Aihe: Saara Aalto
1 2 3 4 553 54 55 56 57277 278 279 280 281
Funkånaut
20.02.2016 16:38:27

Kampela77: Saara Aalto-ketjussa ketjussa on yli kaksi kertaa enemmän viestejä kuin Jari Porttila-ketjussa ja Porttila-ketju on aloitettu 2012. Saara-ketjua västä viime vuoden lopulla. Onko Saara Aalto siis mielenkiintoisempi hahmo kuin Jari Porttila. Vähän hankala niellä ajatusta.

Suomen kansa tunnistaa vain Väärät Profeetat. Ei ole Sporde ikävä kyllä Messias omalla maallaan.
En sitten viitsinyt lyhyen nautinnon takia alkaa kärsimään pallomahasta - vähän sama kuin ilman kumia banemisenkin kanssa, heh. - DM ⚽
carnation
20.02.2016 16:49:12 (muokattu 20.02.2016 16:49:17)
Kampela77: Saara Aalto-ketjussa ketjussa on yli kaksi kertaa enemmän viestejä kuin Jari Porttila-ketjussa ja Porttila-ketju on aloitettu 2012. Saara-ketjua västä viime vuoden lopulla. Onko Saara Aalto siis mielenkiintoisempi hahmo kuin Jari Porttila. Vähän hankala niellä ajatusta.

Janizio on mielenkiintoisempi hahmo kuin Jari Porttila.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
jra
20.02.2016 17:03:21
Saarasta ja Viisuista voi (vielä) puhua vapaasti, Porttila toimii sellaisten asioiden parissa, että parempi olla hys, hys, myös täällä:
http://www.iltasanomat.fi/yleisurheilu/art-2000001122743.html
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
Alfons Åberg
20.02.2016 21:51:44 (muokattu 20.02.2016 21:52:10)

Mä taivalsin läpi tuulen ja tuiskun
nähdäkseni sun UMK-biisin
Mä silmäni suljin ja sinut näin tytössä naapurin

Olin nuori ja keuhkoissa kirveli LM
Viihdepalstalla keikku ketju
Sä olit mun nainen, nainen Saara Aalto

Mä tuijottelin silloin vain sinun herkkupoveen
ja kuuta ulvoin illoin - langenneena loveen

Sara Aalto, Saara Aalto milloin riisut hupparin
Saara Aalto, Saara Aalto tuon ajan saanko koskaan takaisin

Mä tulisesti sua kirjeillä lemmin
vaikka MTV vastaili virallisemmin
Mua mitkään voimat silloin masentaneet ei

Mä rahani tuhlasin sun joka konserttiin
ja unessa hampaat iskin sun peffaan
Oli kaikkein pyhin sinun hurlumhei

Ja kun sun nurinniskoin sai se Meri
mä seinältä sun kiskoin, sä olit pelkkä narttu

Sun kuvasi kanssa mä sänkyyn hiivin
ja siitä VOF:n aatosten siivin
Itseni uneen itkin ja uniin onanoin

Mä Mnetissä näyttelin kovaa jätkää
muut jumaloi mua ja minun prätkää
Muut jumaloi mua, mä sinua jumaloin

Saara Aalto, Saara Aalto milloin palaat takaisin
Saara Aalto, Saara Aalto, täällä ootan kanssa jumpperin
"Linkkejä artikkeleihin tai tutkimuksiin, joissa Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi" -Jazzmies
Vessajono
27.02.2016 22:50:33
Ikunen kakkonen.
LamaAjanElvis: homochatin pitäisi olla edelleen homochat mutta ilman sanaa homo ja chat, mutta lisättynä homoyhteisön hyväksymänä sanat homo ja chat
saha
27.02.2016 22:56:07
Nykyään ei tarvi jännittää edes lätkän arvokisoja samalla tavalla ku niitä hetkiä kuin Saara Aalto on häviämässä. Se hetki kun sen kasvoilta näkee kerrankin aidon ilmeen pettymyksen muodossa, eikä mitään tarkkaan puntaroitua tekopirteää hymyä.
Varmaan sitä että Kuntosalilla(TM) on täysin mahdotonta tehdä mitään mikä vahingossakaan liippaisi aerobista. Sydän se sanoo poks kun pelkkää rautaa könttää ja jo kahden kävelyaskeleen jälkeen hengitys vinkuu jos luuhaa vaan Salilla. - Oan
blaekie
27.02.2016 23:01:21

Sen ongelma on se että se yrittää ihan liikaa, ja suostuu epätoivoissaan surkeisiin biiseihin, kuten tämä UMK biisi. Olis ollut kyllä suuri ihme, jos sillä olis pärjänny.
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
Boyakasha
27.02.2016 23:55:17
saha: Nykyään ei tarvi jännittää edes lätkän arvokisoja samalla tavalla ku niitä hetkiä kuin Saara Aalto on häviämässä. Se hetki kun sen kasvoilta näkee kerrankin aidon ilmeen pettymyksen muodossa, eikä mitään tarkkaan puntaroitua tekopirteää hymyä.

Just näin.
kaukopoika
28.02.2016 01:15:25
Mä aion olla nyt tosi tylsä poika ja sanoa sanottavani: Meillä oltiin vähän niinkun sitä mieltä, että ei väliä kuka voittaa, kunhan se ei oo Saara...
Hetfield
28.02.2016 01:55:00

Toivottavasti tästä ei ole seurauksena kakkostyypin diabetes, heh heh vähän rankempaa työ_ukko_huumoria
Alright, alright, alright!
Funkånaut
28.02.2016 01:55:44

Hetfield: Toivottavasti tästä ei ole seurauksena kakkostyypin diabetes, heh heh vähän rankempaa työ_ukko_huumoria

Kenties Saara vaan diggaa kakkosesta heh heh *norttiyskös*
En sitten viitsinyt lyhyen nautinnon takia alkaa kärsimään pallomahasta - vähän sama kuin ilman kumia banemisenkin kanssa, heh. - DM ⚽
Janizio
28.02.2016 10:55:04
Taas te jaksatte nauraa tällä ns. kakkospaikalle, mutta ottakaapas huomoon, että Suomen kansa olis jo päästänyt Saaran viisuihin. Oli kansa suosikki. Et mä oon puhunut teillä näistä loppuun myydyistä keikoista ja suosion kasvusta jne. Niin se ei ole ihan aikuisten oikeasti mitään silmänlumetta vaan ihan aidosti totta.

Sit saatte varmaankin olla suhteellisen varmoja, että tää ei ollut Saaran viimeinen kerta UMK:ssa. Saaralla kun ei ole ollut tapana jättää unelmiaan tavoittelua kesken.

Pikkasen jopa yllättävää, että se kääntyi tässä UMK:ssa näin päin Saaran kannalta että raadin jäsenet eivät Saarasta niin tykkäneet, mutta hups kansapas tykkäsikin.
sticky fingers
28.02.2016 11:00:07
Janizio: Taas te jaksatte nauraa tällä ns. kakkospaikalle, mutta ottakaapas huomoon, että Suomen kansa olis jo päästänyt Saaran viisuihin. Oli kansa suosikki. Et mä oon puhunut teillä näistä loppuun myydyistä keikoista ja suosion kasvusta jne. Niin se ei ole ihan aikuisten oikeasti mitään silmänlumetta vaan ihan aidosti totta.

Sit saatte varmaankin olla suhteellisen varmoja, että tää ei ollut Saaran viimeinen kerta UMK:ssa. Saaralla kun ei ole ollut tapana jättää unelmiaan tavoittelua kesken.

Pikkasen jopa yllättävää, että se kääntyi tässä UMK:ssa näin päin Saaran kannalta että raadin jäsenet eivät Saarasta niin tykkäneet, mutta hups kansapas tykkäsikin.

En tiedä, minusta kakkossija oli tuolla kappaleella jopa yllättävän korkea sijoitus. Biisi on valitettavasti alkunsa jälkeen huono (itse olisin laittanut mukaan muitakin lyriikoita kuin tuon nofear- renkutuksen), enkä siksi usko että tuo biisi jää elämään sen kummemmin. Ehkä juuri seksuaalivähemmistöjen jonkinlaisena voimabiisinä, jos jonain.
"Giving up is a gateway drug"
dts9624
28.02.2016 11:03:04
Olisiko Aalto voittanut jos hänelle olisi annettu Cristal Snow:n Love is Blind, väitän että kyllä. Siinä biisissä oli kaikkea mitä euroviisuissa tarvitaan, sekä myös vahva sanoma. Itseäni ei Cristalin laulutaito häiritse tosin, kyllähän laulutaidottomien osallistujien määrä on nykyään kasvussa ollut jo vuosia, unohtamatta huumoriryhmiä.

Aallon esittämä No Fear oli helkutin tylsä ja ponneton sävellys, siinäpä päällimmäinen syy. UMK voittajabiisi oli totaalinen ysäri torvikoukkuineen, tuollaisia oli nuoruuden Mr. Music Hits yms. kokoelmilla kyllästymiseen asti.
DM
28.02.2016 11:07:59
Olipahan taas mahtava äänestys. Ensin rivikansalaisten raadit antaa pisteitä. Ja sitten rivikansalaiset äänestää puhelimella. Sitten suurimman äänisaaliin saanut ei voita kisaa. Tai no joo, olihan siellä toki muusikoiden raati, joten ihan pelkkiä Novan kuuntelijoita ei ollut lätkimässä pinnoja. Jos se jotain asiantuntijuususkottavuutta vaikka raatiperusteluille antaa.

Sandhja oli ihan ok silti, mutta parempia kappaleita oli mukana nimenomaan euroviisukontekstissa, joten veikkaus: Tukholmassa sijoitus finaalin bottom 5:ssa.
If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg
Suisiideri
28.02.2016 11:11:56
Janizio: Taas te jaksatte nauraa tällä ns. kakkospaikalle, mutta ottakaapas huomoon, että Suomen kansa olis jo päästänyt Saaran viisuihin. Oli kansa suosikki. Et mä oon puhunut teillä näistä loppuun myydyistä keikoista ja suosion kasvusta jne. Niin se ei ole ihan aikuisten oikeasti mitään silmänlumetta vaan ihan aidosti totta.

Oikea kansansuosikki oli pää-äijät, niiden biisillähän on eniten kuunteluja että silleen
Skywriter: Pitäisi laissa määrätä, että joka ilta tulee ihmisen miettiä, kannattaako huomenna vielä jatkaa.
Funkånaut
28.02.2016 11:27:58

"Kansan suosikki" -korttiin vetoaminen maassa, jossa Bat ja Ryyd ovat olleet listaykkösiä, ei välttämättä ole paras mahdollinen tempaus.
Janizio
28.02.2016 11:29:17
Mä uskon aika vakaasti, että Saara tulee vielä kerran joku vuosi takaisin UMK:n. Siihen ei ehkä mene niin pitkään kuin tässä nyt meni että kun viimeks 2011. Ehkä ei kannata ihan vielä seuraavana vuonna lähteä mukaan. Tai no jos lyötää/synnyttää jonkun hyvän idean niin mikspä ei. Kuhan löytää taas aivojen sopukoista hyvä Viisubiisin idean niin heti vaan uusksi.

Ja ehkä Saaran kuitenkin kannattais mennä sinne missä hän on oikeasti hyvä eli sellaien tosi ns. ballaadipopin laulajana. Et varmaankin nyt kun toi siviilielämä on noin hyvin ja onnellisesti raiteillaan, niin ehkä sellaista niinku sydäntä riipivää haikeilu biisiä ei ehkä saada kovin helposti, mutta sellainen joku posiitivishenkinen mahtipontinen biisi olis se juttu, että Saara pääse käyttäämään ton hienon äänensä parhaat osa-alueet kunnolla hyväkseen.
obiwan
28.02.2016 14:41:30
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)