Aihe: Hei! Ostin taas kitarakamaa.
1 2 3 4 571 72 73 74 75419 420 421 422 423
Gary the pine
03.03.2016 10:29:41
UPS kiikutti justiinsa 2kpl Rola-Celestion G12-80 / 15ohm - ämyriä sumujen saarilta, vielä kun pari löytyis, tuntuvat vaan olevan niitä kuuluisia kanan hampaita.

Kasiohmisia on sitten senkin edestä nurkat puolillaan...
Tulin, näin, paskoin housuun.
Entropia666
03.03.2016 20:37:46

Pistin tompalle tilauksen nupin roudauscasesta, 6x erni pallin kielistä ja 2x dean markleyn kielistä. Saa nähä onko noista dean markleyn kielistä mihinkää. Jos toimii, niin ois aika jees kun maksavat alle 4€/laaki.
Doctrine of Damnation ulkona NYT Inkvisitor || Uusi saitti rokkikuville: H A J E . F I
seventy4
03.03.2016 20:53:04
Blues Junior Tweed paikallisesta. Ensivaikutelma erittäin positiivinen.
Kyllä tweed vaan on ainoa oikea väri vahvistimeen ja tuo Jenssenin kajari natsaa omaan makuu.
Ostin vielä makeen hihnankin kitaralle. Kyllä nyt kelpaa.
Myrkky Nuoli
04.03.2016 00:53:09
Entropia666: Pistin tompalle tilauksen nupin roudauscasesta, 6x erni pallin kielistä ja 2x dean markleyn kielistä. Saa nähä onko noista dean markleyn kielistä mihinkää. Jos toimii, niin ois aika jees kun maksavat alle 4€/laaki.

Ernie Pallon notkeuden jälkeen tuntuivat mulle ainakin vaijereilta. En tosin jaksanu niitä katella niin pitkään, että ois ajanu ne kunnolla sisään, mutta ihan sormsissa tuntuvasti jäykemmät tatsiltaan ovat köllä.
More Nintendo, less Marshall.
Laulava Kylätohtori
04.03.2016 08:22:49
Myrkky Nuoli: Ernie Pallon notkeuden jälkeen tuntuivat mulle ainakin vaijereilta. En tosin jaksanu niitä katella niin pitkään, että ois ajanu ne kunnolla sisään, mutta ihan sormsissa tuntuvasti jäykemmät tatsiltaan ovat köllä.

Samanlaiset muistikuvat, mitä itse joskus testasin DM:ä. D'addarioihin tottuneena olivat selvästi jäykempää sorttia...
They pass too much electricity. -SRV
Entropia666
04.03.2016 09:04:32

Myrkky Nuoli: Ernie Pallon notkeuden jälkeen tuntuivat mulle ainakin vaijereilta. En tosin jaksanu niitä katella niin pitkään, että ois ajanu ne kunnolla sisään, mutta ihan sormsissa tuntuvasti jäykemmät tatsiltaan ovat köllä.

Kohtahan tuo selviää. Jos ovat jäykät niin ostaa seuraavalla kerralla pykälää löysemmän setin jos muuten ovat käyttis kieliä.
Doctrine of Damnation ulkona NYT Inkvisitor || Uusi saitti rokkikuville: H A J E . F I
Gabe
04.03.2016 12:10:39

Aika vähän muuten puhutaan eri kielimerkkien välisistä eroista juuri tatsissa. Mihinköhän väliin Rotosoundit mahtavat sijoittua tatsin suhteen? Olen niihin tykästynyt koska niitä saa tuosta vierestä suhteellisen edullisesti eivätkä ne kulahda kovin nopeasti. Daddariota ja EBtä on tullut myös käytettyä paljon sopivan tuntuman takia. Daddarioissa on ollut vähän laatuongelmia.. tai sitten tosi paska tuuri sattunut. Dunlopit olivat omaan makuun jo liian lötköt.
Rämppy
04.03.2016 13:25:44
Gabe: Aika vähän muuten puhutaan eri kielimerkkien välisistä eroista juuri tatsissa. Mihinköhän väliin Rotosoundit mahtavat sijoittua tatsin suhteen?

Mun mielestä Rotosoundit ovat tatsiltaan ja soundiltaan aika lähellä D'Addarion kieliä. Rotot ovat ehkä hieman joustavamman tuntuiset käpälään. Mä olen viime vuodet käyttänyt enimmäkseen juuri RotoSoundin kieliä johtuen miellyttävästä soundi-tatsi -kompositiosta sekä hyvästä saatavuudesta ja hinnasta. Rotot ovat myös tasalaatuista tavaraa, ainakaan vielä ei tullut vastaan viallisia kieliä. Ei mulla ole D'Addariostakaan pahaa sanottavaa.
In Finland we have this thing called "diu diu".
Gabe
04.03.2016 13:49:37
Rämppy: Mun mielestä Rotosoundit ovat tatsiltaan ja soundiltaan aika lähellä D'Addarion kieliä. Rotot ovat ehkä hieman joustavamman tuntuiset käpälään. Mä olen viime vuodet käyttänyt enimmäkseen juuri RotoSoundin kieliä johtuen miellyttävästä soundi-tatsi -kompositiosta sekä hyvästä saatavuudesta ja hinnasta. Rotot ovat myös tasalaatuista tavaraa, ainakaan vielä ei tullut vastaan viallisia kieliä. Ei mulla ole D'Addariostakaan pahaa sanottavaa.

Tykkään itsekin rotojen tuntumasta ja soundista, ei ole liian lörppö Les Pauliin eikä liian jäykkä Esquireen. Käytin Daddarioita pitkään ongelmitta mutta kyllästyin kun alkoi joka toisessa setissä olemaan laatuongelmia, vaihdoin sitten Rotosoundeihin enkä ole katunut.
timo TT
04.03.2016 14:15:02

Gibson Les Paul Robot 1.st yllättäen käsissä, mistäs tämä tuli !!!

... "Have I seen the future of Rock-n-Roll ?"
ÄrGee
04.03.2016 15:38:19
Ibanez RG652KFX Prestige on nyt käsissä. Kiitokset käyttäjälle J2280 varaamisesta ja lähettämisestä. Tämä on aika mahtava peli... kun ei ole ennen näitä japanin Ibanezeja ollut.

Samalla reissulla käynti Levytukussa ja kielisetti sekä uusi piuha tarttui sieltä mukaan.
Ibanez-pervo, kamarunkkari kitaristi.
Sähikäinen
08.03.2016 13:15:58 (muokattu 08.03.2016 16:12:37)
Tuli rempattua oma Ibanez RG620qm aika kattavasti. Eli kyseessä 2001 vuoden Japani RG, johon vaihdoin lähes kaiken mitä voi vaan vaihtaa omien mieltymysten mukaan. Kun ei custom shopista saa omien speksejen keppiä tilata, niin pitää tehdä itse.

Ennen:
http://www.musiker-board.de/attachments/rg620qm-2002uk-jpg.165023/

Jälkeen:
https://muusikoiden.net/dyn/users/144748.jpg

Tulossa vielä kerman väriset Dimarziot, joiden uskon sointuvan tuohon mustaa paremmin. :)
mattim
11.03.2016 11:13:29

Laitoin kerralla Kemperin äänentoiston kuntoon. Torilta poistin kohtuuhintaan kaksi kappaletta Tech 21 powerengineä. Mahdollistaa täydellisen stereosetupin jos vaan jaksaa narutella. Soundit verrattuna pöytägeneihin on aivan toista, jytiseepi tarvittaessa ;-)
Krice
11.03.2016 12:32:10

Sähikäinen: Tuli rempattua oma Ibanez RG620qm aika kattavasti.

Miten sait peitettyä potikan reiän?
ÄrGee
11.03.2016 13:10:32
Krice: Miten sait peitettyä potikan reiän?

Varmaan joku kitti tai epoksi ja siihen päälle loimua vastaava punainen sävy.
Ibanez-pervo, kamarunkkari kitaristi.
Sähikäinen
12.03.2016 01:11:13
ÄrGee: Varmaan joku kitti tai epoksi ja siihen päälle loimua vastaava punainen sävy.

Kyllä. Tosin ammattilainen tehnyt tämän.
Ziggy Bubba
12.03.2016 17:57:16

TTV: No niin, nyt tuli taloon ihka ensimmäinen Caparison ja malliltaan Angelus HGS:

https://muusikoiden.net/dyn/users/144859.jpg

Miellyttävä ja helppo soittotatsi, voimakas ja kestävä sointi ja vieläpä hieno ulkonäöltään :-)

Komee peli, veikkaan että on laatua myös rakenteeltaan, onnea!
Bubba Youtubessa: ZE BUBBA's gear demos
TTV
12.03.2016 18:48:24
Ziggy Bubba: Komee peli, veikkaan että on laatua myös rakenteeltaan, onnea!

Tänx , rakenteessa eikä viimeistelyssä ei todellakaan ole valittamista.
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
Krice
12.03.2016 19:44:08

Tuosta tulikin katkerasti mieleen, että Caparison on tehnyt minulle sopivan kitaran, mutta ei ole varaa ostaa sitä! Horus FX-AM, jossa on järkevät(tm) potikoiden sijainnit.

http://www.caparisonguitars.com/en/products/horus/item/horus-fx-am
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)