santakasa 09.03.2016 04:33:05 | |
---|
Sellainen kitaristi kuin Mick Box ollut itselle tärkeässä roolissa kitaran soitossa. Kitaristi vaikuttaa ja on vaikuttanut koko Uriah Heepin historian ajan. Teknillisesti herra ei ole ollut koskaan näitä tilutussankarien tasoa, mutta tyyliltään hyvinkin erottuva. Herrahan oli näitä ensimmäisiä voimasoinnun käyttäjiä. Esimerkkinä debyyttialbumin kappale Gypsy. Mick Boxin esiintyminen on myös hauskan näköistä. Herra ei ainakaan turhia huolehdi! Gypsy https://www.youtube.com/watch?v=b_5CgNbo0ns Look at Yourself, sooloa siinä 2:04 eteenpäin https://www.youtube.com/watch?v=SPIK9wUXogo Mick Box Kööpenhaminassa kitaratapahtumassa https://www.youtube.com/watch?v=g7G2MAUODfokun kaulaparrat yrittävät uhota olevansa ernuja genressä, jonka olennaispiirre on elää vanhempien nurkissa 35-vuotiaiksi asti - emukka |
loner 10.03.2016 20:11:56 | |
---|
m.netin sohvakitaristit, joita ei arvosteta maailmalla jostain syystä |
pappasfin 10.03.2016 22:11:09 (muokattu 10.03.2016 22:15:44) | |
---|
loner: m.netin sohvakitaristit, joita ei arvosteta maailmalla jostain syystä Älä muuta viserrä, mullakin vaimo meni ulkomaille komennukselle kun se ei kestäny mun soittoa vaikka kamat on mulla hyvät ja soundikin kohdillaan, ei edes oma vaimo kestä. Kukaan ei ole profeetta omalla maallaan, pitäiskö sitä mennä ulkomaille soitteleen ;D PappaSFin |
Funkånaut 10.03.2016 23:19:56 | |
---|
pappasfin: Kukaan ei ole profeetta omalla maallaan, pitäiskö sitä mennä ulkomaille soitteleen ;D Mä en ole ollut profeetta edes ulko_mailla. "A good cocker would think nothing of cleaning his cock's wounded head by sticking it in his mouth and sucking it clean." |
Tuo Ted Greenehän oli aivan perhanan kova! Miten on voinut jäädä iteltä huomiotta? Korjaan asian. Ja kontribuoin nimillä Sylvain Luc ja Ruotsin lahjalla 8-kielisellä vemputtamiselle, Carl Mörner Ringström. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Sammo 11.03.2016 09:15:04 | |
---|
Epämuusikko: Tuo Ted Greenehän oli aivan perhanan kova! Miten on voinut jäädä iteltä huomiotta? Korjaan asian. Ja kontribuoin nimillä Sylvain Luc ja Ruotsin lahjalla 8-kielisellä vemputtamiselle, Carl Mörner Ringström. Ted Greenehän ei pitänyt itsestään hirveän kovaa meteliä. Jos mun pitäis valita internetin voittaja niin TG:n sivut ja siellä ne nauhoitukset kitaratunneilta. Oon kuunnellut useita satoja tunteja noita eli useampaan kertaan. Aina oppi jotain uutta. Yläpeukutan myös noi kaksi muuta, tosin luulin että CMR on tanskalainen ... I'm very highly educated. I know words, I have the best words. |
MadMatt 12.03.2016 12:37:57 | |
---|
|
guitarmigi 23.03.2016 11:16:49 | |
---|
Sakaran Lasse on ehdotonta suomikitaristieliittiä. Dann Huff ja Michael Landau ovat niin kovia äijiä, että niiden nimet saisivat olla vaikka koko ajan esillä! |
Toddler 23.03.2016 19:37:47 | |
---|
Richie Kotzen. Aivan uskomaton laulaja, aivan uskomaton kitaristi. Äärimmäisen hämmentävää ettei ole sen tunnetumpi tuolla taidolla. Toki kaverilta löytyy fenkulta kaksikin nimikkomallia, mutta siitä huolimatta. Ehkäpä tämänhetkinen yhteistyö Billy Sheehanin ja Mike Portnoyn kanssa Winery Dogsissa tuottaa vielä levyn jolla kaveri nousee korkeuksiin. Myös, ja ehkä erityisesti, soolotuotantonsa on huikeaa. |
guitarmigi 24.03.2016 09:32:32 | |
---|
Kotzen on kyllä todella taituri ja tyylitietoinen kitaristi. Buzz Feiten soittaa kyllä hienosti mm. Dave Wecklin levyillä. |
mondo 25.03.2016 13:26:54 | |
---|
Kaveri joka tuuras laivalla Albert Järvistä Ganesis, nimeä en muista. |
hallu 25.03.2016 19:45:40 | |
---|
mondo: Kaveri joka tuuras laivalla Albert Järvistä Ganesis, nimeä en muista. Janne Louhivuori soitti joskus kasarin taitteessa vähän aikaa ganesissa..... jos en väärin muista. Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka |
stratomaster 25.03.2016 20:04:33 | |
---|
mondo: Kaveri joka tuuras laivalla Albert Järvistä Ganesis, nimeä en muista. Tarkoitat varmaan Hemmo Posiota. Hoiti ensin oman huttukeikkansa ja hyppäsi sen jälkeen Järvisen saappaisiin, kun tämä ei ollut soittokunnossa. |
Zeeboo 25.03.2016 22:28:09 | |
---|
Sopinee pääotsikkoon. Aliarvostettuja kitaristeja. Ööö... Vissiin omat arvot pahasti vinksallaan, koska tästä topkympistä löytyy monta korkealle rankkaamaani pelimannia. https://youtu.be/HBjOd92JBqQWhite men can't Monk |
vvaltsu 27.03.2016 13:19:43 | |
---|
Toddler: Richie Kotzen. Aivan uskomaton laulaja, aivan uskomaton kitaristi. Äärimmäisen hämmentävää ettei ole sen tunnetumpi tuolla taidolla. Toki kaverilta löytyy fenkulta kaksikin nimikkomallia, mutta siitä huolimatta. Ehkäpä tämänhetkinen yhteistyö Billy Sheehanin ja Mike Portnoyn kanssa Winery Dogsissa tuottaa vielä levyn jolla kaveri nousee korkeuksiin. Myös, ja ehkä erityisesti, soolotuotantonsa on huikeaa. Pakko kyllä sivaltaa tähän että Kotzenin ensimmäinen soololevy on ehkä hirveintä tuubaa, mitä olen kuullut tuolta kasarin tilu-ukkojen osastolta. Siitä päästäänkin Shrapneliin ja siitä taas Michael Lee Firkinsiin. Oon pari päivää kuunnellu ukon ensimmäistä soololättyä, ja aika maukasta kitarointia siinä on. Löytyy kivasti Spotifysta, kun kaikki Shrapnelin lätyt tuli hiljattain Spotifyyn. Fuck me, girls. And groupies. And boys: I'm not homo. - Remu Aaltonen |
atct 30.03.2016 01:51:23 | |
---|
Coco Montoya. Mukavan letkeää bluesia. Itsellekin aivan uusi tuttavuus. Soittanut mm. John Mayallin bluesbreakersissä. |
stratomaster 30.03.2016 10:52:58 (muokattu 30.03.2016 19:01:08) | |
---|
atct: Coco Montoya. Mukavan letkeää bluesia. Itsellekin aivan uusi tuttavuus. Soittanut mm. John Mayallin bluesbreakersissä. Hyvä ukko, tehnyt jokusen mainion soololevynkin. Hän on vasuri ja soittaa Albert King-tyyliin "väärinpäin" vaihtamatta kielten järjestystä. Edit: Jos tykkää Montoyasta, kannattaa myös tsekata Bluesbreakersissa mainetta niittäneet kollegansa Walter Trout ja Buddy Whittington. Mayallilla on kyllä aina ollut korvaa kitaristeille. Näin Whittingtonin aikoinaan Porissa BB:n riveissä, ja teki kyllä vaikutuksen. |
atct 30.03.2016 23:19:20 (muokattu 30.03.2016 23:29:28) | |
---|
Walter Trout oli tuttu entuudestaan mutta toi Buddy Whittington mulle tuntematon. Molemmat ihan OK. Kävin uteliaisuutta kuuntelemassa Stratomasterin soittonäytteitä jotka oli todella upeasti soitettu ja soundi just sellainen mistä itse diggaan. |
stratomaster 31.03.2016 17:36:35 (muokattu 31.03.2016 19:44:19) | |
---|
Kiitoksia, nuo on vuosien varrella roots-skaboihin soiteltuja pätkiä. Sopinee sikäli ketjun otsikon alle, ettei juuri ole puhuttu (ei sillä että olisi aihettakaan) ;-) |
ÄrGee 01.04.2016 19:13:03 | |
---|
Ibanez-pervo, kamarunkkari kitaristi. |