Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: The Struts - glam rockin uusi tuleminen?
1
HaloOfFlies
12.03.2016 18:50:08 (muokattu 12.03.2016 19:10:45)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämmöinen bändi putkahti tänään tietoisuuteeni. Kyseessä on Bristolista kotoisin oleva nelimiehinen pumppu, joka on lyönyt itsensä kotimaassaan läpi kunnolla viimeisen vuoden aikana. Jos tätä joksikin pitäisi kutsua, niin uuden sukupolven kimallerock voisi olla hyvä termi.
 
Ulkoisesti näyttää paketti olevan bändillä hyvin kasassa. Löytyy karismaattinen vokalisti, joka tuo välillä maneereiltaan jopa pelottavan paljon mieleen Freddie Mercuryn. Ja löytyy tietenkin myös riffejä tyhjästä takova kitaristivelho. Tällä bändillä tuntuu olevan kyky tehdä tarttuvia biisejä.
 
Mutta eipä bändi myöskään kauhean huonolta kuulosta. Pikemminkin päinvastoin. Loistavia biisejä ja parasta uutta musiikkia mitä minä olen aikoihin kuullut! Ja mikä parasta, biisit ovat oikeasti hyviä.
 
Bändin kyvyt on jo huomattu isommissakin piireissä ja he ovat viime vuosina lämpänneet mm. Rolling Stonesia ja Mötley Crueta.
 
Niin, se musiikki sitten kuulostaa tältä:
 
Put Your Money On Me https://youtu.be/9GuUbziASwE
Kiss This https://youtu.be/r61Xj0pHawE
Could Have Been Me https://www.youtube.com/watch?v=ARhk9K_mviE
 
Painakaa nimi mieleen. Näistä kavereista kuullaan vielä.
 
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
aivokuolio
12.03.2016 19:04:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja taas mennään. Heavy metalin, popin, rapin, funkin ja ties minkä pelastajia ja uusia toivoja odotellessa.
HaloOfFlies
12.03.2016 19:08:29 (muokattu 12.03.2016 19:11:50)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaa, nyt vaan hehkutin sitä että olen löytänyt uuden hyvän bändin. En mitään rockin pelastajaa. Tällä bändillä on kaikki potentiaali tulla isoksi nimeksi. Ainakin minä tykkäsin paljon noista linkittämistäni biiseistä.
 
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
carnation
12.03.2016 19:11:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HaloOfFlies: Jaa, nyt vaan hehkutin sitä että olen löytänyt uuden hyvän bändin. En mitään rockin pelastajaa. Tällä bändillä on kaikki potentiaali tulla isoksi nimeksi.
 
Vanhojen artistien uudet levyt ovat ainoa hyvä asia 2000-luvun musiikissa. 2000-luvun uusi musiikki on roskiskamaa.
 
Miksei keksitä mitään uutta tai omaa? Tää on niin kuultu jo. Seuraava.
 
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
HaloOfFlies
12.03.2016 19:13:51 (muokattu 12.03.2016 19:36:33)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

carnation: Vanhojen artistien uudet levyt ovat ainoa hyvä asia 2000-luvun musiikissa. 2000-luvun uusi musiikki on roskiskamaa.
 
Miksei keksitä mitään uutta tai omaa? Tää on niin kuultu jo. Seuraava.

 
Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettenkö pitäisi välillä korvia höröllä jos sattuu jotain oikeasti hyvää löytymään. Mun mielestäni tämä bändi on oikeasti hyvä. Retroilua toki, mutta erittäin hyvin tehtyä sellaista. Menisin keikalle ehdottomasti.
 
Ehkä ne mun löytämäni hyvät 2000-luvun bändit eivät ole sellaisia mitä muut kuuntelevat. Toisaalta The Strutsin musiikissa on paljon 90-lukulaista mistä ehdottomasti plussaa. Joku ysärin alun Primal Scream voisi olla hyvä vertailukohta.
 
Retroilu ei ole paha asia, jos sen tekee hyvin. On aina mahtavaa kuulla ysärisoundeja vielä 2010-luvullakin.
 
Mulla on ollut 2000-luvulla sellainen kriteeri, että bändin on kuulostettava oikeasti hyvältä että kiinnostuisin. Toistaiseksi vain 8 bändiä on läpäissyt sen: Strokes, Muse, White Stripes, The Darkness, Wolfmother, Arctic Monkeys, Uncle Acid & The Deadbeats ja The Heavy. Olen siis jatkanut 90-lukulaisella linjallani mitä 2000-luvun uuteen musiikkiin tulee.
 
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Gritsen
12.03.2016 19:41:48 (muokattu 12.03.2016 19:47:03)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aha ha AHah. Onneks otsikossa on täl kertaa kysymysmerkki.
 
HaloOfFlies: Mulla on ollut 2000-luvulla sellainen kriteeri, että bändin on kuulostettava oikeasti hyvältä että kiinnostuisin. Toistaiseksi vain 8 bändiä on läpäissyt sen: Strokes, Muse, White Stripes, The Darkness, Wolfmother, Arctic Monkeys, Uncle Acid & The Deadbeats ja The Heavy. Olen siis jatkanut 90-lukulaisella linjallani mitä 2000-luvun uuteen musiikkiin tulee.
 
Inglorious ei sitte lopulta iskenykää? Mut ketju piti tehdä?
 
Booombox
12.03.2016 20:03:17 (muokattu 12.03.2016 20:03:50)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HaloOfFlies:
 
Mulla on ollut 2000-luvulla sellainen kriteeri, että bändin on kuulostettava oikeasti hyvältä että kiinnostuisin. Toistaiseksi vain 8 bändiä on läpäissyt sen: Strokes, Muse, White Stripes, The Darkness, Wolfmother, Arctic Monkeys, Uncle Acid & The Deadbeats ja The Heavy. Olen siis jatkanut 90-lukulaisella linjallani mitä 2000-luvun uuteen musiikkiin tulee.

 
Toivon, ettei glamrockin uutta tulemista tule ja mulla on kriteeri aina että bändin täytyy kuulostaa hyvältä.
 
Mun mielestä 2000-luvulla on tullut aivan helvetisti hyvää musaa. Ehkä kaikista vuosikymmenistä eniten. Siitä tosin kiitos kuuluu kaikille muusikoille kaikilta menneiltä vuosikymmeniltä jotka ovat inspiroineet uusia artisteja. Kiitos kuuluu myös internetille jonka kautta on helppo löytää kiinnostavaa musiikkia ihan loputtomasti.
 
kvhl
12.03.2016 22:18:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sanoisin että ihan kivalta kuulostaa Tässä on kyllä ainesta isompaankin breikkaamiseen.Vaatii vaan viellä sen hitin.Ulkoisesti bändi näyttää ja myös kuulostaa hyvältä.pitää kuunella lisää,kiitos vihjeestä !
 
Vessajono
12.03.2016 22:23:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mnet vuonna 2030: nu-metalin uusi tuleminen.
 
What the hell are we doing? Eating ice cream, dipshit.
Jucciz
13.03.2016 03:23:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vessajono: Mnet vuonna 2030: nu-metalin uusi tuleminen.
 
Ja ennen kaikkea Dannyn uusi tuleminen.
joukov
14.03.2016 08:26:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikäs teki tästä bändistä glamrockia? Laulajalla vähän kajalia? Laiskaa brittipoppia, joka lainaa rankasti Oasisia, huoh!
 
HaloOfFlies
20.04.2016 16:00:38
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Piti laittaa tuo Everybody Wants-levy tilaukseen. Kyllä toimii tämä musiikki mulle kympillä.
 
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
texan
20.04.2016 23:03:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä jos jollekin toimii, minusta tässä bändissä ei ole mitään erikoista eikä omaa tai koukuttavaa. Tusinatavaraa, jota pukkaa joka tuutista koko ajan lisää.
 
HaloOfFlies
16.06.2018 20:06:46 (muokattu 16.06.2018 20:09:56)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uusi single Body Talks. https://youtu.be/KrOOct70ut8
 
On kyllä ihan mahtava bändi. Foo Fightersin lämppärinä ovat nyt kiertäneet.
 
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
HaloOfFlies
03.09.2020 10:45:40 (muokattu 03.09.2020 10:55:50)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uusi single Strange Days, mukana myös Robbie Williams. Samanniminen levy ilmestyy ensi kuussa.
 
https://youtu.be/MOcBeAEdU7c
 
Another Hit Of Showmanship-kappaleella mukana on The Strokesin Albert Hammond Jr. https://youtu.be/5Hb5ZCdidpY
 
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Guildfinger
03.09.2020 21:03:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saattaisi olla rokkia, mutta onkin formaattipoppia. En oo dädädädä kitaroinnin ystävä.
 
Apeli
04.09.2020 10:03:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toi Another hit of showmanship on pirun hyvä veto mutta muuten onkin sitten aika yllätyksetöntä.
 
HaloOfFlies
12.07.2023 15:25:44
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The Struts julkaisee marraskuussa uuden levyn Pretty Vicious ja tänään julkaistiin uusi single Too Good At Raising Hell. Aivan älyttömän hyvä biisi.
 
https://youtu.be/PpAJvj0BXEI
 
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
antnis
16.07.2023 19:31:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HaloOfFlies: The Struts julkaisee marraskuussa uuden levyn Pretty Vicious ja tänään julkaistiin uusi single Too Good At Raising Hell. Aivan älyttömän hyvä biisi.
 
https://youtu.be/PpAJvj0BXEI

 
En tiä, iha vitun tylsä juttu toi et oon nii kova et tylsistyttää. kliseinen paska.
 
Kefiiri
16.07.2023 21:59:23 (muokattu 16.07.2023 21:59:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan hyvä se oli. Jos ei olisi niitä kliseitä niin sitten musa olisi jotain muuta, ja jotain muuta on riittävästi ilmankin :)
 
En ole musiikin asiantuntija.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «