Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Uusia tanssipaikkoja syntyy.
1 2 3 4
Anonymous-jazz
21.03.2016 00:01:00
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uusia Liimataisia syntyy
 
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
EP
21.03.2016 11:13:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Anonymous-jazz: Uusia Liimataisia syntyy
 
Homman jatkuvuus sittenkin turvattu?
 
Tankero
21.03.2016 23:42:42 (muokattu 21.03.2016 23:42:52)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Anonymous-jazz: Uusia Liimataisia syntyy
 
Missähän?
 
Humppajyrä
ferodoz
22.03.2016 10:51:14
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tankero: Missähän?
 
Äläs ny, se yrittää vaan olla hauska.
 
Just a face in the crowd.
WanhaWetäjä
22.03.2016 13:20:35 (muokattu 22.03.2016 13:21:41)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ferodoz: Äläs ny, se yrittää vaan olla hauska.
 
Onhan tuossa totta toinen puoli, aika usein erilaisia viihdeyrityksiä virittelevät juurikin
sellaiset tahot joilla on aiempaa kokemusta joko kusettamisesta tai jopa tuomioita mm verovilpeistä etc...nimiä mainitsematta tälläkin hetkellä ainakin yhtä isoa mestaa pyörittää ihmiset joiden aikaisemmasta(kaan) toiminnasta on vaikea löytää mitään hyvää. Tämä ei siis liity mitenkään Nivalan mestaan.
 
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
ferodoz
22.03.2016 13:33:33
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

WanhaWetäjä: Onhan tuossa totta toinen puoli, aika usein erilaisia viihdeyrityksiä virittelevät juurikin
sellaiset tahot joilla on aiempaa kokemusta joko kusettamisesta tai jopa tuomioita mm verovilpeistä etc...nimiä mainitsematta tälläkin hetkellä ainakin yhtä isoa mestaa pyörittää ihmiset joiden aikaisemmasta(kaan) toiminnasta on vaikea löytää mitään hyvää. Tämä ei siis liity mitenkään Nivalan mestaan.

 
Sitä löyty kyllä, en mä sitä kiellä. :) tää Tuiskulan omistajapariskunta on oikein mukavia ja pyörittävät samalla toistakin ravintolaa samalla kylällä. Ihan mielenkiintoista on käydä perjantaina tuolla.
 
Just a face in the crowd.
Tankero
22.03.2016 23:23:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ferodoz: Äläs ny, se yrittää vaan olla hauska.
 
Varalta kysyin, kun tuntuu eräällä toisella palstalla olevan taas kunnon pölinät päällä.
 
Humppajyrä
Anonymous-jazz
24.03.2016 16:53:33 (muokattu 24.03.2016 16:55:04)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ferodoz: Äläs ny, se yrittää vaan olla hauska.
 
Tai sitten eräillä kateellisilla vihamiehillä ei vaan ole huumorintajua.
 
Mikä se juttu on, että olen teille eräille kuin punainen vaate ?
 
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
ferodoz
24.03.2016 17:04:25
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Anonymous-jazz: Tai sitten eräillä kateellisilla vihamiehillä ei vaan ole huumorintajua.
 
Mikä se juttu on, että olen teille eräille kuin punainen vaate ?

 
En ole kateellinen, mistä edes olisin?
En ole vihamiehesi, en edes tunne sinua.
Et ole minulle punainen vaate, en edes tunne sinua.
 
Just a face in the crowd.
Tankero
25.03.2016 22:49:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Anonymous-jazz: Tai sitten eräillä kateellisilla vihamiehillä ei vaan ole huumorintajua.
 
Mikä se juttu on, että olen teille eräille kuin punainen vaate ?

 
Mietippä sitä, olethan kuin punainen vaate Illuminaatillekkin ja se on paljon se.
 
Humppajyrä
Anonymous-jazz
26.03.2016 07:46:28
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tankero: Mietippä sitä, olethan kuin punainen vaate Illuminaatillekkin ja se on paljon se.
 
Niin olen ja ylpeä siitä.
 
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Anonymous-jazz
26.03.2016 07:47:10
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ferodoz: En ole kateellinen, mistä edes olisin?
En ole vihamiehesi, en edes tunne sinua.
Et ole minulle punainen vaate, en edes tunne sinua.

 
Vittuiluasenteen kuitenkin haistaa jopa useiden satojen kilometrien päähän, aina Seinäjoellekin asti.
 
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
ferodoz
26.03.2016 12:35:33
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voi että. :)
 
Just a face in the crowd.
KoskPaavo
27.03.2016 15:33:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uusia tanssipaikkoja ei ole tässä ketjussa syntynyt vähään aikaan.
 
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
ferodoz
27.03.2016 16:12:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KoskPaavo: Uusia tanssipaikkoja ei ole tässä ketjussa syntynyt vähään aikaan.
 
Siitähän toi Vehkalashow lähti kun kerroin yhden keikkapaikan aloittaneen toimintansa.
 
Just a face in the crowd.
KoskPaavo
28.03.2016 01:06:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Erikoinen yhtälö; Kaveri väheksyy ja dissaa tanssimuusikkoja /-paikkoja kuitenkin kirjoittaa palstalle innolla.
Ei mulla tule mieleenkään alkaa kirjoittelemaan esim rap-palstalle toistuvasti että paskaa,hyh.
 
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
Kari Värri
28.03.2016 04:04:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KoskPaavo: Uusia tanssipaikkoja ei ole tässä ketjussa syntynyt vähään aikaan.
 
Luetko koskaan lehtiä tai seuraatko ylipäätään keikkamarkkinoita? No mä voin sun puolesta kertoa että the Legendaarinen Tuiskula avataan täysin uudistettuna ja Virgin Oil avattiin ihan vasta. Eikö tuossa ole jo monta uutta?
 
Kari Värri
28.03.2016 04:20:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ferodoz: Jahas, perjantaina Nivalan Tuiskulaan keikalle. Ilmeisesti paikan avajaiset myös kyseessä. Näytti olevan myös tanssimusaakin listoilla jonkinverran.
 
'Hyvä hyvä. Ai niin Ouluun on avattu Ilona, jossa on livemusaa. Ihkua melkein vastapäätä. Aloituksessa mainittu Anna&Albert vaihtoi nimensä Viihderavintola Albertiksi, tarina ei kerro vaihtuiko omistaja vai vieläkö Lanamäki jatkaa. Oulun Tähden huhuttu loppuminen oli vain huhu.
 
Tanssimusapalstalaisia näyttää käyvän Oulussa näiden mainittujen lisäksi ainakin Petrellissä keikalla.
 
Moni palstalainen on myös huomannut olevansa tähtiartistin taustabändissä, ja aika moni on huomannut että ulkomaiset keikkalavat on ihan peruskauraa nykyään.
 
Tankero
28.03.2016 11:03:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KoskPaavo: Erikoinen yhtälö; Kaveri väheksyy ja dissaa tanssimuusikkoja /-paikkoja kuitenkin kirjoittaa palstalle innolla.
Ei mulla tule mieleenkään alkaa kirjoittelemaan esim rap-palstalle toistuvasti että paskaa,hyh.

 
Komppia lykkää.
 
Humppajyrä
WanhaWetäjä
28.03.2016 11:53:38 (muokattu 28.03.2016 11:54:42)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kari Värri: 'Hyvä hyvä. Ai niin Ouluun on avattu Ilona, jossa on livemusaa.
Treen ilonassa on bilebandit eli kyseessä ei ole tanssipaikka.
 
Ihkua melkein vastapäätä.
Jaa, käytkö itse bilettämässä?
 
Aloituksessa mainittu Anna&Albert vaihtoi nimensä Viihderavintola Albertiksi, tarina ei kerro vaihtuiko omistaja vai vieläkö Lanamäki jatkaa.
Hehe...toivottavasti ainakin toimintatavat ovat vaihtuneet eli ei niin että bandille tarjotaan myytyjen lippujen liksoja kirjekuoressa...
 
Oulun Tähden huhuttu loppuminen oli vain huhu.
Tätä huhua(?) levitti n. vuosi sitten paikan päällä ollessani mm Anna&Albert kapakan henkilökunta, vuokrasopimuksen loppumisesta tms oli kaiketi kyse.
Tre, Hesa, Pori, Lahti, Turku...varmaan monta muutakin mestaa voisi listata joista tanssikapakat ovat kuolleet, vaikea uskoa että Oulu olisi mitenkään poikkeus tästä joukosta, bisneksenä tämä konsepti on vaan aikansa elänyt.
 
Tanssimusapalstalaisia näyttää käyvän Oulussa näiden mainittujen lisäksi ainakin Petrellissä keikalla.
Mainitse muutama...
 
Moni palstalainen on myös huomannut olevansa tähtiartistin taustabändissä, ja aika moni on huomannut että ulkomaiset keikkalavat on ihan peruskauraa nykyään.
Moni? Tähtiartistien kanssa kulkevia (aktiivi)palstalaisia täällä ei haitaksi asti ole jos on lainkaan, no yks kitaristi, rumpali ja kiippari tulee mieleen, hekin ovat enää harvoin palstalla.
Keikkatilannehan on tänä päivänä todella huono suurella osalle heistä jotka jäävät näiden muutamien täystyöllistyvien artistien ja bandien taakse.
3 isoa toimistoa (yrittää) työllistää kukin tahollaan suhteellisen pientä joukkoa omia artistejaan/bandejaan, muille jää jämät.
 
http://tanssi.net/fi/o/ mm. tuolta voi katsella kellä on keikkaa, kellä ei ja missä keikat ovat.
 
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «