Raicca 18.03.2016 11:22:14 | |
---|
stratomaster: Melko hiljaista näissä kinkereissä nykyään, mutta enpä ole itsekään viime aikoina näihin soitellut. No, nyt oli kiva tausta ja sopivasti aikaa ja energiaa osallistua. Toivottavasti sulla riittää energiaa ja kiinnostusta myös seuraaviin skaboihin jotta saadaan lisää osanottajia. Ja hienoa kitarointia toi sun sooloilu on. Mä olen ottanut osaa skaboihin vasta viime lokakuusta alkaen. Sen jälkeen aika aktiivisesti. Koko oman osanottoaikani skabaajia on ollut noin 5-10/skaba eli aika vähän, kun vertaa takavuosiin jolloin osanottajia näyttää olleen jopa useita kymmeniä. Varmaankin silloin mukana olleilla saattaisi olla jotain näppituntumaa siihen miksi suurin osa on jäänyt pois. Jos tietäisi noita syitä niin voisi miettiä pitäisikö kilpailua jotenkin muuttaa? Tai perustaa kokonaan uusi jollain uusilla ideoilla.Tosin kannattaa pitää mielessä, että jos skaboja menee muuttamaan niin voihan käydä niin, että loputkin jää pois. Itselle toimisi paremmin niin että soolon voisi jättää koko viikonlopun ajan. Mä olen töissä arkisin normaalisti klo 18.00 asti ja tästä syystä äänittelisin mieluummin viikonloppuna. Tosin tämä nyt on vain minun mielipiteeni ja vaikea sanoa toisiko viikonlopun äänitysaika lisää osanottajia. |
stratomaster 18.03.2016 11:56:04 | |
---|
Raicca: Toivottavasti sulla riittää energiaa ja kiinnostusta myös seuraaviin skaboihin jotta saadaan lisää osanottajia. Ja hienoa kitarointia toi sun sooloilu on. Mä olen ottanut osaa skaboihin vasta viime lokakuusta alkaen. Sen jälkeen aika aktiivisesti. Koko oman osanottoaikani skabaajia on ollut noin 5-10/skaba eli aika vähän, kun vertaa takavuosiin jolloin osanottajia näyttää olleen jopa useita kymmeniä. Varmaankin silloin mukana olleilla saattaisi olla jotain näppituntumaa siihen miksi suurin osa on jäänyt pois. Jos tietäisi noita syitä niin voisi miettiä pitäisikö kilpailua jotenkin muuttaa? Tai perustaa kokonaan uusi jollain uusilla ideoilla.Tosin kannattaa pitää mielessä, että jos skaboja menee muuttamaan niin voihan käydä niin, että loputkin jää pois. Itselle toimisi paremmin niin että soolon voisi jättää koko viikonlopun ajan. Mä olen töissä arkisin normaalisti klo 18.00 asti ja tästä syystä äänittelisin mieluummin viikonloppuna. Tosin tämä nyt on vain minun mielipiteeni ja vaikea sanoa toisiko viikonlopun äänitysaika lisää osanottajia. Juu, kyllä näissä takavuosina usein saattoi helposti olla se 15 - 20 skabailijaa, joskus jopa yli 20. Sooloskabat oli luku sinänsä, parhaissa oli yli 40 osallistujaa. Vaikea tietysti sanoa muiden puolesta syitä, miksi skabailu on hiipunut. Itselläni tuli ehkä jonkinlainen kyllästyminen, kun lukemattomat skabat tuli soiteltua useiden vuosien aikana. Mutta kiva instituutio tää skaba on ollut, ja muoto sinänsä on ainakin mulle ollut passeli. Jos jollakulla on jotain hyviä muutosajatuksia, niistä voi varmaan keskustella. Ne, jotka tätä hommaa tekevät, määräävät kuitenkin lopulta sen tekemisen muodon. Siitä puheen ollen, mielenkiintoista nähdä, millaiseksi muotoutuu tuo MoreK:n skabasovellus. |
Raicca 18.03.2016 14:20:43 | |
---|
Skabasovellus keskustelussa taisi joku olla valmis myös hieman rahoittamaankin softan kehitystyötä. (mahdollisesti itsekin olisin). Rahoituksesta tuli mieleen, että olisiko porukalla intoa seuraavalle: Kaikki osanottajat hamstraavat uusia osanottajia, eniten uusia hamstrannut saa esim. vuoden lopussa jonkun palkinnon jonka hankintaan kerätään kolehti. Sääntönä voisi vielä olla, että uuden osanottajan pitää ottaa osaa esim. yhteensä 10 skabaan (voi olla soolo- roots- tai sooloskaba) pointtinahan olisi tietysti, että nämä uudet innostuisivat soittelemaan vaikka vuodesta toiseen. Kerrottakoon rehellisyyden nimissä, että itse saisin hamstrattua mahdollisesti yhden, en myöskään ottaisi palkintoa vastaan jos kuitenkin jotenkin ihmeellisesti voittaisin. Tämä siksi, ettei synny vääriä käsityksiä:) |
BigPapa 19.03.2016 11:22:27 | |
---|
Toivomus olisi, että Roots-skaba säilyy entisellään ja tässä M.Netin sivuilla, eikä jossain erillisessä palvelimessa tai sovelluksessa, johon pitää vielä erikseen rekisteröityä. Samoin osallistuminen on ihan hyvä näin, vapaaehtoisena - mun mielestä - ilman mitään uusien skabailijoiden useamman skaban osallistumispakkoja. |
BigPapa 20.03.2016 21:59:21 (muokattu 20.03.2016 21:59:31) | |
---|
Onnittelut stratomasterille! Eiks muiden kuin voittajan pointseja nykyään enää lasketa? |
stratomaster 20.03.2016 22:02:38 | |
---|
Kiitokset, laitetaan uutta skabaa viimeistään huomenna. |
BigPapa 20.03.2016 22:09:38 | |
---|
Jotenkin noin: Stratomaster 13 BigPapa 10 Chunga 8 tjj2000 4 Gary Field 3 Raicca 3 Urmas Potkuri 1 |
stratomaster 20.03.2016 22:15:47 | |
---|
Siellä on uutta skabaa. Sanokaa, jos tuo tausta on vastikään ollut, ei ole paljon tullut seurattua näitä viime aikoina. |
BigPapa 20.03.2016 22:18:05 | |
---|
En muista ihan just kuulleeni. Hyvä tausta. |
tjj2000 20.03.2016 22:26:44 | |
---|
stratomaster: Siellä on uutta skabaa. Sanokaa, jos tuo tausta on vastikään ollut, ei ole paljon tullut seurattua näitä viime aikoina. Joo, kyllä tuonkin saa tuhottua jotenkin wahilla ;) Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000 |
Chunga 21.03.2016 08:27:52 | |
---|
BigPapa: Onnittelut stratomasterille! Eiks muiden kuin voittajan pointseja nykyään enää lasketa? Ei ollut enää konetta käytössä tuossa vaiheessa iltaa, kännykällä sain just näprättyä voittajan pisteet. Pahoittelut tästä. Vaikka musiikki kuulostaisi hyvältä, se ei välttämättä ole sitä. |
stratomaster 27.03.2016 20:09:38 | |
---|
tjj2000: stratomaster: onneksi meillä riittää soittajia mr Fenderin vehkeitä varten 2 p Kiitos kommentista ja pisteistä. Ei kuitenkaan ollut tällä kertaa Fender vaan puoliakustinen Ibanez ASR70. Myönnän, että soundin puolesta voisi luulla, että kehissä oli Fender. Näköjään ihan sama millä soitan, aina sama soundi. ;-) |
stratomaster 27.03.2016 21:12:22 | |
---|
Roots-skaban 426 tulokset. Onnittelut Kuhalle ja muillekin, hyvin veditte! Kuha 15 stratomaster 16 BigPapa 9 Willie87 6 Raicca 2 Vesa423 0 tjj2000 0 EJ650 0 Kuhan puheet. |
Kuha 27.03.2016 21:43:51 | |
---|
Onnittelut Stratomasterille. Old Fenders never die |
BigPapa 27.03.2016 21:57:58 | |
---|
Onnittelut stratomasterille! |
Kuha 28.03.2016 21:38:38 | |
---|
Mänt näköjään otsikko väärin: piti olla skaba 427... Old Fenders never die |
stratomaster 29.03.2016 16:09:28 | |
---|
Eikös tuohon voisi laittaa uuden ketjun oikealla nimellä ja tuo väärän niminen ketju tyhjäksi. Ei sillä, toimiihan tuo noinkin mutta olisko selkeämpää? |
stratomaster: Eikös tuohon voisi laittaa uuden ketjun oikealla nimellä ja tuo väärän niminen ketju tyhjäksi. Ei sillä, toimiihan tuo noinkin mutta olisko selkeämpää? Kyllä olisi. Old Fenders never die |
Kuha 03.04.2016 19:52:00 | |
---|
Loppupisteet: Raicca: 6 Vesa423: 5 EJ650: 4 Onnee kaikille, raican työt. Old Fenders never die |
Raicca 03.04.2016 20:38:07 | |
---|
Kiitos pisteistä Vesa ja EJ, laitan uuden taustan viimeistään huomenna. |