Aihe: Heviletin heilutus
1 2 3
Voya
04.06.2004 13:09:13
Joo, eli miten käytännössä soittaessa heilutatte hevilettejänne? Itse soitan bassoa ja minulla on hiukset puoli selkään. Vaikka miten yritän heiluttaa niin aina menen sekaisin joko tahdin tai soiton kanssa. Onko kyse vain harjoittelun puutteesta?

Olen kuullut, että niskan täytyisi olla aivan rentona. Joku myös sanoi, ettei kovin pitkää tukkaa voi edes heilutella, koska se hidastaa niin paljon pään liikettä. Pitääkö paikkansa?

Neuvokaa nyt viisaammat aloittelevaa hevaria..
jarkkkk
04.06.2004 13:13:36
empäs olis koskaan kuvitellu tätä näkeväni...
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
Herra Karhu
04.06.2004 13:19:07
hmm...
Da Make
04.06.2004 13:37:34
empäs olis koskaan kuvitellu tätä näkeväni...

Hoho!
Cräx, Change, Ötöm!?IHKK #09 Katso omat plussasi täältä! OSTETAAN EQ PEDAALI! TARJOA!
meiju
04.06.2004 13:41:46 (muokattu 04.06.2004 13:42:06)
No kato heilutat jotenkin tunteen mukaan ja silleen niin ei kai siinä sitten tahdissa sekoo.... No hehheh! Enpäs osaa sanoo.
Ja Piina Jatkuu...
dictatorsh*t
04.06.2004 13:45:15
No voi nyt perk...
Da Make
04.06.2004 13:56:55
"Then came the day when the hard times begun..."
Cräx, Change, Ötöm!?IHKK #09 Katso omat plussasi täältä! OSTETAAN EQ PEDAALI! TARJOA!
Unworthy Knight
04.06.2004 14:16:56
Noh autetaanpas nyt eikä hohotella.

Eli alullssa vaan kiskasee letin pois sieltä selän takaa ainakin osittain jos mielii moshailla(wou yllätyts).
Sitten vaan pientä tahdissa heiluttelua ja nyökkälyä. kyllä se letti siinä heiluu ihan riittävästi.

Virtaa niinku vaan musiikin mukana. Sitten sitä vaan alkaa luonnostaa välissä kiskaseen enemmän.
Niin ne myllytkin lähtee ihan mukavasti.

Luonnollisesti jos on vuosien moshaus tausta (voi Helevetti)
Niin niska on paljon vahvempi, että nuo voimakkaammat liikeet lähtevät yhtä helposti kun kevyet.

Ota rennosti.
Tai jos moshi ei lähe niin se ei vaan lähe, sillä sipuli.

Ja kyllä tämä on vähän naurettava aihe.
"Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!" -leka K100#3
Dunga
04.06.2004 14:25:12
E.V.O

Meikä heiluttaa afroa.
Ottaako poika napsun? IMIK #4 [Kyllä lähtee]
Vieteri
04.06.2004 21:13:17 (muokattu 04.06.2004 21:25:17)
Niin, perineinen tuulimylly. W.A.S.P :in tyyliin:)

eDit: Tai hei, tee niinku Metallican Jasonilla, leikka sivulta tavallaan kaljuksi, ja jätät päälle paljon hiuksia. Sopii ainakin Jasonille.
"It's all fun and games 'till someone loses an eye.Then it's just fun you can't see anything"-James Hetfield
seitikki
04.06.2004 21:17:51
Oikeasti pitkät hiukset ovat liian kevyet tuollaiseen heittelyyn. Laita geeliä tai ole pesemättä kolmeen viikkoon...johan heiluu rankasti:)
Pistän suhun letkuja ja elän sun kauttas. Oikeesti olen kuollu.
Twist
04.06.2004 21:21:03
RYTMIN mukana
Oh Fuck..
Kitaravirtuaali
04.06.2004 21:31:37

Liian alhainen verenpaine miulla, sumenee silmissä kun kerrankin heilauttaa kunnolla ja melkeen saa keräillä ihteänsä lattialta sen jälkeen. En siis harrasta heilumista, keskityn soittamiseen.
Paskaakos tässä.
agentti
05.06.2004 00:07:54
jopas on taas keskustelulla aihe
Rautalankamusiikki on isänmaallista | MEKKALA #7
Viceroy
05.06.2004 11:04:21 (muokattu 05.06.2004 11:04:56)

Liian alhainen verenpaine miulla, sumenee silmissä kun kerrankin heilauttaa kunnolla ja melkeen saa keräillä ihteänsä lattialta sen jälkeen. En siis harrasta heilumista, keskityn soittamiseen.

Syö lakritsia, salmiakkia ja meetvurstia ennen keikkaa! Kaikkia kolmea mieluiten samaan aikaan! Jee!

Edit: Sanoo mies, jolla on korkea verenpaine.
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
Henko
05.06.2004 16:34:09

Mun mielestä tällaisia aiheita pitäisi olla lisää. Tai sitten koko sivuston vois jakaa m.nettiin ja ammattimuusikoiden nettiin. Ja tiluttelijoille ja anti-tiluttelijoille omat sivustonsa. Ettei vahingossakaan tarvis lukea jotain mitä ei ois halunnu nähä. Mut tohon kysymykseen: Kai ne biisit pitää silleen osata ettei tarvi soittamista koko ajan miettiä. Ja sit antaa biisin viedä vaan mukanaan. Jos sitä alkaa kaikkia temppuja miettimään ni sehän on vähän sama kun opettelis ekaa kertaa laulamaan ja soittamaan yhtä aikaa.
Ai niin: Ulkomusiikilliset seikat kunniaan!
Horror Sweet Horror.
l@ho
08.06.2004 00:02:01
Vaikka miten yritän heiluttaa niin aina menen sekaisin joko tahdin tai soiton kanssa. Onko kyse vain harjoittelun puutteesta?

Ööh. Jos toi on sun soitto-ongelmistas suurin niin olisit iloinen. En osaa kyllä neuvoa kun en hevilettiä omista mutta sen voisin sanoa että harjoittele nyt ihmeessä jotain muuta (esim. soittamista) kun leitin heilutusta.
- Olin muuten tuskassa..AIJAA!! SIELLÄ OLI SELLANEN RUMP.. - Sori ruoka jäähtyy..
jussiohman
08.06.2004 01:17:15
Jossain Kill `em Allin aikaisessa Metallica livessä teini-ikäinen Hetfield heiluttaa Seek And Destroy - biisissä semmosta 60cm pitkää lettiä ihan suorana "tuulimylly" kaarena, ja vielä ihan perkeleen nopeasti. Rajun näköistä. Varmaan ottaa niskoille.
Lihava sinkku hakee kontaktia
lapio
08.06.2004 12:22:19

Siinä pitää minusta ottaa yläruumista siihen heilutukseen mukaan. Sitten lähtee paremmin, eikä niskat rasitu niin paljon.
Minuun on käytetty poltetun maan taktiikkaa... Mitä tuossa avatarissa tapahtuu?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)