Savu 05.04.2016 10:40:18 | |
---|
delarco: Jos kaikille sopii, niin jatketaanko otsikon mukaisessa aiheessa? :) Samaa mieltä. Tästä voisi irrottaa erillisen ketjun, "Custom kitarat" Torilla tavataan! |
Heroooh 05.04.2016 21:18:46 (muokattu 05.04.2016 21:19:19) | |
---|
delarco: Jos niinkin olennainen asia, kuin kitaran skaala, muuttuu rakennuksen aikana, niin en ymmärrä, miksi lähteä koko customia tilaamaan? Voin olla yksin mielipiteeni kanssa, mutta...enpä usko. Soitin siis tilaamisen aikoihin pelkästään tuolla skaalalla ja prosessin aikana "pakon" edessä piti siirtyä 26,5 skaalaan. Muut speksit edelleen täysin samat vain skaala muuttui Edit: Ja takaisin asiaan :D https://soundcloud.com/emil-selin |
Snapo 05.04.2016 21:29:35 | |
---|
LaXu: Minulle on saapumassa varmaan parin viikon sisällä Kieselin semi-custom-skeba. Huolellisesta ulkonäön suunnittelusta Photoshopissa huolimatta tilauksen valmistumista odotellessa kävi pari kertaa mielessä pyytää jotain muutoksia. Hieman edelleen korpeaa, etten uskaltanut ottaa stainless steel nauhoja. Näin kitaran vihdoin Kieselin Facebookin "shop tour" kuvissa ja siitähän tuli juuri sen näköinen kuin olin mallaillutkin. Vielä sen verran OT:na pitää kysyä että minkämoinen on tulossa? Saa vaikka laittaa specsit pikaviestillä, olis kiva tietää :D "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
LaXu 06.04.2016 10:20:11 | |
---|
Snapo: Vielä sen verran OT:na pitää kysyä että minkämoinen on tulossa? Saa vaikka laittaa specsit pikaviestillä, olis kiva tietää :D AM7 mahonkirungolla ja quilted maple topilla. Pistän jotain arviota ja kuvia jahka saan skeban kätösiini. Myydään Yamaha Pacifica 1511MS telecaster ( https://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=1103860 ) |
Rupiaa menemään kohta niin offtopiciksi, että laitetaan vähän asiaan liittyvääkin. Käytin kitarani huollossa Aurora Guitarssilla (eka kerta) ja täytyy sanoa, että laadukasta jälkeä tuli. Hinnatkin ovat varsin kohtuullisia. Erittäin hyvä kuva jäi firmasta ja tulen varmasti käyttämään Kaitsun palveluita jatkossakin. Life's too short for bad tone! |
Gabe 06.04.2016 12:47:12 (muokattu 06.04.2016 14:17:03) | |
---|
Wesgu: Rupiaa menemään kohta niin offtopiciksi, että laitetaan vähän asiaan liittyvääkin. Käytin kitarani huollossa Aurora Guitarssilla (eka kerta) ja täytyy sanoa, että laadukasta jälkeä tuli. Hinnatkin ovat varsin kohtuullisia. Erittäin hyvä kuva jäi firmasta ja tulen varmasti käyttämään Kaitsun palveluita jatkossakin. Mitä tehtiin ja kuinka nopeaa sait sen itsellesi siitä kun veit sen sinne? Omani on ollut helmikuun alusta asti siellä.. mutta nyt pitäisi olla pikku hiljaa valmista. Aikataulu venyi alun perin luvatusta melkoisesti, mutta sain toisaalta todella halvalla ja se teki siihen vielä enemmän kuin lupasi. Asiakaspalvelu on ollut ihan hyvää ja jälkikin on varmasti priimaa jos edellisiin suorituksiin peilaa, joskin pientä ärsyytymistä miekäläisen hoputtamiseen olen ollut aistivinani näin viime metreillä. :) Mutta tässä nyt on jo kuukausi menty "ensi viikolla valmistuu" meiningillä.. Always be yourself, unless you can be Batman. Then always be Batman. |
Wesgu 06.04.2016 21:50:10 (muokattu 06.04.2016 21:51:25) | |
---|
Gabe: Les pauliin pikku juttuja. Satula uusiksi, otelaudan reunojen pyöristys ja nauhojen tasotusta. Vein alunperin sillä mielellä, että sen ei tarvi seuraavalla viikolla olla valmis. Kuukauden päivät ja vähän päälle siinä taisi mennä. Life's too short for bad tone! |
Gabe 07.04.2016 09:04:59 (muokattu 09.04.2016 18:19:37) | |
---|
Always be yourself, unless you can be Batman. Then always be Batman. |
Gabe 09.04.2016 18:13:48 | |
---|
Hyvää jälkeä se teki jälleen kerran, pakko sanoa. Aikataulut vähän paukkui, mutta vastapainoksi sain aika paljon extraa kaupan päälle joten ei tuo valmistumisen venyminenkään enää kenkuta. Mietin pitäisikö raapaista viimeisen päälle perinnehenkinen Nocaster mäntyrungolla ja vaahterakaulalla tilaukseen Auroralta. Miten on nuo valmistuneet T-style Aurorat maistuneet? Kuvien perusteella niitä on aika monta jo liikkeellä. Always be yourself, unless you can be Batman. Then always be Batman. |
delarco 10.04.2016 01:13:37 (muokattu 10.04.2016 01:13:59) | |
---|
Gabe: Miten on nuo valmistuneet T-style Aurorat maistuneet? Kuvien perusteella niitä on aika monta jo liikkeellä. En tiedä onko mun T-style, mutta ainakin T-body. Ja kerron sitten, kun saan sen käsiini. ;) |
delarco 11.04.2016 16:52:52 | |
---|
Tänään on 666:s päivä tilauksesta. :D |
Savu 11.04.2016 18:08:55 | |
---|
delarco: Tänään on 666:s päivä tilauksesta. :D Ai saakeli, ei hermot kestäis itsellä. Mielummin maksaa muutaman satasen enemmän, että saa nopeammin. Ellei sitten halua nimenomaan Auroraa. Torilla tavataan! |
Gabe 11.04.2016 20:13:28 | |
---|
Savu: Ai saakeli, ei hermot kestäis itsellä. Mielummin maksaa muutaman satasen enemmän, että saa nopeammin. Ellei sitten halua nimenomaan Auroraa. Ehkä tarttuisin itse puhelimeen ja kysyisin mikä meininki. :) Tänään lyötiin Kaitsun kanssa speksit lukkoon minun tulevasta customista. Tulee tuollainen Nocaster henkinen maila viimeisen päälle.. mäntyrunko, jytky vaahterakaula, vaahterainen otelauta, butterscotch blonde... aijai! Lupasi alkuvuodesta 2017 sen mulle. Always be yourself, unless you can be Batman. Then always be Batman. |
delarco 11.04.2016 22:32:23 | |
---|
Gabe: Ehkä tarttuisin itse puhelimeen ja kysyisin mikä meininki. :) n. kahden kk:n sisällä pitäisi olla näpeissä. |
McNulty 12.04.2016 20:30:29 | |
---|
Gabe: Ehkä tarttuisin itse puhelimeen ja kysyisin mikä meininki. :) Tänään lyötiin Kaitsun kanssa speksit lukkoon minun tulevasta customista. Tulee tuollainen Nocaster henkinen maila viimeisen päälle.. mäntyrunko, jytky vaahterakaula, vaahterainen otelauta, butterscotch blonde... aijai! Lupasi alkuvuodesta 2017 sen mulle. Onko otelauta samaa puuta kaulan kanssa vai erikseen liimattu otelauta? moving in stereo |
Gabe 12.04.2016 20:43:33 | |
---|
McNulty: Onko otelauta samaa puuta kaulan kanssa vai erikseen liimattu otelauta? Erikseen liimattu. Always be yourself, unless you can be Batman. Then always be Batman. |
tuskiz 12.04.2016 23:02:56 | |
---|
Ei uskaltanut ihan kokonaan mennä takaisin kultaiselle 50-luvulle. |
Gabe 12.04.2016 23:26:23 | |
---|
Ei nyt hurjiksi sentään aleta. Olen ainakin ymmärtänyt että se on stabiilimpi liimattuna.. Always be yourself, unless you can be Batman. Then always be Batman. |
Navdi 13.04.2016 08:33:06 | |
---|
delarco: Tänään on 666:s päivä tilauksesta. :D Onks tuo ihan normaalia vai mitä ihmettä? Luulin, että Aurora Guitarsilla on noin vuoden odotusaika. Tosin olennaista lie oliko tuo etukäteen sovittua että menee melkein kaksi vuotta. "I don't do regrets. Regrets are pointless. It's too late for regrets. You've already done it, haven't you. You've lived your life. No point wishing you could change it." - Lemmy Kilmister |
delarco 13.04.2016 16:43:53 (muokattu 13.04.2016 16:44:14) | |
---|
Navdi: Onks tuo ihan normaalia vai mitä ihmettä? Luulin, että Aurora Guitarsilla on noin vuoden odotusaika. Tosin olennaista lie oliko tuo etukäteen sovittua että menee melkein kaksi vuotta. No, tässä on ollut kaikenlaista epäonnea..... Kyllä sen ensimmäisen arvion mukaan olisi ollut joskus jouluna 2014. Seuraavan arvion mukaan viime kesänä ja nyt tosiaan deadline on juhannukseksi. |