Aihe: Saturday Night Livestä Suomi-versio
1 2 3 4 5 6 7 8
jra
21.02.2016 12:39:11
Akusta Jopelle perillinen:
http://static.iltalehti.fi/viihde/olli20216snletu_vi.jpg

Sen verran virtuoosimainen Niinistö-imitaatio oli.

Eräs syy siihen miksi homma tökkii, on varmaankin se, ettei suomalainen studioyleisö osaa taputtaa ja nauraa luontevasti merkistä, vaikka vitsi olisikin huono. Nyt tuntuvat arpovan missä kohtaa se huippukohta oikein on (vai menikö jo) ja reaktioissa on sellainen vaivaannuttava 2-5 sekunnin lagi.
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
Hannubal
21.02.2016 18:17:18
jra: Akusta Jopelle perillinen:
http://static.iltalehti.fi/viihde/olli20216snletu_vi.jpg

Sen verran virtuoosimainen Niinistö-imitaatio oli.

Eräs syy siihen miksi homma tökkii, on varmaankin se, ettei suomalainen studioyleisö osaa taputtaa ja nauraa luontevasti merkistä, vaikka vitsi olisikin huono. Nyt tuntuvat arpovan missä kohtaa se huippukohta oikein on (vai menikö jo) ja reaktioissa on sellainen vaivaannuttava 2-5 sekunnin lagi.

Sekin voisi auttaa, jos vitsit olisivat hyviä. Mutta mennään nyt näillä, että näytetään sitä "NAURAKAA" kylttiä yleisölle oikeissa kohdissa. :D

No kyllä siellä on joitain hyviäkin juttuja tullut, ehkä nyt on liikaa sketsejä survottu nopealla temmolla ja niihin ei ole ehditty kunnolla panostaa. Tai otetaan suoraan idea jenkkien sketseistä, vitsejä ja rytmitystä myöten. Se visailuparodia Tupla tai kuitista oli ainakin ihan suoraan jenkkien tietovisasketseistä, stereotyyppistä baariruusua ja outoa murretta vääntävää junttia myöten.

Ehkä se siitä vielä lähtee, kun alkukankeus saadaan ohi ja jotain omaperäisiä juttuja keksitään. Arman Alizad oli kyllä hyvä ja luonteva vierailevana isäntänä.
Tämä on viimeinen elämäsi, se ymmärrä, suitsi mielesi pirut
öl m
21.02.2016 23:05:08
Hannubal: Ehkä se siitä vielä lähtee, kun alkukankeus saadaan ohi ja jotain omaperäisiä juttuja keksitään.

Jotenkin vaikea uskoa. Jopa Soitinmenojen paskimmat sketsit päihittää nämä kusenpolttamat räpellykset mennen tullen.

Hannubal: Arman Alizad oli kyllä hyvä ja luonteva vierailevana isäntänä.

Yritti kai tuo parhaansa, mutta kun käsikirjoitus on mitä on, niin ei se satunnaista katsojaa myötähäpeän väristyksiltä juuri varjellut.

Disclaimerina täytynee kuitenkin mainita se, etten ole kyennyt yhtään kokonaista jaksoa tästä viritelmästä nielemään, joten pakko vedota ainakin osittain tuohon "katsomatta paskaa"-argumenttiin.
Tympee Huttunen
22.02.2016 08:22:33
Hannubal: Sekin voisi auttaa, jos vitsit olisivat hyviä. Mutta mennään nyt näillä, että näytetään sitä "NAURAKAA" kylttiä yleisölle oikeissa kohdissa. :D

Jostain syystä tämä tuntuu paljon hauskemmalta, mitä itse ohjelma.

"Noniin, tossa taisi olla Hirvinimen vitsi. Joku voisi painaa nyt NAURAKAA-nappia."
aivokuolio
22.02.2016 17:27:50
Mulla meni itselläni vähän ohi että miksi tuo SNL-formaatti piti edes ostaa erikseen, eikö Putous ollut jo tarpeeksi lähellä ja kaiken lisäksi täysin oma formaatti? Oisivat vaan lypsäneet ahneuspäissään sillä kun katsojia kerran tuntui riittävän.
blaekie
27.02.2016 21:14:51 (muokattu 27.02.2016 21:50:52)

Siis tämähän on varsin mukiinmenevää viihdettä , mieluummin tätä katselee kuin jotain "haluatko tulla tai olla miljonääri", jossa joku pelle ei tiedä vastausta yksinkertaiseen kysymykseen.
Mieluinen yllätys on nuo Tolan ja Lambergin hahmot. Totta on että Akun ja Vatasen touhut on tuttuja Putouksesta.

EDIT: Itsensätiedostajien ryhmä - sketsihän oli aivan loistava, hoho
EDIT2: Harri , senkin horo, mä piiskaan suo antennilla peppuun, hehhe , (joo kliseehomosketsit jaksaa aina naurattaa. Eddie Murphy on niiden mestari)
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
saha
28.02.2016 00:03:38
Yritin kattoa. Ei hyvänen aika mitä paskaa jouduin todistamaan. Piti äkkiä kaivaa youtubesta Huovisen lyhyet erikoiset - kahden juopon joulu ja nauttia siitä kun kuvan takana on hyvä kirjoittaja.
Varmaan sitä että Kuntosalilla(TM) on täysin mahdotonta tehdä mitään mikä vahingossakaan liippaisi aerobista. Sydän se sanoo poks kun pelkkää rautaa könttää ja jo kahden kävelyaskeleen jälkeen hengitys vinkuu jos luuhaa vaan Salilla. - Oan
blaekie
28.02.2016 00:37:36

saha: Yritin kattoa. Ei hyvänen aika mitä paskaa jouduin todistamaan. Piti äkkiä kaivaa youtubesta Huovisen lyhyet erikoiset - kahden juopon joulu ja nauttia siitä kun kuvan takana on hyvä kirjoittaja.

Sä oot vaan niin totinen kaveri. Relax. Huovisen lyhyet erikoiset on kyllä bueno.
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
Prophet
28.02.2016 07:37:11
Sketsi Hedbergin grilliohjelmasta oli hyvä.
Tympee Huttunen
28.02.2016 21:12:32
Prophet: Sketsi Hedbergin grilliohjelmasta oli hyvä.

Mä jotenkin pidin Tolan ja tuon pulskemman Radio ADHD-sketsistä.
Bonham
09.04.2016 01:55:55
Edelleen täyttä skeidaa, melkoinen suoritus
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
varpio
09.04.2016 20:59:08
Bonham: Edelleen täyttä skeidaa, melkoinen suoritus

Ja silti katsot vielä vai? :D

Itse nyt mietin että josko katsoisi. Näkyy olevan illan isäntänä Martti Suosalo. Ehkä sitä voisi alusta vilkaista vähän.
varpio
09.04.2016 23:14:38
obiwan: Suosalo on loistava näyttelijä, teki heti katsomisen arvoisen tästä jaksosta.

Parasta kuitenkin lieni tuossakin jaksossa se, kun Suosalo ja Hirviniemi repeilivät kilpaa siinä sänkykauppasketsissä. Sivusilmällä kyllä vaan vilkuilin enimmäkseen.
Bonham
09.04.2016 23:46:59
varpio: Ja silti katsot vielä vai? :D

Itse nyt mietin että josko katsoisi. Näkyy olevan illan isäntänä Martti Suosalo. Ehkä sitä voisi alusta vilkaista vähän.

Juu ei. Kanavasurffailun tiimellyksessä katsoin taas about 10 min... mikä taitaa olla se täytetty väli mainosten lomassa - ei jatkoon! Jos tälle tulee toinen kausi, niin jo on kumma.... vaikka sponsseja tuntuu riittävän
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
varpio
09.04.2016 23:48:47
Bonham: Juu ei. Kanavasurffailun tiimellyksessä katsoin taas about 10 min... mikä taitaa olla se täytetty väli mainosten lomassa - ei jatkoon! Jos tälle tulee toinen kausi, niin jo on kumma.... vaikka sponsseja tuntuu riittävän

Minä en kyllä uskoisi että tuota paljon enemmän kannattaa tehdä. Tai ehkä pikemmin toivoisin. Tuollakin hyvin pitkälti samat vitsit joka jaksossa, ei se ole minusta idea siinä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)