Aihe: Keitä kuuluisia muusikoita ootte tavannu?
1 2 3 4 59 10 11 12 1367 68 69 70 71
Bonham
04.06.2004 13:15:29
No näitä samoja jo mainittuja motomaisia kymmenittäin... mukavampina nyt tulee mieleen Negativen, Wigwamin, 69 Aissin ja Absojen ukkoja...

Ulkomaisista tullut paiskattua kättä mm. Lemmyn, Dion ja Manowarin setien kanssa... ja joskus kauan kauan sitten esim John Hammond ja Albert Collins blues osastolta.
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Zammy
04.06.2004 13:26:26
Nyt mä lyön kaikki laudalta. Nimittäin oon esiintynyt Robinin kanssa!!! Kaikkihan tietää Robinin, tää jytäjumppa-hemmo. Joskus n. 3-v. lauloin samalla lavalla Pii-Pii-Pikkunen Lintu ja sain siitä Pupu Tupuna-värityskirjan! Rok.
Mulla on pappatunturi. Sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään - sen sorttinen.
Kormis
04.06.2004 13:42:27
Van Halen, v. 1998 kävin hakee nimmarit bändin kiertuebussissa.
Shirley Manson (Garbage) halas mua 1998 provinssissa ja kehui söpöksi.
LIMETREE - TANAKKAA COVERPOLJENTOA JO VUODESTA 2003!
Dunga
04.06.2004 14:12:58
Shirley Manson (Garbage) halas mua 1998 provinssissa ja kehui söpöksi.

Ikuisesti katkera.
Ottaako poika napsun? IMIK #4 [Kyllä lähtee]
purtsi666
04.06.2004 16:44:54

Kaiken näköisiä ukkoja ja akkoja on tullut tavattua provinssin bäkkärillä ( ifi oli siellä joskus hommissa). Red hot chilipepperseistä remuun. Viime kevään aikana mokoman ukot, Kemopertrol, apulanta, trio niskalaukaus, don johnson bigband ja vielä lisäksi muita vähän pienemmän mittakaavan bändejä (lämppäreitä yms.). Toimin selmulla ( seinäjoen elävän musiikin yhdistys)lavajärkkärinä joten näitä tulee.
Purtsi
NORTON
04.06.2004 18:13:41

Turbo Terminaattorin ja Mahen. ( no en oo mutta haluaisin kyllä )
Anteeksi!
unorthodoxxx
04.06.2004 18:47:05
-Koko Finntroll (Tapio Wilska, Henri "Trollhorn" Sorvali, Samuli "Skrymer" Ponsimaa, Sami "Tundra" Uusitalo, Samu "Beast Dominator" Ruotsalainen, Routa)

Tapasin ennen keikkaa Lutakossa. Jätkät kiroili ja heitteli läppää, sekä vittuili muille bändeille. Erityisesti Trollhorn jäi mieleen - sairaan lyhyt tanakka jätkä, joka hassulla äänellään vittuilee kaikille.

-Jarkko Petosalmi (Niskalaaki)

Taas ennen keikkaa, ja yllätys yllätys Jyväskylän Lutakossa. Turistiin vaan jotain keikasta ja orkesterin hiustyylistä.
KantriKatri
04.06.2004 20:28:41

Oltiin Leila K:n kanssa samalla keikalla ja sen turvamiehet varasti mun mascaran(ripsivärin) sille salaa koska se ei suostunut muuten aloittamaan keikkaa... -> Oltiin muualla silloin. Jippii!

Niin ja itseni tietty!Hoho!!
"Olen erittäin hyvä ellei täydellinen"
Tupuna
07.06.2004 12:13:00
Mä oon opiskellu Tupunan kanssa. Kannattais olla mulle kateellinen.

Eikös meillä ookin ollut rankat 3 vuotta takanamme? Ollaan oltu napit vastakkain joka kurssilla. Eikö totta. Mutta totuus on että kun nyt lähdet laitokseltamme pois, niin mulla jää ikävä! En ois uskonu että koskaan sanon näin, mutta totta se on! Pidä leka hauskaa Helsingissä ja otapa joskus yhteyttä kun tulet JKL:än päin. Tai jotain. Jooko.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! PS: Älkää ihmetelkö jos en kirjoittele kesän aikana. Olen muualla, säännöllisen netin ulottumattomissa. Syksyllä taasen! 8)
stratocaster
07.06.2004 19:50:42
kirka, danny ja lenni-kalle taipale. nuo tulee ekana mieleen.
Voimaa!! Nopeutta!!
otukka
07.06.2004 22:04:20
Rockperryssä lavan takana jutskasin YUP:n poikien kanssa, ja Ismo Alankokin siinä pyörähti
flowerpower
08.06.2004 02:01:11
Brassitähti Max Calvera, hiljainen kaveri( hänen vaimo puhui hänen puolesta), Saxonin solisti (pitkä kaveri), Janina Frostell; meni spasmat sekaisin ja polvet tuntui heikoilta, Eino Grön, Matti ja Teppo, Jussi Raittinen (hyviä M & T vitsejä) ja monia muita vuosien aikoina
Piirakka
08.06.2004 14:32:45
Joe Bonamassan kanssa turistiin Puistobluesissa, luulin että se on joku ruotsalainen laivakitaristi, ihmettelin miten se Epicillä levyttää, ostin sitten levyn jne..
"I play stratocasters because no one good has ever played one!"
Exhausted
08.06.2004 19:15:08

ulkomaisista Josh Hommen näin Nosturin pihalla keikan jälkeen vuonna 2002, kättelin ja kiitin keikasta. en viittiny tosiaan nimmarihommaan kun mies näytti väsyneeltä. noita suomalaisia julkkiksia on sitte tullu nähtyä enemmänkin, esim kari peitsamo tulee vastaan tampereella harva se päivä
Antti1
08.06.2004 19:34:13
Meiän isi onkin parempi ku teiän isi!

Noniin joo... Enpä ole tainnut paljoa tapailla julkkiksia. Pistänpä listamuotoon lukemisen helpottamiseksi. Ihan niinkuin joku näitä muka jaksaisi lukea.

-Klamydian Veskun ja Rikun kanssa jotain pienempänä hörisin ja nimmarit vinguin.

-Tjaa, onpa tullut Nightwishin Tarjaa halailtua ja rupateltua, ööö, neljä vuotta sitten Ruisrockissa keikan jälkeen. Tosta olen kyllä ylpeä. :) Olihan se Tuomaskin olla siinä vieressä jorisemassa niitänäitä, mutta kauniimman sukupuolen edustaja taisi, näin jälkeenpäin ajatellen, viedä koko huomioni.

-Oikosulun tyyppien kanssa olen yhteiskeikoilla jutellut pariinkin otteeseen, eivät vaan taida mennä sarjaan kuuluisat muusikot. No muusikoita kuitenkin.

-Tolosen Jukkaa olen kätellyt keikan jälkeen, samoin kuin basistina toiminutta Jens mikälie nyt olikaan. Oliko se edes Jens? No, olin kovin kännissä siihen aikaan yöstä.

-Samaisen keikan päätteeksi muuten varmaan lähemmäs tunnin höpisin Nykäsen Anssin kanssa kaikesta maan ja taivaan välillä. Mahtoi miestä ärsyttää, kun känninen nuori kloppi kyselee tyhmiä. :)

Enempää ei nyt tule mieleen, mutta olen täysin varma, että jotain unohtui. Muistaisi vaan mitä. No lisäilen, jos muistan ja tätä ketjua satun lukaisemaan.
"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy
skebajaba
08.06.2004 21:19:24
-Samaisen keikan päätteeksi muuten varmaan lähemmäs tunnin höpisin Nykäsen Anssin kanssa kaikesta maan ja taivaan välillä. Mahtoi miestä ärsyttää, kun känninen nuori kloppi kyselee tyhmiä. :)

ite oon pentuna hakannut anssin rumpuja niitten kotona.
-mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?-
Notefix
08.06.2004 22:51:12

Mä oon tavannu Timo T.A. Mikkosen ja Jorma Pulkkisen.
My name is Baron, Notefix Baron "
Eddy
08.06.2004 23:24:16
Mä oon tavannu Timo T.A. Mikkosen ja Jorma Pulkkisen.

Pistän paremmaksi!Mä oon jopa "päässyt" komppaamaan niitä.
Koskettelen soittimia...
Muurari
08.06.2004 23:27:13
Kuuluisia? siis piireissä vai kansanmieheltä jos kysyy kadulla?
Se jokin sinulla on...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)