Dirtyh 04.04.2016 20:39:29 | |
---|
elsewhere: Onko siinä jotain hätkähdyttävää, että siellä on nainen soittamassa? Onko pakko vääntää tää juttu siihe mitä se ei ole? Ihan yhtälailla mua hätkähdyttäisi jos siellä olis Sannin sijaan Robin. |
vital 05.04.2016 12:51:18 | |
---|
Dirtyh: Ei siinä mitään, kyllähän keikoilla saa keikkamuusikoita olla. Mutta jos Melissa ilmestyy virallisiin promokuviin virallisena jäsenä niin voi helvetti. Onneksi sellaisia kuvia ei liene tiedossa. UYI aikaan Teddy, Traci ja Roberta kuitenkin sopivat meininkiin. Nyt sinne on otettu Sanni lavalle Slashin viereen.
Mutta...mitä väliä? Ei ole pakko katsoa sitä naista :) minä kyllä aion, hihi |
aivokuolio 05.04.2016 18:24:39 | |
---|
Se olis varmaan ok jos tuon mimmin tilalla olis joku keski-ikäistyvä turvonnu läski ÄIÄ? |
jra 05.04.2016 18:50:59 (muokattu 05.04.2016 18:51:13) | |
---|
aivokuolio: Se olis varmaan ok jos tuon mimmin tilalla olis joku keski-ikäistyvä turvonnu läski ÄIÄ? Tai jostain LA:n rockjäbä-ostomyyntikuvastosta tilattu tusinaveivaaja, eli sellainen kiipparimaailman DJ Asba tai miljoonas Nasty Suicide -kopio. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Dirtyh 05.04.2016 22:27:32 | |
---|
Tai mitäs jos ei olisi ollenkaan toista synistiä... No, kaipa ne Better ja Democracy sitten tarvitsevat sitä tilpehööriä sinne tueksi. |
sirdickyj 06.04.2016 15:55:33 | |
---|
Dirtyh: Tai mitäs jos ei olisi ollenkaan toista synistiä... No, kaipa ne Better ja Democracy sitten tarvitsevat sitä tilpehööriä sinne tueksi. Bändi lähtee stadioneille, sinne tarvitaan hyvä rumpali ja isoa soundia. Oli siellä ysärilläkin 2 kiipparia, ja oisko vielä sämplejenpyrittäjän rooli kyseessä. Sori, lapset, mutta tossa soittaa juuri ne soittajat joita W Axl Rose siihen haluaa. Se on hänen bändinsä. |
mrk 07.04.2016 10:27:12 | |
---|
Eivät sentään ottaneet kolmatta kitaristia mukaan säheltään, kuten jossain vaiheessa huhuttiin. "Short On Long Term Goals" |
Dirtyh 07.04.2016 11:48:54 | |
---|
sirdickyj: Bändi lähtee stadioneille, sinne tarvitaan hyvä rumpali ja isoa soundia. Oli siellä ysärilläkin 2 kiipparia, ja oisko vielä sämplejenpyrittäjän rooli kyseessä. Kaipa Teddy Zig Zag soitteli kaikenlaista. Ei millään muista oliko Civil Warissa alkuun sitä leffasta napsastua puhetta tai November Rainissa ukkosta ja sadetta. Muuta paikkaa en kyllä sampleille näin äkkiseltään keksi. Frank Ferrer ei muuten ollut tuossa Jungle clipissä kovinkaan svengaava. Se vähän yllätti sillä olin diggaillut ukon soittamista aiemmilta kiertuepätkiltä. No, ehkäpä se siitä, ainakin kaverin pitäisi olla riittävän hyvä. Fortus kyllä hoitaa hommansa. Myös Axl:n ääni oli tehnyt paluun 90-luvulle, joten eiköhän toi tuosta vielä laajenna mun tajunnan. Sori, lapset, mutta tossa soittaa juuri ne soittajat joita W Axl Rose siihen haluaa. Se on hänen bändinsä. Näin se varmasti menee. Aikalailla lätinää tyhjästähän tässä on ollut. Mä olen enemmän kuin halukas kuulemaan nykybändin versiot noista Chinisen biiseistä. Mä kun oon diggaillut itse biiseistä kovastikkin. |
Gritsen 07.04.2016 11:54:08 | |
---|
Dirtyh: Kaipa Teddy Zig Zag soitteli kaikenlaista. Ei millään muista oliko Civil Warissa alkuun sitä leffasta napsastua puhetta tai November Rainissa ukkosta ja sadetta. Muuta paikkaa en kyllä sampleille näin äkkiseltään keksi. Uskon että tiedät hyvin, mutta samplet voi olla tässä tapauksessa ääniefektien lisäksi esim. taustalauluja (esim. muusikoiden.netin kirjoittelija Fedoroz arvostaa taustaraitojen käyttöä rokkibändeillä ja puolustaa niitä vesikauhuisena, koska soittaa ilmeisesti itse alimiehitetyssä coverbändissä). Chinese Democracy on käytännössä c-luokan NIN -levy, ja vaatii paljon lisuketta perusbändiin jos halutaan mätsätä levyversiot. |
Boyakasha 07.04.2016 13:07:17 | |
---|
Dirtyh: Frank Ferrer ei muuten ollut tuossa Jungle clipissä kovinkaan svengaava. Se vähän yllätti sillä olin diggaillut ukon soittamista aiemmilta kiertuepätkiltä. No, ehkäpä se siitä, ainakin kaverin pitäisi olla riittävän hyvä. Ei svengannut Ferrer kyllä PÄTKÄÄKÄÄN, ihan järkyttävää kivirekeähän se veti. Ja missä lehmänkello? Jos tuon klipin perusteella pitäisi tehdä valintoja, niin Brian "Brain" Mantia takaisin kehiin tai joku svengaavampi jäbä. Phil Rudd? Bill Ward? Jotenkin sääli, jos näyttävä comeback-rahastusviritys kaatuu kolkkoon rumpaliin. |
Boyakasha 07.04.2016 13:22:17 | |
---|
|
Gritsen: Uskon että tiedät hyvin, mutta samplet voi olla tässä tapauksessa ääniefektien lisäksi esim. taustalauluja (esim. muusikoiden.netin kirjoittelija Fedoroz arvostaa taustaraitojen käyttöä rokkibändeillä ja puolustaa niitä vesikauhuisena, koska soittaa ilmeisesti itse alimiehitetyssä coverbändissä). Chinese Democracy on käytännössä c-luokan NIN -levy, ja vaatii paljon lisuketta perusbändiin jos halutaan mätsätä levyversiot. Joo tiedän. Mä ite soitan ylimiehitetyssä bändissä. Naisia sais olla enemmän. Musta CD:llä on hyviä biisejä mutta soundimaailma on ihan ylitukkoonahdettua skeidaa. Voisin kuvitella että ne biisit sovitettuna Slash-vetoiselle rokkibändille voisi olla mainioita. |
santa 07.04.2016 18:24:49 | |
---|
|
Stradlin 07.04.2016 18:28:39 | |
---|
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
prää-prää 07.04.2016 23:32:13 | |
---|
Dirtyh: Musta CD:llä on hyviä biisejä mutta soundimaailma on ihan ylitukkoonahdettua skeidaa. Paljon on kamaa, mutta silti yksi selkeäsaundisimmista levyistä ei voi paljon puhua tukkoonahdetusta soundista. |
JohnJ 08.04.2016 09:54:25 (muokattu 08.04.2016 09:55:16) | |
---|
prää-prää: Paljon on kamaa, mutta silti yksi selkeäsaundisimmista levyistä ei voi paljon puhua tukkoonahdetusta soundista. Joo, ja dynamiikkaa löytyy, ei ole sorruttu loudness wariin eikä kompuroitu tasaiseksi pötköksi. Metal meets the bone! |
sirdickyj 08.04.2016 11:33:18 | |
---|
Boyakasha: Ei svengannut Ferrer kyllä PÄTKÄÄKÄÄN, ihan järkyttävää kivirekeähän se veti. Ja missä lehmänkello? Jos tuon klipin perusteella pitäisi tehdä valintoja, niin Brian "Brain" Mantia takaisin kehiin tai joku svengaavampi jäbä. Phil Rudd? Bill Ward? Jotenkin sääli, jos näyttävä comeback-rahastusviritys kaatuu kolkkoon rumpaliin. No hyvinhän toi Ferrer on vetänyt sen uuden GNR version kanssa. Uskon että klaaraa tämänkin. Haitsu ei tossa oikein kuulu joten pelkän virvelin ja baSSarin perusteella kritisoinniksi menee. |
Dirtyh 08.04.2016 13:09:24 | |
---|
prää-prää: Paljon on kamaa, mutta silti yksi selkeäsaundisimmista levyistä ei voi paljon puhua tukkoonahdetusta soundista. Hö, ompas vaikeaa tämä itseilmaisu. Otetaas uudelleen. Siis kyseiset biisit on monin paikoin ylisoitettuja. More is more on totta vain Ynkän kohdalla. Mutta spekulaatiota kaikki tyyni, voihan olla että nuo biisit ei hillitymmällä sovituksella ja Slashmäisemmällä kitarasoundilla lähtisi yhtään. |
HaloOfFlies 08.04.2016 18:32:51 (muokattu 08.04.2016 18:35:49) | |
---|
Tämäniltainen Las Vegasin keikka striimataan livenä Periscopessa. Keikka siis huomenaamulla Suomen aikaa. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Arms 08.04.2016 20:34:26 | |
---|
HaloOfFlies: Tämäniltainen Las Vegasin keikka striimataan livenä Periscopessa. Keikka siis huomenaamulla Suomen aikaa. En ymmärrä tuosta periscopesta mitään. Asensin tuon ohjelman juuri. Voisitko auttaa ja kertoa, miten tuon esityksen pääsee periscopella näkemään? Haluaisin todella paljon nähdä tuon keikan! Kiitos avusta! http://www.facebook.com/AdiosStudios |