BugBadWolf 16.04.2016 18:49:09 | |
---|
Åboensis: Jatkossa noudattanet sitten itsekin tätä hienoa periaatetta? Noudatan sellaista periaatetta, että anovalle annetaan. Jos pyytää henkilökohtaisuuksia käyttämällä sellaisia ensin, ei kannata ihmetellä jos palautan omia huomioitani kanssakirjoittelijan henkilöstä. Mutta sikäli noudatan että en lähde siihen leikkiin ensin. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
Åboensis 16.04.2016 18:51:17 | |
---|
Kefiiri: Koska BBW on mennyt henkilökohtaisuuksiin? Käypä lukaisemassa esim. "Mnetin tori ja huijaukset" -keskustelua... "I dont know who they think they are, smashing a perfectly good guitar" - John Hiatt - |
BugBadWolf 16.04.2016 18:51:18 | |
---|
Kefiiri: Koska BBW on mennyt henkilökohtaisuuksiin? Meillä oli vähän erimielisyyksiä tuolla huijauslangassa. Tein rumasti, kun purin takaisin. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
Åboensis 16.04.2016 18:57:35 | |
---|
BugBadWolf: Noudatan sellaista periaatetta, että anovalle annetaan. Jos pyytää henkilökohtaisuuksia käyttämällä sellaisia ensin, ei kannata ihmetellä jos palautan omia huomioitani kanssakirjoittelijan henkilöstä. Mutta sikäli noudatan että en lähde siihen leikkiin ensin. Eli meinaat että kaksi väärää tekee oikean? Niinhän pikkulapsetkin aina sanoo koulun pihalla: "En mä muuten, mut kun toi löi ensin". Jos sitäpaitsi lukee keskustelumme ajatuksella läpi, saa olle aika luova, että löytää sieltä kovin henkilöön meneviä kommentteja minun kirjoittamanani. Mutta niin kuin itsekin sanoit, netti on täynnä ihmisiä, jotka vain etsivät lupaa saada loukkaantua. "I dont know who they think they are, smashing a perfectly good guitar" - John Hiatt - |
Åboensis: Eli meinaat että kaksi väärää tekee oikean?... Ole nyt jo hyvä ihminen hiljaa. Eihän minun tarvitse edes haukkua sinua, kun kaivat kuoppasi ihan itse. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
jra 16.04.2016 19:02:00 | |
---|
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Åboensis 16.04.2016 19:18:48 | |
---|
BugBadWolf: Ole nyt jo hyvä ihminen hiljaa. Eihän minun tarvitse edes haukkua sinua, kun kaivat kuoppasi ihan itse. Eli et ymmärtänyt (tai halunnut ymmärtää) sitäkään vertausta? Ei se mitään, minä ymmärrän sinua varmasti vähän liiankin hyvin. "I dont know who they think they are, smashing a perfectly good guitar" - John Hiatt - |
BugBadWolf 16.04.2016 19:30:58 | |
---|
Åboensis:...minä ymmärrän sinua varmasti vähän liiankin hyvin. Sinä se et vaan osaa lopettaa? En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
Kefiiri 16.04.2016 19:36:00 | |
---|
Åboensis: Käypä lukaisemassa esim. "Mnetin tori ja huijaukset" -keskustelua... Minä kävin... ihan kiintoisaa menoa oli, juuri tuollaista olen kaivannutkin ;) En ota kantaa siihen kumpi mielestäni on enemmän oikeassa, mutta toivon että jättäisitte sanan säilän kalistelun väliin tässä ketjussa. En ole musiikin asiantuntija. |
BugBadWolf 16.04.2016 19:38:59 | |
---|
Kefiiri:...toivon että jättäisitte sanan säilän kalistelun väliin tässä ketjussa. Minusta on aina mukavaa tehdä ihmiset onnellisiksi ja jos se näin vähällä onnistuu (että tekisi ikäänkuin vieläkin vähemmän), aina parempi. Tilaus toimitettu. ;D En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
Laulava Kylätohtori 16.04.2016 20:36:03 | |
---|
BugBadWolf: Esimerkiksi sinun merkkisi vahvistimista löytyy oma ketjunsa. Keskustelijoita ei. Johtunee varsin vähäisestä markkinaosuudesta. Enemmistö puhunee asioista, jotka enemmistö tuntee parhaiten. Ja emme oikein voi vaatia väkeä keskustelemaan vain meitä miellyttävistä asioista. No sitähän mää tässä vähän valittelinkin, kun ketju olisi ja puitteet kunnossa, mutta keskustelijoita ei löydy. Eihän tässä mitään ole vaadittu. Toivottu ennemminkin - haikein mielin esitetty toiveita korkeuksiin, jotta putiikkireiskat kömpisivät kivien alta esiin ja jakaisivat kokemuksiaan... Toisaalta sillä enää niin väliä ole, kun ei jaksa romujen kanssa 'puljata' enää juuri laisinkaan... They pass too much electricity. -SRV |
BugBadWolf 16.04.2016 20:45:57 | |
---|
Laulava Kylätohtori: ...Toisaalta sillä enää niin väliä ole, kun ei jaksa romujen kanssa 'puljata' enää juuri laisinkaan... GAS on vähän niinkuin herpes. Ei se häviä mihinkään, vaikka se katoaakin hetkeksi vetämään henkeä ;D Juujuu. Väärä naru. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
Åboensis 16.04.2016 22:40:39 | |
---|
BugBadWolf: Sinä se et vaan osaa lopettaa? Näköjään. Saanko sen sijaan hieman opettaa (sen osaan): "Narsistiselle (persoonallisuus)häiriölle on ominaista manipulointikyky, mutta jos narsisti ei saa toista alistumaan tahtoonsa hyvällä, hän pyrkii siihen pahalla, esim. uhkailuin ja painostaen.Hänellä on myös tyypillistä luoda itselleen hovi, jonka hän pitää tyytyväisenä muun muassa lahjonnalla (esim. kehumalla ja mielistelemällä). Häiriöinen pystyy kehittämään riidan yksinkin kehittämällä näennäisiä ongelmia voidakseen kontrolloida toista. Hän on hyvin taitava selittämään ja luomaan omia totuuksia ja hankkimaan näennäisnäyttöä. Hänen on saatava voittaa kulloinenkin peli ja säilytettävä näin ylivertaisuuskuvitelmansa keinoja kaihtamatta. Ensisijainen tavoite on vastapuolen nujertaminen." Kuulostaako tutulta? Ja ei, en puhu nyt itsestäni. "I dont know who they think they are, smashing a perfectly good guitar" - John Hiatt - |
antnis 16.04.2016 22:56:24 | |
---|
Åboensis: Näköjään. Saanko sen sijaan hieman opettaa (sen osaan): "Narsistiselle (persoonallisuus)häiriölle on ominaista manipulointikyky, mutta jos narsisti ei saa toista alistumaan tahtoonsa hyvällä, hän pyrkii siihen pahalla, esim. uhkailuin ja painostaen.Hänellä on myös tyypillistä luoda itselleen hovi, jonka hän pitää tyytyväisenä muun muassa lahjonnalla (esim. kehumalla ja mielistelemällä). Häiriöinen pystyy kehittämään riidan yksinkin kehittämällä näennäisiä ongelmia voidakseen kontrolloida toista. Hän on hyvin taitava selittämään ja luomaan omia totuuksia ja hankkimaan näennäisnäyttöä. Hänen on saatava voittaa kulloinenkin peli ja säilytettävä näin ylivertaisuuskuvitelmansa keinoja kaihtamatta. Ensisijainen tavoite on vastapuolen nujertaminen." Kuulostaako tutulta? Ja ei, en puhu nyt itsestäni. Heti pois pääni sisältä! |
Myrkky Nuoli 16.04.2016 22:58:08 | |
---|
Kun katsoo tämän sivun sisältöä ja topicin otsikkoa niin ei voi muutakun todeta, että hyvin te vedätte taas. Mitä jos menisitte vaikka nukkumaan. More Nintendo, less Marshall. |
Laulava Kylätohtori 16.04.2016 22:59:11 | |
---|
Myrkky Nuoli: Kun katsoo tämän sivun sisältöä ja topicin otsikkoa niin ei voi muutakun todeta, että hyvin te vedätte taas. Mitä jos menisitte vaikka nukkumaan. Jotenkin ironista, että tämä keskustelu käydään just tässä ketjussa. :D They pass too much electricity. -SRV |
tuskiz 16.04.2016 22:59:47 | |
---|
Keskustelun tasosta kertoo parhaiten sen moderaation täydellinen puuttuminen. |
Kefiiri 16.04.2016 23:00:17 | |
---|
Åboensis: Näköjään. Saanko sen sijaan hieman opettaa (sen osaan)... Mihin tällä pyritään? Millaiseen lopputulokseen olet tyytyväinen? En ole musiikin asiantuntija. |
Åboensis 16.04.2016 23:23:59 (muokattu 16.04.2016 23:28:20) | |
---|
Kefiiri: Mihin tällä pyritään? Millaiseen lopputulokseen olet tyytyväinen? No jaa, jos tosiaan luit koko alkuperäisen keskustelun tiedät kuinka merkityksettömästä asiasta koko homma lähti liikkeelle. Yritin parhaani mukaan kommunikoida mahdollisimman selkeästi ja ymmärrettävästi, kuitenkin ilmeisen huonoin tuloksin. Nyt koen, että nimim. BBW on pyrkinyt omissa puheenvuoroissaan tekemään minusta yksin syypään koko touhuun, minkä jälkeen hän mm. tässä ketjussa peräänkuuluutti hyviä keskustelutapoja, joita ei itse minun nähdäkseni ole kuitenkaan noudattanut. Herää kysymys miksi? Minä en tunne häntä ennestään, eikä hän käsittääkseni minua. Totta kai ymmärrän että järkevintä olisi ollut jättää koko homma sikseen jo kauan sitten, mutta kun on tämä vamma että kiusaajille ja öykkäreille ei anneta periksi. Ikinä. Mutta pyydän anteeksi kaikilta kanssa Mnettiläisiltä, tätä on ollut varmasti ikävä seurata. Ymmärrän senkin etten varmasti ole tämän väännön myötä antanut itsestänikään kovin fiksua tai filmaattista kuvaa (ei niin että sitä olisinkaan - siis fiksu ja filmaattinen). Yritän ottaa tästä opikseni. "I dont know who they think they are, smashing a perfectly good guitar" - John Hiatt - |
high_society 16.04.2016 23:29:47 | |
---|
tuskiz: Keskustelun tasosta kertoo parhaiten sen moderaation täydellinen puuttuminen. En mä ainakaan oo nähny mitään moderoitavaa täällä. Aika pienimuotoista vittuilua, vinoilua ja offtopikkia vaan. Ihan normaalia tän mittakaavan foorumilla imo. KASARI,KASARI.....KKKKKAAAASSSAAARRIIIIII !!!!!!!!!!!!!!! |