Aihe: Vahvistimen mallinnus
1 2 3
aristoteles666
16.03.2016 15:15:59 (muokattu 16.03.2016 15:20:49)

PIM: Itelläni on sarja suurin mörssäri DG 100 212, kerran ostanut jo takaisin enkä aio koskaan myydä sitä, sillä kukaan ei siitä sellasia rahoja tarjoa että kannattaisi ruveta myymään. Viime vuodet se on toimittanut treeniksellä lähinnä bassovahvarin virkaa. Joku pienempi DG sarjan kombo voisi olla kiva keikkakone, mutta tuota 30 kilon mammuttia ei viitsi mihinkään keikalle raahata kun puolet kevyemmillä 15w putkikomboilla on pärjännyt.

no mä ostin just ton kun se oli pienempi, vähän, ja kevyempi, vähän.
sen ainoa huono puoli onkin juuri että sekin on iso ja painava, mutta mulla oli se muutamia vuosia jokaviikkoisen keikkapaikan takahuoneessa just siksi ettei tarvinnut liikuttaa sitä minnekään muuta kuin takahuoneesta lavalle.

mä käytin sitä niin että se oli nostettu tuolille, ja jokaiseen soundiin oli sääädetty efektit niin että niiden levelit oli nollassa, ja sitten asetettu juuri efekti tilaan, niin että kun tarvitsin efektiä, käänsin vain oikealla kädellä kyseistä leveliä auki niin paljon kuin tarvitsi, ja sitten taas pois.
ei tarvinnut midipedäälia.

ja soundi vaihtui jättämällä se seuraava vilkkumaan ja painamalla "enteriä" kun tarvitsi vaihtaa soundia.
" mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä." lassi ja leevi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)