Aihe: Hei! Ostin taas kitarakamaa.
1 2 3 4 576 77 78 79 80419 420 421 422 423
Åboensis
05.04.2016 20:54:15

BugBadWolf: CE on todennäköisesti koko maailmankaikkeuden aliarvostetuin kitara. En usko että mikään pääsee hinta-laatusuhteessa edes lähelle nykyhinnoilla.

Omistan itsekin yhden 22-nauhaisen ja se ei ole myynnissä. Tuskin koskaan tuleekaan. Voin sanoa että olet tehnyt loistokaupan.

No juu, noista tuntuu ihmisillä olevan paljon hyviä kokemuksia ;D. Itsellä ei tosiaan ole aiemmin ollut PRS:ää mutta pitkään on tehnyt mieli. Nyt sitten torille paukahti yksi joka ei tuntunut jättävän rauhaan millään.

Kyseessä on vuoden '89 malli, eli ns. alkuperäinen pre-factory CE. Soittajan kitara, ei mikään keräilykappale, mutta alkuperäisessä kuosissa kaikin puolin. Matkiksesta tuli tunti sitten viesti, että on siellä odottamassa jo...
"I dont know who they think they are, smashing a perfectly good guitar" - John Hiatt -
Gabe
05.04.2016 21:03:08
Åboensis: Matkiksesta tuli tunti sitten viesti, että on siellä odottamassa jo...

Turun matkiksessa on töissä todella pirullisia tyyppejä, aina tunti sulkemisajan jälkeen tulee viesti ja sitten pitää koko yö jaksaa odotella.
Always be yourself, unless you can be Batman. Then always be Batman.
Laulava Kylätohtori
05.04.2016 21:30:15
Gabe: Turun matkiksessa on töissä todella pirullisia tyyppejä, aina tunti sulkemisajan jälkeen tulee viesti ja sitten pitää koko yö jaksaa odotella.

Aika julmaa. :D

Lapissa on loistava Matkahuollon asiamies. Teboilin huoltamo, jossa on erillinen kahvila huoltoaseman yläkerrassa. Huoltis/Matkahuolto menee viideltä kiinni, mutta soittamalla vievät paketin yläkerran kahvilaan, joka on auki seitsemään tai kahdeksaan. Maksut voi hoitaa sitten myöhemmin. Ensiluokkaista palvelua. Yritän aina tankata autot siellä ihan vaan kannatusmielessä...
They pass too much electricity. -SRV
Swan
05.04.2016 22:09:47
Åboensis: No juu, noista tuntuu ihmisillä olevan paljon hyviä kokemuksia ;D. Itsellä ei tosiaan ole aiemmin ollut PRS:ää mutta pitkään on tehnyt mieli. Nyt sitten torille paukahti yksi joka ei tuntunut jättävän rauhaan millään.

Kyseessä on vuoden '89 malli, eli ns. alkuperäinen pre-factory CE. Soittajan kitara, ei mikään keräilykappale, mutta alkuperäisessä kuosissa kaikin puolin. Matkiksesta tuli tunti sitten viesti, että on siellä odottamassa jo...

Jos se oli sellainen helakan punainen, niin vahvat Gary Moore -vibat sain torikuvaa tuijottamalla.
"His sources include singing nomads, pirates, prisoners of war and a surprisingly knowledgeable merchant of cabbage."
Åboensis
06.04.2016 08:02:42 (muokattu 06.04.2016 11:08:04)

Swan: Jos se oli sellainen helakan punainen, niin vahvat Gary Moore -vibat sain torikuvaa tuijottamalla.

Sama kitara. Nyt täytyy sitten vissiin opetella irvistelemään yhtä julmasti kuin Gary -vainaa ;D.

Turun matkiksessa on töissä todella pirullisia tyyppejä, aina tunti sulkemisajan jälkeen tulee viesti ja sitten pitää koko yö jaksaa odotella.

Joo, olen huomannut saman, ei ollut ensimmäinen kerta... ;D

E: Jaa, siellä torilla taisi olla samaan aikaan kaksikin punaista CE24:sta kaupan, minun on se vähemmän kirkkaan värinen ;D. En sitten tiedä kummasta tuli voimakkaampi Garza -assosiaatio...
"I dont know who they think they are, smashing a perfectly good guitar" - John Hiatt -
Jucciz
06.04.2016 14:43:28
Jeszse: Kaikki kitarat on.

Piano on tasavireinen soitin, kitara epävireinen.
BugBadWolf
06.04.2016 15:20:47
kekkuliheikki: 2 x Mesan thiele box. Toisessa EVM12L 200W...

Jos sinulle joskus käy niin että päähän kaatuu puu ja siitä seonneena haluat myydä tuon, ystävällisesti tarkistanet senhetkisen rahatilanteeni. Tuo tötterö refleksiboksissa edustaa minun korvieni mielestä parhautta.

Valitettavasti siitä ei ole oikein kuiskailemaan ;D
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
Sähikäinen
06.04.2016 18:53:58
https://muusikoiden.net/dyn/users/145667.jpg

Lisää leluja kotiin. Kaverin Amplifire sai mut vakuuttuneeksi ostamaan itelleni oman ja lisäksi aktiivi CLR-kaapin.
kekkuliheikki
06.04.2016 19:12:46
BugBadWolf: Jos sinulle joskus käy niin että päähän kaatuu puu ja siitä seonneena haluat myydä tuon, ystävällisesti tarkistanet senhetkisen rahatilanteeni. Tuo tötterö refleksiboksissa edustaa minun korvieni mielestä parhautta.

Valitettavasti siitä ei ole oikein kuiskailemaan ;D

Joo noi oli pakko poistaa kun tuli markkinoille.
En allekirjoita.
Åboensis
06.04.2016 20:34:16

Otin ensimmäiset tyypit Pärssisestä. Jumalauta! Miksei kukaan koskaan kertonut...? No okei, olenhan mä niitä joskus kitarakaupassa hypistellyt mutta ei se oo sama asia. Tulin housuihini - kahdesti.

P.S. Hain samalla reissulla postista Fulltonen Clyde waakun. Henkka ja 70 -luvun homodisko irtosivat molemmat vaivattomasti. Eipä tule vkonloppuna ajankäyttöongelmia...
rainmaker
06.04.2016 20:40:07
Ostin valkoisen Marsun. Kuva ohessa.

https://muusikoiden.net/dyn/users/145669.jpg
Those who can't do, teach; those who can't teach, teach gym.
BugBadWolf
06.04.2016 20:46:24
Åboensis: Otin ensimmäiset tyypit Pärssisestä. Jumalauta! Miksei kukaan koskaan kertonut...?

Monetkin varmaan kehuvat, mutta eihän kukaan ikinä mitään usko.
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
Laulava Kylätohtori
06.04.2016 21:02:45
BugBadWolf: Monetkin varmaan kehuvat, mutta eihän kukaan ikinä mitään usko.

Kyllähän Åboensis tiesi, että ne ovat hyviä, mutta nyt hän myös ymmärtää sen. :)
They pass too much electricity. -SRV
Gabe
06.04.2016 21:20:38
Åboensis: Otin ensimmäiset tyypit Pärssisestä. Jumalauta! Miksei kukaan koskaan kertonut...? No okei, olenhan mä niitä joskus kitarakaupassa hypistellyt mutta ei se oo sama asia. Tulin housuihini - kahdesti.

Hyviä kitaroita ovat! Pistähän kuvaa.
pappasfin
06.04.2016 21:41:43 (muokattu 06.04.2016 21:45:58)
En muista olinko laitellu kuvia tuosta PRS Hollowbody2 McCarty Top10, joten linkistä löytyy vähän kuvaa tuosta.

https://www.dropbox.com/sc/l64zp8zaznr0t81/AACLKjuuKCeqja2seTfzYpUTa
PappaSFin
s8na
06.04.2016 23:49:40

Satula aiheeseen sen verran että tinttasin tossa irronneen tokain satulan kiinni ihan reikeepperillä. Pysyy riittävästi silläkin. Soundi parani "aivan saletisti"
Hynkel
07.04.2016 08:19:18
pappasfin: En muista olinko laitellu kuvia tuosta PRS Hollowbody2 McCarty Top10, joten linkistä löytyy vähän kuvaa tuosta.

Muikee vehje. Onnittelut!
Oh, oh, no more buttered scones for me, mater. I'm off to play the grand piano. Pardon me while I fly my aeroplane.
Gabe
07.04.2016 09:18:54
pappasfin: En muista olinko laitellu kuvia tuosta PRS Hollowbody2 McCarty Top10, joten linkistä löytyy vähän kuvaa tuosta.

On kaunis kitara!
Stone
07.04.2016 11:47:18

WGS ET65 & Veteran 30 kajarit kotiutettu. Vkl testit...
"If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards **Back to good old days, when music was real music !!!**
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)