Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Bassarin tuplapedaalit hintaluokassa 300-350€
1
MLa
25.03.2016 15:10:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi
 
Tarkoitus olisi hommata bassariin tuplapedaalit. Hinnat näyttäisivät lähtevän alta parista sadasta liikkeelle. Budjetiksi olen fundeerannut n. 300-350 euroa. Tuolla saisi mm. Taman Iron Cobra 200, Yamahan DFP 8500 tai 9500 osastoa. Muiltakin merkeiltä näyttäisi irtoavan polkimia.
Tekeekö tuon hintaluokan vahkeillä mitään? Voitteko suositella jotain erityisesti.
Soittamani musa on perusrokkia/-poppia. Onko tuplien hankinnassa yleensä järkeä?
 
Markus
 
4tune
25.03.2016 15:46:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No tuohon järkevyyteen saat vastata itse. Turhahan niitä on hommata jos ei aio käyttää.
 
Mutta, itelläni on noi jammun suoraveto 9500fpd ja perin tyytyväinen olen ollut, toimii niinkuin pitää, kevyet polkea enkä nyt raudastakaan ole pahaa sanaa keksinyt vielä. Kannattanee mennä soitinliikkeeseen ihmettelemään ja kokeilemaan.
 
Bacchus
25.03.2016 16:42:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pearl Eliminatorit käytettynä. Joko hihnalla tai ketjulla. Perusvarmat pötköttimet. Iron Cobrat ajavat myös saman asian, tuntuma jonkun verran tukevampi ja raskaampi.
 
When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro
iekku84
25.03.2016 21:48:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyviä on joo kaikki.
Valitset vaan monollesi sopivan. Itsellä on ollu ic, eila, lentävä lohikäärme ja monessa muodossa kaikkia (ketjua, hihnaa ja suoravetoa).
Eilan tarjoaa parhaat kyydit punaisilla cameillä;)
 
Kaikki kiva loppuu aikanaan. Pessimisti ei pety.
MLa
28.03.2016 21:34:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jee jee
 
Testasin muutaman päivän Taman tuplia ja totesin, ettei ole minun hommani. Jos myös vasuri on kiinni bassarissa, on se pois hi-hatin soitosta.
On hienoa, että rumpujen soitossa löytyy erilaisia tyylejä, joita voi vain ihailla ja ällistellä.
Jatkan perinteisellä sinkkupedaalilla.
Kiitos porukoille vinkeistä ja mielipiteistä.
 
Markus
 
Muovinen
30.03.2016 11:06:12
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MLa: Jee jee
 
Testasin muutaman päivän Taman tuplia ja totesin, ettei ole minun hommani. Jos myös vasuri on kiinni bassarissa, on se pois hi-hatin soitosta.
On hienoa, että rumpujen soitossa löytyy erilaisia tyylejä, joita voi vain ihailla ja ällistellä.
Jatkan perinteisellä sinkkupedaalilla.
Kiitos porukoille vinkeistä ja mielipiteistä.
 
Markus

 
En varsinaisesti kannusta tuplien käyttöön (vaihdoin ite vasta takas sinkkuun) mutta muista ettei sen jalan tarvi siellä basarispedulla koko ajan olla ja kun opettelee vähän tekniikkaa, voi soittaa haikkaa yhtä aikaa basarin kanssa ;)
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «