meriluoto 04.06.2004 16:51:38 | |
---|
Eli pistäkääpäs kirjoitellen mikä tai mitkä tzipaleet ovat ehdottomia suosikkejanne omissa keikkaseteissänne. "G:stä vedetään..." |
baron 04.06.2004 17:07:18 | |
---|
Ekana mieleen: Oye, como va Black Magic Woman Watermelon Man Tequila Whispering Ranskalaiset korot Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
Sandy 04.06.2004 17:08:48 | |
---|
Eli pistäkääpäs kirjoitellen mikä tai mitkä tzipaleet ovat ehdottomia suosikkejanne omissa keikkaseteissänne. Hyvä kysymys! Voi tässä samalla vähän tutkiskella itseään... Parhaat biisit on joko nopeita tai sit hitaita balladityyppisiä juttuja. Kaikki vanha rokki iskee, ehkä niitä on senkin takia mukava vedellä kun jengi on sit aina takuuvarmasti pähkinöinä! Yks just ohjelmistoon otettu biisi on tällä hetkellä aika tavalla sydäntä lähellä, Virve Rostin Sua kaipaan niin. Ja löytyypä yksi kiva valssikin, Odotusta Pariisissa. Onhan noita kyllä monia kivoja biisejä, ei sitä muuten oikein jaksais lavalle noustakaan.. Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
baron 04.06.2004 17:27:00 | |
---|
. Onhan noita kyllä monia kivoja biisejä, ei sitä muuten oikein jaksais lavalle noustakaan.. Pakko upottaa setteihin jotain, josta itse tykkää. Sitten kestää ne iänikuiset "renkutukset", joita on puolipakko soittaa. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
meriluoto 04.06.2004 17:36:26 | |
---|
Niin no, se taitaa olla myös sellainen juttu että joka pumpulla on hieman omat "sovitukset" eli toiset vetää hyvällä sykkeellä vaikka Havakan Lokkia... Itse olen tykästynyt uuden tuhdimman sovituksen myötä tzipaleeseen "Rakkaus on sininen" "G:stä vedetään..." |
JK 04.06.2004 18:41:21 (muokattu 04.06.2004 20:59:13) | |
---|
- Runaway - Sunny - Jykevää on rakkaus - Sata kesää, tuhat yötä - Have you ever seen the rain - Hot Stuff Nuo tuli alkuun mieleen, hiukan vaihtelee fiiliksen mukaan kuitenkin. Edit: Ai niin, tietysti vielä Kauppaopiston Naiset....Bassosooloineen... "Ei pitäisi nikkelikielien haittaa jos on nikkeliallergikko. Niissä on sen verran vähän nikkeliä."- Niskamies |
Irti Humpasta 04.06.2004 20:27:21 | |
---|
1. Old milestones 2. Dolphin dance 3. Darn that dream 4. Donna Lee 5. Spain 6. Eternal child 7. Here´s that rainy day |
Eddy 04.06.2004 20:46:43 | |
---|
1. Old milestones 2. Dolphin dance 3. Darn that dream 4. Donna Lee 5. Spain 6. Eternal child 7. Here´s that rainy day Niitä toivotuimpia ralleja tanssilavoilla. ;-) Koskettelen soittimia... |
KoskPaavo 04.06.2004 21:37:20 | |
---|
Eipä välttämättä niitä tanssilavojen favoriitteja mutta sitähän ei tässä kysyttykään. Baronin lista on kyllä pirun lähellä minunkin suosikkejani.Okei, tai siis täysin sama. Soittaja selviää aina. |
Irti Humpasta 04.06.2004 21:45:26 (muokattu 04.06.2004 22:13:56) | |
---|
Niitä toivotuimpia ralleja tanssilavoilla. ;-) Aivan :) Kyllä ne vielä oppivat kuuntelemaan ja tanssimaan näitäkin ... sanoi OPTIMISTI :) |
bassomies 04.06.2004 22:23:35 | |
---|
Mantsurian piitti, Theme For Young lovers, Minä RakastaSuo, Niittykukkaset ja mitä niitä nyt onkaan, samaa jestödeitä kaik Vaikka paskaa koittaa laittaa kuinka hienoon pakettiin, silti se haisee. |
mr.muzak 04.06.2004 22:40:21 | |
---|
Mä tykkään vetää niitä blues-rakenteisia biisejä joiden nimiä en ees tiiä..Kuhan antaa palaa kybällä! |
KoskPaavo 04.06.2004 23:07:27 | |
---|
Mä tykkään vetää niitä blues-rakenteisia biisejä joiden nimiä en ees tiiä..Kuhan antaa palaa kybällä! Ei millään pahalla, mutta niitähän sitten riittää... Soittaja selviää aina. |
Fuzzy Boner 04.06.2004 23:14:30 | |
---|
I surrender Wild Child Poison Jump Living on a Prayer It's My Life Runaway Final Countdown Speed King Smells Like Teenspirit Be Somebody Paradise City Sweet Child Of Mine +vähä jotai rokkii |
Eddy 04.06.2004 23:19:10 (muokattu 04.06.2004 23:24:51) | |
---|
Aivan :) Kyllä ne vielä oppivat kuuntelemaan ja tanssimaan näitäkin ... sanoi OPTIMISTI :) Kuuluisia viimeisiä sanoja :) Aikoinaan soiteltiin jollain pikkulavalla jotain perusfoksia varsin perinteisellä tyylillä,ilman sen kummempia kikkailuja (ja oli vielä haitarikin messissä).Joku vanhempi herrasmies tuli siihen soittolavan reunaan ja huusi pää punaisena:"Saatanan jätkät,täällä pärjää kyllä ihan humpallakin". Siinä vaiheessa olisin vetänyt mieluiten töpselin seinästä... Koskettelen soittimia... |
nikolai 04.06.2004 23:22:15 | |
---|
Hilipeetä jatsia. Mahdoton alleviivata tiettyjä biisejä. Olennaista on, kenen kanssa soittaa. Itseään paremmassa soittoseurassa viihtyy aina. |
". Itseään paremmassa soittoseurassa viihtyy aina." Toi on tietysti totta, mutta entäs ne muut..? Soittaja selviää aina. |
agentti 05.06.2004 00:17:12 | |
---|
keikkoja ehkä 4-7 vuodessa mun "vaki"bändillä, mutta tässä jotain jotka tulee aina jos laulajakin on mukana: Se jokin sinulla on Mandschurian beat (inst.) Apache (inst.) Paratiisi Emma (inst.) Yksi ainoa ikkuna (inst.) Salattu suru Rise and fall of flingel bunt (inst.) Katson autiota hiekkarantaa (inst.) Täällä pohjantähden alla (inst.) Sininen uni (inst.) My heart will go on (inst.) Hopeinen kuu The young ones Päivin öin Rautalankamusiikki on isänmaallista | MEKKALA #7 |
fhpopo 05.06.2004 00:31:25 | |
---|
Eli pistäkääpäs kirjoitellen mikä tai mitkä tzipaleet ovat ehdottomia suosikkejanne omissa keikkaseteissänne. Jätkän humppa Tunturisatu Vanha kulkuri Lapin tango Paratiisi Odessa Koivu ja sydän Haaveilua You hit me down See you in town Lets cant boogie Never is fever Rollin bollin Uralin pihlaja |
KoskPaavo 05.06.2004 00:48:20 | |
---|
Ei tuokaan huono ollut , neljä outoa Soittaja selviää aina. |