Perza 21.03.2016 17:42:34 | |
---|
Hyvä kuntoinen huollettu Vox AC30cch nupp? Äkkiseltään en uuden hintaa löytäny. Mitähän jengi noista maksais? |
Laulava Kylätohtori 21.03.2016 19:58:20 | |
---|
Perza: Hyvä kuntoinen huollettu Vox AC30cch nupp? Äkkiseltään en uuden hintaa löytäny. Mitähän jengi noista maksais? Nuo CC:t taitaa olla vanhoja Kiinassa tehtyjä malleja. Sen jälkeen tuli pelkkä C ja ne taidettiin tehdä Vietnamissa, Indonesiassa, tms... CC taitaa olla tasuriputkella toisin kuin C? Ainakin combossa oli näin... Itse ostin uuden combon muutamia vuosia sitten 900 eurolla, mutta se oli special hinta ja muistelisin, että ovh oli jotain 1300-1400? Ehkä? Jos nyt muistan lähellekään oikein. Ja siis tosiaan combo... :) They pass too much electricity. -SRV |
Wyled 22.03.2016 17:01:37 (muokattu 24.03.2016 18:11:51) | |
---|
Mitäs kannattaisi maksaa Charvelin USA Standart Starista? HSS-mikitys, stratotyyppinen talla, vaahteraotelauta. Its time to snap kids. |
petrin1 22.03.2016 22:15:56 | |
---|
tokai lc-60 vuosimallia 1984. les paul custom kopio. erittäin kevyt 3,61kg. pieniä painaumia siellä täällä,kultaukset vähän kulahtanut. nauhat kuin 2 vuotta vanhalla kitaralla. elektroniikka toimii täydellisesti. hyväsoundiset tokai 57`paf mikit. kaikki alkuperäistä. kokomahonki runko joka soi akustisesti todella kovaa. mitäs tämmösen realistinen hinta? Petri Rintala |
Oskarileikos 28.03.2016 21:02:10 (muokattu 28.03.2016 21:06:37) | |
---|
Elokuussa 2015 ostettu hyväkuntoinen ja naarmuton Epiphone ES-335? Uuden hinta noin 440€. You have the trees, you have the rocks, the air you breath - and you have The Rolling Stones! |
Oskarileikos 28.03.2016 21:06:12 | |
---|
Entä paljonko kannattaa maksaa hieman vanhemmasta Epiphone Les Paul Custom Prosta? Uuden hinta kaupoissa noin 540€. You have the trees, you have the rocks, the air you breath - and you have The Rolling Stones! |
Oskarileikos: Entä paljonko kannattaa maksaa hieman vanhemmasta Epiphone Les Paul Custom Prosta? Uuden hinta kaupoissa noin 540€. Bulkkivehkeissä - isojen ja kohtuuhintaisten tuotantosarjojen vehkeissä siis - voidaan oikeastaan ajatella, että laitteen kävellessä kaupasta ulos, joka kolmas euro on hukattu samantien. Takuilla ja sen sellaisilla ei ole oikeastaan arvoa, koska ne eivät yleensä siirry ensimmäiseltä omistajalta toiselle. Lisää hintaa häviää joka kolhusta ja jos myyjä haluaa myydä nopeammin, hinta halpenee taas. Listahintoja noilla ei ole, mutta noilla kuvioilla pääsee lähelle. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
PedroHydrogen 29.03.2016 20:19:21 | |
---|
Line6 Spider II 150w nuppi ja kaappi. On varmaan 7-8 vuotta jo ikää, mutta ei oo ollu juurikaan soitossa. Toimii kuin uusi. |
WanhaWetäjä 03.04.2016 19:35:20 (muokattu 03.04.2016 19:35:54) | |
---|
https://reverb.com/item/480476-epiphone-gibson-s600-red Tollanen täysin vastaava vasuri tuli mulle kaverin kautta tsekattavaksi..perstuntumalta ei kannata varmaan hirveesti satsata tuohon jos lainkaan? Karun oloinen halpis korealainen hevikeppi ja ilmeisesti talla ankkuroitu kun se ei liikahtele mihinkään suuntaan? Asiallinen kova laukku tulee mukana, jos tuosta nyt jotain positiivista vois sanoa... Mitä tosta kehtais pyytää, vaatii kyllä perushuollon kun on ollut soittamatta varmaan 20 vuotta jos ei enemmän...eli unohtaako suosiolla kepukan laukkuunsa vai satsaako joitakin kymppejä huoltoon ja kattoo sitten tilannetta? Mulla ei riitä mielenkiinto moisen kaa säätämiseen... Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
BugBadWolf 05.04.2016 16:52:17 | |
---|
WanhaWetäjä:....perstuntumalta ei kannata varmaan hirveesti satsata tuohon jos lainkaan?... Taitaa olla noin. Maksimissaan pari satasta taitaa olla hyväkuntoisen hinta laukkuineen. Olisikohan lankkukin vielä vaneria? Ainakin siinä "jacksonimman" näköisessä on. Voi olla parempi soittimena, kuin kauppattavarana. Mutta sen päätät tietenkin sinä, koska käpälöidähän tuota pitäisi ennenkuin voi oikeasti arvioida kunnon. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
WanhaWetäjä 17.04.2016 22:44:19 | |
---|
https://dl.dropboxusercontent.com/u/62628467/kitara.tiff Tuo noi..laitetaas tännekkin eli jos on tietäjiä ja taitajia niin sanokaas mikä mahtaa olla tuo malli ko merkistä kun on niin kovasti outo lapa? Yritin googlata ja ettiä kuvia vaan eipäs napannut. Kyseinen vehje on poliisin huutokauopassa Treella 21.4, jos jotakuta kiinnostaa tai jos soitin on jotenkin harvinainen tms... Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
erty 17.04.2016 23:08:32 | |
---|
|
erty 17.04.2016 23:08:32 | |
---|
|
WanhaWetäjä 18.04.2016 01:48:49 | |
---|
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
erty 18.04.2016 10:12:26 | |
---|
WanhaWetäjä: Juu ei ole muita kuvia mutta nyt kun löytyi malli niin kyllä tuolla lavalla varustettuja kitaroitakin alkoi löytymään, saattaapi olla ihan vintakkea tuo kitara ja noita liikkuu ulkomailla aika mukavissa hinnoissa eli kannattais ehkä ottaa selvää ko kitarasta vaikka menemällä tuonne huutokauppaan. Siinähän voisi olla jollekkin pienimuotoisen tilin tekemisen mahdollisuus ;-) Vaan kun ei voi tietää kamppeen ikää, kuntoa ja todellista arvoa etukäteen... No joo, taitaa ikähaarukka olla 63-68 tuolla lavalla. http://gretschpages.com/guitars/corvettes/ Ite veikkaisin ton kuvan perusteella et tos on elektroniikat mikkeineen vaihdettu kuten myös rautaosatkin. Lisäks näyttää uudelleenmaalatulta. Kaulan reunalistat myös hieman mietityttää, en oo ennen törmännyt reunalistoihin Corvetteissa. Jos nää pätee niin tiliä ei tolla taida päästä tekemään.. |
WanhaWetäjä 18.04.2016 13:31:11 | |
---|
erty: Ite veikkaisin ton kuvan perusteella et tos on elektroniikat mikkeineen vaihdettu kuten myös rautaosatkin. Lisäks näyttää uudelleenmaalatulta. Kaulan reunalistat myös hieman mietityttää, en oo ennen törmännyt reunalistoihin Corvetteissa. Jos nää pätee niin tiliä ei tolla taida päästä tekemään.. Juu samaa mietin...noissa vintakkeissa näytti olevan järjestään mm muovinupein varustetut virittimet ja näyttäähän nuo mikitkin aika moderneilta kyllä. Eiköhän tämä ole tässä, itse en ajatellut tiliä tehdä mutta jos tuo olisi ollut edes jonninmoisessa lyönnissä ja ei niin tuunattu niin kai sillä ois jotain arvoa sitten ollut. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
JuSu 23.04.2016 18:52:09 | |
---|
Ostin torilta halvalla viallisen Fender Super 60 -putkicombon, niitä parjattuja punanuppisia. Nyt se pitäisi viedä huoltoon, voi mennä pelkällä putkirempalla, mutta yllätyksiä voi tulla. Paljonko tällaisista huudetaan hyväkuntoisina? Osaisin arvioida, paljonko remppaan on järkevää upottaa. Kiitos! JuSu "Aina kun mietin, mikä sana kuvaisi JuSua parhaiten, se ois 'levoton'." - Jucciz |
Pulssi_ 02.05.2016 14:21:01 (muokattu 02.05.2016 14:26:44) | |
---|
|
hollmi-5 02.05.2016 16:43:10 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
BugBadWolf 06.05.2016 16:15:37 | |
---|
Muistanko oikein, kun arvelen että tc electronics G-Sharpia on myyty kympeillä eikä satasilla? Nykyjään toki. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |