Aihe: Vinkkejä Ibanez RG:n mikittämiseen
1 2
Lifelover
07.03.2016 19:22:41 (muokattu 07.03.2016 20:05:27)
ÄrGee: Mikä olisi tuohon hyvä mikkisetti DiMarziolta jossa tallamikki ei ole yläpäästä liian jääpiikki tai sirkkeli, middleä ja tiukkuutta pitäisi olla tarpeeksi ja enemmän ulostuloa kuin nykyisissä. Tiukka ja tasapainoinen setti siis haussa.

Heitä se Tone Zone kaulaan ja laita tallaan X2N. Mulla on X2N lehmusrunkoisessa kitarassa ja siinä on tiukka ja lämmin soundi, eikä yläpääkään ole mitenkään epämiellyttävä vaikka tehoa onkin enemmän kuin laki sallii. Michael Romeohan vetää just tuolla kombolla.

Mutta noista sun vaihtoehdoista suosittelisin varmaan Titania. Täyttää kriteerit ainakin vaikken itse soundista niin välitäkään.
ÄrGee
07.03.2016 20:16:18
Lifelover: Heitä se Tone Zone kaulaan ja laita tallaan X2N. Mulla on X2N lehmusrunkoisessa kitarassa ja siinä on tiukka ja lämmin soundi, eikä yläpääkään ole mitenkään epämiellyttävä vaikka tehoa onkin enemmän kuin laki sallii. Michael Romeohan vetää just tuolla kombolla.

Mutta noista sun vaihtoehdoista suosittelisin varmaan Titania. Täyttää kriteerit ainakin vaikken itse soundista niin välitäkään.

Pelkään että X2N ei ole tarpeeksi moderni ja outputia on jo liikaa. Titan täyttää moderniuden ja smoothin yläpään kriteerit, sekä tiukkuuden.

Toisaalta joku BKP Nailbomb tai Painkiller voisi olla aivan mahtava, ja Cold Sweat kaulaan.

Mutta ei tuo selviä kuin testaamalla, vaikka tätäkin asiaa spekuloidaan aina loputtomiin.
Ibanez-pervo, kamarunkkari kitaristi.
ÄrGee
24.03.2016 22:04:34
Titan sinne meni... aika middlevoittoinen palikka tuo on. Tiukka ja hyvä crunch, leadit ei kuulosta jääpiikiltä. Pitää vielä säätää vehkeitä, niin tietää mihin tuosta on.
Ibanez-pervo, kamarunkkari kitaristi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)