Tähän olen ajatellut jotain latinalaisen Amerikan musiikkityyliä..
Lyriikkaa: Ne rakkauden täyttämät rivit (28.3.2016)
Näkemiin tai päivää, molemmat tavallaan erottaa meidät tänään olet kammannut hiuksesi kiiltäviksi et minun vuokseni, et minun takia kulta jos voin niin sanoa melkein jo vieraalle joka ui auringossa ja minä varjojen hyväilyssä näkemiin tai päivää molemmat tavallaan erottaa meidät tänään olet lausunut runoja rauhasta jota toivot et minun vuokseni, et minun takiani kulta jos voin niin sanoa melkein jo vieraalle joka ui auringossa ja minä varjojen hyväilyssä olet marssinut mielessäsi useat aatteet lähtenyt omille teille kirjoittanut musteella höyhenen kevyesti ja raskaasti kuin kyläsi painavin kivi kertosäe: olet kutsunut mua monin lemmittelynimin kirjoittanut musteella jokaisen rakkauden täyttämän rivin näkemiin tai päivää molemmat tavallaan erottaa meidät tänään kertosäe: olet kutsunut mua monin lemmittelynimin kirjoittanut musteella jokaisen rakkauden täyttämän rivin näkemiin tai päivää molemmat tavallaan erottaa meidät tänään olet kutsunut mua monin lemmittelynimin kirjoittanut musteella jokaisen rakkauden täyttämän rivin
merja ritala Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |