Gabe 10.04.2016 00:09:19 | |
---|
Hynkel: ESP 400 -sarjan strato jäsen Åboensikselta. Pakko oli poistaa asap, Pekkanenkin ehti jo käydä kommentoimassa. Tänään perus mnet-ajelu Kotkasta Turkuun ja skeba kotiin. Aika lailla paras strato meikäläisen historiassa, kilpailee Nashin kanssa samassa sarjassa. Mulla on kuitenkin ollut stankkua, 70-luvun kamaa, custom shoppia ja JV skujuakin, eli vertailupohjaa on. Sangen tyytyväinen siis! Ja kiitokset vielä jäsen Åboensis! Olen hyvin katkera kun veit tuon minun nokan edestä, kerrankin olisi vielä ollut samalla kirkolla.. sen siitä taas sai kun ei roikkunut netissä tarpeeksi ahkerasti. Komea kitara oli hän. :) Always be yourself, unless you can be Batman. Then always be Batman. |
Hynkel 10.04.2016 01:01:17 | |
---|
Gabe: Olen hyvin katkera kun veit tuon minun nokan edestä, kerrankin olisi vielä ollut samalla kirkolla.. sen siitä taas sai kun ei roikkunut netissä tarpeeksi ahkerasti. Komea kitara oli hän. :) Ei oikein talous olisi antanut myöden, mutta nämä menee niin nopiasti ja tämä oli justiisa se mitä olen metsästellyt - ei muuta kuin Accord alle ja turpa kohti Turkua! Oh, oh, no more buttered scones for me, mater. I'm off to play the grand piano. Pardon me while I fly my aeroplane. |
Hynkel: ESP 400 -sarjan strato jäsen Åboensikselta. Pakko oli poistaa asap, Pekkanenkin ehti jo käydä kommentoimassa. Tänään perus mnet-ajelu Kotkasta Turkuun ja skeba kotiin. Aika lailla paras strato meikäläisen historiassa, kilpailee Nashin kanssa samassa sarjassa. Mulla on kuitenkin ollut stankkua, 70-luvun kamaa, custom shoppia ja JV skujuakin, eli vertailupohjaa on. Sangen tyytyväinen siis! Ja kiitokset vielä jäsen Åboensis! Eipä kestä, kiitokset itsellesi. On aina välillä mukava tavata kasvokkainkin ihmisiä nimimerkin takana ;D. Itsellekin tuttuja nuo Mnet -ajelut, tullut muutama tehtyä. Nyt vaan kovaa soittoa. "I dont know who they think they are, smashing a perfectly good guitar" - John Hiatt - |
Gabe 10.04.2016 10:09:34 | |
---|
Hynkel: Ei oikein talous olisi antanut myöden, mutta nämä menee niin nopiasti ja tämä oli justiisa se mitä olen metsästellyt - ei muuta kuin Accord alle ja turpa kohti Turkua! Aikainen lintu madon nappaa. :) Hyviä kitaroita ovat. Noh, lohdutin menetystäni pistämällä tilausta Auroran pajan suuntaan. Always be yourself, unless you can be Batman. Then always be Batman. |
Marley 10.04.2016 21:12:34 | |
---|
Tuli itsekin pieni reissu heitettyä, ja tuliaisina kotiin saapui vm. 2004 Yamaha Pacifica 612V. Tosin vaihtokaupan kautta, ei varsinaisesti ostettuna. Enempää en ole vielä kerennyt kokeilemaan, mutta kyllähän nämä Pacificat ovat työnlaadun yms. puolesta maineensa arvoisia. |
PIM 11.04.2016 16:17:44 | |
---|
PIM: Ennakkohehkutuksena pakko leuhkia, että ensi viikolla toivottavasti saan piitkän kypsyttelyvaiheen jälkeen vähän spessumpaan koteloon kääräistyn ja pikkasen modatun 5e3 kloonikombon. Tarkemmat speksit ja kuvat kun kombo on kotona ja koeajettu. Stay tuned! Jännitys tiivistyy. Tässä vahvistinta mallataa 50-luvun peltiseen Victor-kaiutinkoteloon. https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.ne … 167458026_2319219714088660422_o.jpg Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |
Shredator 12.04.2016 18:00:20 (muokattu 13.04.2016 10:38:09) | |
---|
Piti pitää pitkä toritauko, mutta mukaan tarttui Dunlopin minisarjan Fuzz Face. Paljon on Dunlopin aikaisempia FF-reissueita haukuttu, mutta mun mielestä tää minisarja on erittäin onnistunut. Soundaa paremmalle kuin monet omistamani huomattavasti kalliimmat butiikki-fuzzit ja puhdistuu oikein mainiosti volapotikasta. E. Pistin vielä myös Crybaby minin. "If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking."
Tilutusta: https://www.youtube.com/watch?v=cvKpIDCJw1o |
high_society 13.04.2016 17:51:28 | |
---|
Kirpparilta tarttu äsken handuun 12 egellä v-amp2 pussukoineen ja kaikkine tilpehööreineen. Ostin ku oli halpa ja kun ei oo koskaan päässy kokeilee sitä kehuttua Behringer digisaundia=) Voi sitä ilon ja onnen päivää ku tätä laulattelee himassa. Eikäku... KASARI,KASARI.....KKKKKAAAASSSAAARRIIIIII !!!!!!!!!!!!!!! |
BugBadWolf 13.04.2016 19:29:37 | |
---|
high_society:...Eikäku... Jos et ole logouskovainen, tulet yllättymään siitä kuinka paljon tuolal rahalla saakaan. Jos se on sattumalta ehjä siis. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
pappasfin 13.04.2016 20:55:13 | |
---|
PappaSFin |
BugBadWolf 13.04.2016 21:16:57 | |
---|
pappasfin: Eihän sitä päästy kesään ast.. No onpas karkkia kerrakseen. Voisiko sitä jotekin ohjelmoida selaimeen "älä salli linkkejä"? Kun joka toinen päivä silmä yrittää vakuuttaa päälle että "tuonkin sinä taas tarvitset". En tarvitse!
(mutta haluan) ;D En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
Kuha 16.04.2016 15:08:11 | |
---|
Old Fenders never die |
MadMatt 16.04.2016 16:16:11 | |
---|
|
Laulava Kylätohtori 16.04.2016 18:22:44 | |
---|
Kuha: ESsit sai isosiskon, 1974 Gibson ES 345: https://muusikoiden.net/dyn/users/145831.jpg Komia. Onko Angierainbowin vanha vai muuten samanlainen? Vai onko edes samanlainen? Muistelisin, että Angiella olisi tuollainen vintage-peli, jossa oli dotteja hienommat otelautamerkit ja tuollainen hieno väritys... They pass too much electricity. -SRV |
Kuha 16.04.2016 22:01:29 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Komia. Onko Angierainbowin vanha vai muuten samanlainen? Vai onko edes samanlainen? Muistelisin, että Angiella olisi tuollainen vintage-peli, jossa oli dotteja hienommat otelautamerkit ja tuollainen hieno väritys... Angien vanha on. Old Fenders never die |
zappafan 18.04.2016 18:26:35 | |
---|
Dunlopin keraaminen moonshine slide tuli hommattua messinkisen liukuputken kaveriksi, maukas saundi! Jazz isn't dead. It just smells funny |
Muovinen 19.04.2016 09:04:58 | |
---|
|
Juzpe 19.04.2016 10:10:00 | |
---|
K&K:n Trinity ja iso kasa sormiplegyjä tuli taannoin hankittua. Töissä "Tuu ihmeessä munanmittauskilpailuihin illalla. Kaks sarjaa, pisin ja lyhin." - Pulkkinen |
Kuha 19.04.2016 11:26:20 (muokattu 19.04.2016 11:26:31) | |
---|
Muovinen: No siinä on kitarassa kansi meikäläisen mieleen. Onnea! Tattis, juu hyvä peli on, kaula on satulan kohdalta aika kapea mutta läskistyy mukavasti ylänauhoja kohti. Old Fenders never die |
JaaGeRMaisTeR 19.04.2016 22:01:55 | |
---|
Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |