Aihe: Miten menee kama torilla kaupaksi? Käyttäjäkokemuksia
1 2 3 4 5144 145 146 147 148444 445 446 447 448
BugBadWolf
03.04.2016 00:07:15
Henkilökohtaisesti en ymmärrä, miksi tosikoilla on samanlainen pääsy internetiin kuin ihmisilläkin.
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
toivase
03.04.2016 08:56:22
Krice: Henkilökohtaisesti en ymmärrä mitä se kuuluisi vaimolle mihin käytän rahani. Ei noin pitäisi olla kenelläkään, enkä ymmärrä miten jotkut miehet(?) suostuvat tuollaiseen. Suomalaiset miehet on aika ihmeellisiä villasukkia kun antavat naisten määräillä omista asioistaan.

Eikäkö minä itsehän (mies ?) tätä vaimolle esitin, jottei tuota törkyä tulisi joka nurkka täyteen ;). Eli
ihan oma ideani tämä oli!
Gary the pine
03.04.2016 11:25:13
BugBadWolf: Henkilökohtaisesti en ymmärrä, miksi tosikoilla on samanlainen pääsy internetiin kuin ihmisilläkin.

Henkilökohtaisesti en ymmärrä juuri yhtään mistään juuri yhtään mitään...
Tulin, näin, paskoin housuun.
Krice
03.04.2016 12:14:48

toivase: Eikäkö minä itsehän (mies ?) tätä vaimolle esitin, jottei tuota törkyä tulisi joka nurkka täyteen ;). Eli ihan oma ideani tämä oli!

Kaipa sen noinkin voi itselleen selittää. Mutta siis näkyy tulevan vaimo-asia monesti esille näissä kamahankinnoissa.
Gabe
03.04.2016 12:52:33
Krice: Kaipa sen noinkin voi itselleen selittää. Mutta siis näkyy tulevan vaimo-asia monesti esille näissä kamahankinnoissa.

Kyllä ne vaimot monesti yrittää sotkeentua tähän harrastukseen, en tiedä miksi. Mulla on itselläni sellainen periaate että pyrin pitämään omistuksessani vain sellaisia ktaroita joilla on oikeasti käyttöä, vaimo taas haluaisi etten myy entisiä pois uusien alta ja se haluaisi nuo nykyisetkin vielälaittaa esille. Aina saa olla salaa hiipimässä makahuoltoon kun on jotain myynyt ja toivoa ettei se hoksaa taas yhden soittimen poistuneen. Lisäksi edellisen custom kitaran hinta nousi älyttömästi kun hän sai minut innostumaan ja laittamaan sihen ties mitä extraa.
öl m
03.04.2016 12:59:47
Gabe: Kyllä ne vaimot monesti yrittää sotkeentua tähän harrastukseen, en tiedä miksi.

Kyllä aviopuolison harrastusta pitäisi ymmärtää, ja jos ei suoranaisesti tukea, niin ainakin hyväksyä. Salahankinnat ja asioiden pimittäminen viittaa vahvasti siihen, että on alunperinkin naitu väärä ihminen.
Gabe
03.04.2016 13:03:37
öl m: Kyllä aviopuolison harrastusta pitäisi ymmärtää, ja jos ei suoranaisesti tukea, niin ainakin hyväksyä. Salahankinnat ja asioiden pimittäminen viittaa vahvasti siihen, että on alunperinkin naitu väärä ihminen.

Näin juuri. Ainakin meillä on sellainen idea tässä perheessä että kaikkien on hyvä olla kun saadaan olla sellaisia kuin ollaan..
Navdi
03.04.2016 13:24:10 (muokattu 03.04.2016 13:24:34)
öl m: Kyllä aviopuolison harrastusta pitäisi ymmärtää, ja jos ei suoranaisesti tukea, niin ainakin hyväksyä. Salahankinnat ja asioiden pimittäminen viittaa vahvasti siihen, että on alunperinkin naitu väärä ihminen.

Ehdottomasti. Siitä huolimatta törmää tuon tuosta vastaavanlaisiin topiceihin, oli harrastus sitten soittaminen, autoilu tai mikä tahansa mihin rahaa saa ns. uppoamaan. Kaippa sitten osa ihmisistä on vaan helvetin huonoja kommunikoimaan kun koetaan että parisuhteeseen kuuluu edes tällä tasolla epärehellisyys.
"I don't do regrets. Regrets are pointless. It's too late for regrets. You've already done it, haven't you. You've lived your life. No point wishing you could change it." - Lemmy Kilmister
Antti1
03.04.2016 13:59:44
Oma puoliso kyllä kyseenalaistaa hankintoja, kun kerron usein ainakin isommista jutuista etukäteen. Hyvä niin, koska joutuu itsekin miettimään oikeaa tarvetta ja onko varaa. Ainahan se ostokset hyväksyy, jos onnistun sepittämään jotain järkevää ja ei ole koskaan edes huomauttanut romun määrästä. Päinvastoin, tuntuu pitävän soittimista. Ei sillä, että oikeasti joutuisin kertomaan, tai pitäisi selitellä. Tykkään vaan pelata avoimin kortein ja keskustella asioista, raha ei kuitenkaan kasva puussa ja meillä on yhteisiäkin haaveita.

Täytyy tosin todeta, että kitarakotelot ei oo sen lempparijuttu ja itseäkin ne kyllä vähän vituttaa pyörimässä kaikkialla.
pappasfin
03.04.2016 15:50:56 (muokattu 03.04.2016 15:53:07)
Kukin taplaa tyylillään.

Mun ajatusmaailmaan istuu hyvin se, että kohtelen naistani sekä lapsiani kunnioituksella, hellyydellä ja rakkaudella, kannan vastuuni perheen taloudesta ja turvallisuudesta sekä huomioin niin vaimoni kuin lasteni ajatukset elämässäni ja toki myös odotan sekä saan näitä samoja asioita vaimoltani ja lapsiltani.

Mulle parisuhde on just parisuhde eikä mikään yksipuolinen suhde jossa toinen vaan ottaa ja toinen vaan antaa. Parisuhteessa molemmat antaa ja ottaa eikä vaan toinen ja tämä pätee niin perheen talouteen, seksiin ja moneen muuhun asiaan.

Oikea mies kantaa osaltaan vastuun perheen oikeanlaisesta taloudenpidosta, hellii ja rakastaa perhettään sekä toimii perheensä parhaaksi.

Sellainen mies, joka ei huomioi naistansa ja perhettään ja pitää naista vaan tuhkakuppina, hellan ja nyrkin välissä ei ole mies eikä mikään vaan säälittävä raukka.

Sorry offtopikin kirjoitukseni
PappaSFin
TTV
03.04.2016 16:14:25
Keskittykää niiden kamojen myyntiin älkääkä löperrelkö parisuhteistanne :-) Minun vaimo ymmärtää hyvän kitarakaman päälle ja on antanut minulle valtuudet huolehtia meidän perheen soittokamoista, end of discussion!
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
Antti1
03.04.2016 16:17:25
TTV: Keskittykää niiden kamojen myyntiin älkääkä löperrelkö parisuhteistanne :-) Minun vaimo ymmärtää hyvän kitarakaman päälle ja on antanut minulle valtuudet huolehtia meidän perheen soittokamoista, end of discussion!

Ai perhana. Tässä kävi taas klassinen moka - erehdyttiin keskustelemaan. ;)
tuskiz
03.04.2016 16:45:47
Kyllä voi olla taas iloinen siitä ettei tahdo eikä aio mennä ikinä naimisiin.

Alkaa olemaan vähän surkuhupainen fiilis tosta Mustang 1:stä, aika-ajoin tulee kyselyjä ja kiinnostusta pömpelistä mutta aina vain ne kaupat kariutuu johonkin, joko oon itse väärällä hetkellä kiireinen tai ostaja ei pääse paikalle tai kävi hakemassa jo toisen laitteen. Pitäisi varmaan harkita huuto.nettiä, toria ja faceryhmiä itsekkin.
BugBadWolf
03.04.2016 17:00:32
Ihmettelin tässä, että mikä vaivaa kun delayn ostoilmoitukseen ei tule edes afrikasta ehdotuksia.

Kävikin ilmi että olen postitusvaiheessa klikannut ties mitä ja koko ilmoitusta ei ole olemassakaan :D

Pitänee korjata asia.

Mitä tulee vaimohommiin, voisiko arvoisa kollegio pelimanniudessa kerrankin suhtautua edes johonkin asiaan niin, että keskustelu ei mene melkein uskontunnukstukselliseksi vääntämiseksi, jossa kaikki loukkaantuvat jollekulle jostain ja jakavat omia elämäntapojaan kaikelle kansalle ainoina oikeina?

Naurakaa itsellenne edes joskus. Se auttaa.
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
tuskiz
03.04.2016 17:05:21
BugBadWolf: Mitä tulee vaimohommiin, voisiko arvoisa kollegio pelimanniudessa kerrankin suhtautua edes johonkin asiaan niin, että keskustelu ei mene melkein uskontunnukstukselliseksi vääntämiseksi, jossa kaikki loukkaantuvat jollekulle jostain ja jakavat omia elämäntapojaan kaikelle kansalle ainoina oikeina?

Naurakaa itsellenne edes joskus. Se auttaa.

Kyllä mä ainakin olen täysin oikeassa tässä asiassa ja kaikki muut väärässä, miksi ajattelisin yhtään erilailla? Tai miksi sinä tai kukaan muu ajattelisi omista mielipiteistään?

Nauran myös itselleni kun kerron tai keksin hauskan jutun, olen sentään aika hauska tyyppi! Muut ei ehkä ole samaa mieltä, mutta ne onkin väärässä ja huumorittomia tosikoita.
BugBadWolf
03.04.2016 17:08:06
tuskiz: Kyllä mä ainakin olen täysin oikeassa...

Niin minäkin. Monet ovat ;D
Åboensis
03.04.2016 17:19:59 (muokattu 03.04.2016 17:21:25)

tuskiz: Nauran myös itselleni kun kerron tai keksin hauskan jutun, olen sentään aika hauska tyyppi!

Heei, noin mäkin aina teen kunnes tajuan että muut ympärillä katsoo pahasti tai ainakin kummastellen. Perhekin ihmettelee kun mä nauran omille jutuilleni ja pitää mua omituisena. Mutta minkä mä sille voin että niillä on huono huumorintaju...

E: Vai oliko se niin ettei täällä saanutkaan avautua ja kertoa itsestään ja perheestään? Siinä tapauksessa sori offari.
"I dont know who they think they are, smashing a perfectly good guitar" - John Hiatt -
Gabe
03.04.2016 18:55:51
Jukka Häikiö: ....eihän keskustelupalstat vaan keskustelua varten ole, eihän? Sana keskustelu, ei viittaa ees sinnepäin.

Nimet ovat joskus tosiaan vähä harhaanjohtavia. Tämänkin palstan nimi on kitarakamat mutta menepä niistä puhumaan mitään niin heti leimataan kamarunkkariksi ja moititaan kun ei tätäkin aikaa ennemmin käytä soittamiseen.

Siitä puheenollen, pitääpäs napsauttaa Kemper päälle. Jääkää te runkkarit tänne vääntämään kamoista ja vaimoista. ;)
Jukka Häikiö
03.04.2016 19:38:44 (muokattu 03.04.2016 19:39:51)

Gabe: Nimet ovat joskus tosiaan vähä harhaanjohtavia. Tämänkin palstan nimi on kitarakamat mutta menepä niistä puhumaan mitään niin heti leimataan kamarunkkariksi ja moititaan kun ei tätäkin aikaa ennemmin käytä soittamiseen.

Siitä puheenollen, pitääpäs napsauttaa Kemper päälle. Jääkää te runkkarit tänne vääntämään kamoista ja vaimoista. ;)

...näin, ennen kuin tällekin palstalle pääsee, pitää klikata palkkkia jossa lukee:KESKUSTELUUN, mitä tuokin sitten mahtanee tarkoittaa? Juu, onhan tuolla montakin otsikkoa, yhdessäkään ei vaan taida lukea perhe, tms....
Jos esmes meikäläisen pitäis puhua aina vaan aiheen sisällä, ei tarttis ikinä puhua mitään, lähtee meinaan monasti jo ekalta riviltä sivulauseisiin....muuuutta, kyllä mä aion höpöttää just sen mitä tulee ja toivon et muutkin säilyttää "sananvapauden" otsikoista piittaamatta.
Sitähän vois laittaa vaikka oman saitin pelkästään asiassa pysymistä varten, otsikoiden mahdollisesti näin:Kitarajuttujen ehdollistamisen erikoiset säkeet, ei pisaraakaan ohi nuotin, vapaata arvostelua arvostelun vuoksi, pahan mielen parhaat pirskeet, huumori ja oikea elämä kielletty.....

EDIT

Pitää lähtee hakeen Rouva töistä.....
Sitä se on vaan tehtävä, mitä sattuu tulemaan...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)