Aihe: Anonyymit GASiläiset pt.2
1 2 3 4 5274 275 276 277 278343 344 345 346 347
BugBadWolf
03.04.2016 22:40:14
Joees: Kuutiollisella kakskymppisiäkin hoitais kaiken. Satasilla menis jo kavereittenkin tarpeet. Kymmenellä kuutiolla menis sit jo isompi satsi.

Sitä en tiedä, onko mikään tarpeeksi. Loppuisiko kaasutus, jos taivaalta sataisi miljoonan lahjakortti kaikki maailman lelut myyvään musiikkikauppaan?

Luulen että ei. Muutama satanen menisi ainakin luottokortin puolelle ;D
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
Karhukoira74
03.04.2016 22:57:01

Tyysterin peltikitara. Ai jumalauta. Ei vaan taida paukut riittää ihan äkkiä moiseen....
-So many assholes, so few bullets-
gazorlac
05.04.2016 20:34:28
http://www.epiphone.com/Products/De … Ed-Brent-Hinds-Flying-V-Custom.aspx
http://www.thomann.de/fi/epiphone_brent_hinds_flying_v.htm

Vaikka V:t on perseestä ni silti kaasuttaa. Onhan se ny perkele hieno. Tosin 825€ kiinalaisesta vähän kismittää.
Snapo
05.04.2016 23:56:56
Alkaa olemaan pahaa enteilevät tuntemukset valloillaan. Joku kun keksis mulle tällaisen:

Chambered (koverrettu?) saarnirunko, kuvioitu kansi sinisellä loimuburstilla, kauttaaltaan satiinilakattu
Kiinteä talla
5way ja 1vol
Eebenlauta, ~14" radius tai compound
25-26" fan teräsnauhat

Joko kuus tai seihtemänkielisenä, ei oo niin pikkutarkkaa tämä, eihän.
"Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin."
vvaltsu
06.04.2016 15:28:23
Snapo: Alkaa olemaan pahaa enteilevät tuntemukset valloillaan. Joku kun keksis mulle tällaisen:

Chambered (koverrettu?) saarnirunko, kuvioitu kansi sinisellä loimuburstilla, kauttaaltaan satiinilakattu
Kiinteä talla
5way ja 1vol
Eebenlauta, ~14" radius tai compound
25-26" fan teräsnauhat

Joko kuus tai seihtemänkielisenä, ei oo niin pikkutarkkaa tämä, eihän.

Vader.
Dulce et decorum est lapis esse sidus
Marley
06.04.2016 16:15:45
Tokain TST-50... torilla näyttäis olevan kaupan jokunen. Harmi ettei ole yhtään ylimääräistä pätäkkää.
BugBadWolf
06.04.2016 16:18:50
Marley: Tokain TST-50... torilla näyttäis olevan kaupan jokunen. Harmi ettei ole yhtään ylimääräistä pätäkkää.

Entäs mielenkiintoista vaihtoromua?
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
Snapo
06.04.2016 16:18:57 (muokattu 06.04.2016 16:21:12)
vvaltsu: Vader.

Ehdottelijoita kopautan vielä pulttikaulalla. Mielummin ottaisin Arieksen mutta seki ku on nii ruma sen ylemmän viisteen takia. Dollari ei vaan oo tällä hetkellä oikee houkuttelevalla tasolla. Skervesen puolestaan ois yks sopiva paja Euroopasta. Ens kuusta alkaapi vakityöt mutta GAS saa odottaa siihe asti ku paperit on koulusta pihalla.
"Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin."
BugBadWolf
06.04.2016 16:20:11
Snapo:...ois yks sopiva paja Euroopasta....

Suomessa on montakin pajaa, jossa mielellään vuoleskelevat puusta juuri sinun speksiesi mukaisen kitaran.
Marley
06.04.2016 16:27:32
BugBadWolf: Entäs mielenkiintoista vaihtoromua?

Ei sitäkään tarpeeksi :D
Snapo
06.04.2016 17:16:21 (muokattu 06.04.2016 17:16:51)
BugBadWolf: Suomessa on montakin pajaa, jossa mielellään vuoleskelevat puusta juuri sinun speksiesi mukaisen kitaran.

Oot ihan oikeessa, kyllähän niitä löytyy meidänkin rajojen sisältä mutta mihin hintaan. Lähinnä oon vaan huvikseen kattonu paria ulkomaista joilla on valmiit builderit jotka antaa suht tarkan hinta-arvion samantien. Jos tämä nyt ajankohtaisemmaksi tulee myöhemmin niin tiiä vaikka kotimaisiltakin rakentajilta kysyisi tarjousta. Se onkin ihan eri asia onko tällaisessa hankinnassa mitään järkeä.
Hynkel
06.04.2016 17:36:09
Snapo: Oot ihan oikeessa, kyllähän niitä löytyy meidänkin rajojen sisältä mutta mihin hintaan. Lähinnä oon vaan huvikseen kattonu paria ulkomaista joilla on valmiit builderit jotka antaa suht tarkan hinta-arvion samantien. Jos tämä nyt ajankohtaisemmaksi tulee myöhemmin niin tiiä vaikka kotimaisiltakin rakentajilta kysyisi tarjousta. Se onkin ihan eri asia onko tällaisessa hankinnassa mitään järkeä.

Mitä pajoja oot miettinyt ulkomailta?
Oh, oh, no more buttered scones for me, mater. I'm off to play the grand piano. Pardon me while I fly my aeroplane.
Snapo
06.04.2016 17:50:26 (muokattu 06.04.2016 17:51:03)
Hynkel: Mitä pajoja oot miettinyt ulkomailta?

Nooo tällä hetkellä mm. Carvin, Skervesen, Daemoness, Mayones, Strandberg, Sabre Guitars. Varmasti noita ois vino pino muitakin. Merkillä ei niinkään ole väliä mutta noilla tuntuu olevan mukavan näköisiä vempeleitä jotka menee myös sisustuselementistä. Toiveissa ois vähän modernimpaa mitä perinteiset F- ja G-miesten laitteet antaa periksi enkä oikeen syty näistäkään mitä mm. ESP, Jackson tai Ibanez tarjoavat.
pappasfin
06.04.2016 18:26:07 (muokattu 06.04.2016 18:30:45)
En tiedä mitä kaikkea Tom Andreson Guitarworks tekee mutta ehkä kannattaa sieltäkin kysyä. Tekevät meinaan oikein hyviä kitaroita.

Kyseinen valmistaja http://www.andersonguitars.com/

Ei olis pitänyt katella tuonne sivulle, helvata kun oli makea tuo uusi Angel Gingerburst värillä oleva HSH mikeillä varustettu..eikä ne muutkaan hoonoja ol ;D

Kerpele, kohta pitää laittaa parit hyvät myyntiin jos kaasutus lisääntyy
PappaSFin
toivase
07.04.2016 12:01:27
vvaltsu: TA:t on ainakin ihan saatanan kalliita. Varmasti kyllä hyviäkin.

Jälkimmäistä kyllä, ensimmäistä ei...
pappasfin
07.04.2016 13:03:56 (muokattu 07.04.2016 13:26:26)
vvaltsu: TA:t on ainakin ihan saatanan kalliita. Varmasti kyllä hyviäkin.

No enpä sanois s..tan kalliiksi kun vertaa markkinoiden muiden valmistajien kitaroita, tekotapaa sekä kitaran laatua. Jokaisella toki on asiasta oma näkemys mitä hintaan tulee ;D

EDIT: Kun tuon Classic S mallin ostin niin vertailussa oli vaikka mitä 3 singlecoilin kitaraa ja merkkiä mukaan lukien Fenderin Custom mallistonkin sähkiksiä ja kyllä tämä TA veti pidemmän korren vaikka ei ollut halpa mutta ei ollut edes kalleinkaan.
PappaSFin
naavanka_
07.04.2016 16:28:44
toivase: Jälkimmäistä kyllä, ensimmäistä ei...

http://static.naamapalmu.com/files/v6/big/enasulh8.jpg
Laulava Kylätohtori
07.04.2016 16:40:25
naavanka_: http://static.naamapalmu.com/files/v6/big/enasulh8.jpg

Tässä pätee sama kuin Panaman veronkierrossakin:

Nalle: - Haluaisin kuitenkin painottaa, että puhumme olemattoman pienistä rahasummista.

http://www.iltalehti.fi/talous/2016040721379521_ta.shtml
They pass too much electricity. -SRV
Gabe
07.04.2016 17:18:16
toivase: Jälkimmäistä kyllä, ensimmäistä ei...

Mikäs tompassa mätti? Vai mitä tarkoitat tuolla ensimmäistä ei? Ei ole noista liiemmin mitään negatiivista kuulunut. Hemmetin hienoja ne ainakin ovat ja hintakin minusta ihan kohdillaan kun puhutaan käsityöstä.
Always be yourself, unless you can be Batman. Then always be Batman.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)