on n.1000-1500€. Ei lämmennyt yhtään ajatukselle. Nyt on sentään hinta tullut alaspäin sieltä 60-luvun Fenkkujen hinnoista! Jäi vaihtokaupat sillä kertaa tekemättä! Nämä pistää aina miettimään, että onko kyseessä kusetusyritys vai onko myyjä oikeasti niin pihalla, ettei vaan tajua... e. tietysti tuollaiset "ammattilaisen hinta-arviot" indikoivat vahvasti kusetuksen suuntaan... They pass too much electricity. -SRV |
Laulava Kylätohtori: Nämä pistää aina miettimään, että onko kyseessä kusetusyritys vai onko myyjä oikeasti niin pihalla, ettei vaan tajua... e. tietysti tuollaiset "ammattilaisen hinta-arviot" indikoivat vahvasti kusetuksen suuntaan... Itselle tuli aivan sama mieleen. Enkä tästä johtuen jaksanut enempää sähköpostikeskustelua käydäkään. Asettui myyjä jo hyvinkin puolustuskannalle vastausviestissään! |