Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mikit stankku lessuun.
1
petrin1
13.04.2016 08:35:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tokain ls95 lessuun pitäs keksiä uudet mikit.
Jotain paf tyyppistä.lämmin ja miellyttävä jokapaikan höylä mikki setti ois hakusessa.ei liian kuumat ja sirisevät.oisko jotain fiksua settiä valmiina alle 200e?
Ei jb/jazz settiä. Gibsonin 57 paf oli hyvä mutta menee yli budjetin.
 
Petri Rintala
Rg505bk
13.04.2016 08:59:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla toimii Seymour Duncan alnico II pro setti. On tullut kokeiltua Customia ja Phat Cattia, mutta noilla mennään -ainakin toistaiseksi.
 
Perusmikkeihin nähden oikeastaan mikä tahansa on parannus, vaikka kyllähän joku pitää noistakin.
DiMarzion PAF-mikkejä olen kuullut kehuttavan, tosin omakohtaista kokemusta mulla ei noista ole. Ainkin menee tohon budjettiin...
 
Jariot
13.04.2016 09:35:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Seymour Duncan '59 -setti menee tuohon budjettiin että heilahtaa, eivätkä ole liian kuumat. Ja edellä mainitut DiMarzio PAF36th Anniversaryt pelaa myös hienosti.
 
Torilta löytyy välillä Sheptonea yms. putiikkimikkejä tuolla rahalla, kannattaa vaania.
 
Kitara on lyömäsoitin.
iec
13.04.2016 10:21:17 (muokattu 13.04.2016 10:22:31)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitenkäs tuo Slash-setti Seymour Duncanilta? Pitäisi olla vähemmän moderni kuin JB/jazz- setti. Itse mietiskelin että voisi kokeilla tuollaista Slash-settiä jossain vaiheessa PRS:ssä. Tuohan perustuu Alnico2 magneettiin.
 
-iec
 
Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois...
Metalkallo
13.04.2016 10:48:37 (muokattu 13.04.2016 11:00:35)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

S. Duncan Seth lover setti, siltä les paulin pitää kuulostaa. Mulla ainakin toimii puhtailla että vähän rankemmillakin säröillä.
 
Duncan 59 settikin on ihan jees ja todella lähellä sitä mitä haet, varsinkin puhtailla nuo toimii todella hyvin. 59:t vaan on hiukan skuupattuja verrattuna moniin muihin mikkeihin. Itse pidän Seth loverien soundista enempi kun ovat vahaamattomat jolloin avoimemman kuuloiset. Onhan Seth ja 59 muutenkin hieman eri kuuloiset mikit.
 
Jos Sethit liian kalliit niin nuo suositellut Slash alnico pro 2 mikit varmaankin hoitaa asian säröillä että puhtailla hyvin, paremmin aika varmasti kuin 59:t.
 
Stratossa pitää olla iso lapa!
Bosambo
13.04.2016 11:03:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laitoin juuri samanlaiseen Toksuun kiinni Tonerider Rebel pysikymppiset ja ovat oiva budjettiratkaisu moneen menoon.
 
crockett
13.04.2016 11:48:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miten olis Jarno Salon esim B2/N1 setti, lähtis about 200 eurolla.
 
petrin1
13.04.2016 16:46:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pääasiassa siis särösoittoon tulisi mikit. mutta siis lämmin ja hyvä soundi ois hakusessa.ei riipivää soolosoundia :)
 
Petri Rintala
tuskiz
13.04.2016 16:49:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä voisin miettiä särösoittoon vaikka Pearly Gateseja, pitäs mahtua myös budjettiin jos bongaa oikeasta paikasta tai vastaavasti torilta jos jaksaa odotella.
 
Ziggy Bubba
13.04.2016 17:09:09
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dimarzion 36th ann PAF:eille suositus täältäkin. Oikein asialliset vehkeet kohtuuhintaan. Musatyylit hoituu nätisti laidasta laitaan, vaikkakin tosi jynkky higainer-meno lähtee uskottavammin muilla mikeillä.
 
Jos et tartte tallimikistä heleetä puhdasta vaikka Super Distortion 36:sen pariksi vois olla aikas monipuolinen mikitys.
 
Bubba Youtubessa: ZE BUBBA's gear demos
petrin1
13.04.2016 18:28:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tokain 57paf oli edellisessä mikkinä ja se oli loistava.joku sen kaltainen
 
Petri Rintala
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «