Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: vaahterarunkoisia..
1
lapinringo
24.02.2016 22:19:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä haluatte suositella vaahterarunkoisista rummuista ? Jos suosittelette, kertokaa vähän perusteita,. thanks .. :) Budjettini ei ole ihan pieni, mutta ei ihan järjetönkään..
 
Kailis
25.02.2016 12:50:05
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei näihin kukaan enää jaksa...
 
JuhaHo: Lienen sokea, mutta en näe linkkiä missään.
Mikael
25.02.2016 13:25:55
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Ei näihin kukaan enää jaksa...
 
Hoho... Vanhat jäärät ei jaksa enää muutenkaan mitään :D
 
Fuzz is Clean! https://soundcloud.com/skipzoneband
Kailis
25.02.2016 15:17:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikael: Hoho... Vanhat jäärät ei jaksa enää muutenkaan mitään :D
 
Kaveri kertoi yhdelle työkaverilleen vitsin; Minkä takia Kojakin pää haisee gorillan hielle? No koska King Kong käytti sitä Roll On:ina. No tää työkaveri nauraa aikansa ja kysyy sitten; Kuka on Kojak. Työkaveri selittää että sellainen kalju kovaotteinen nykiläispoliisi. Hoh hoh... no mikä se King Kong on? Selittää tämän. Naurujen jälkeen se kysyy mikä on Roll On.
En tiedä miksi tuli just nyt mieleen.
 
JuhaHo: Lienen sokea, mutta en näe linkkiä missään.
Hannu A
25.02.2016 15:29:31
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Kaveri kertoi yhdelle työkaverilleen vitsin; Minkä takia Kojakin pää haisee gorillan hielle? No koska King Kong käytti sitä Roll On:ina. No tää työkaveri nauraa aikansa ja kysyy sitten; Kuka on Kojak. Työkaveri selittää että sellainen kalju kovaotteinen nykiläispoliisi. Hoh hoh... no mikä se King Kong on? Selittää tämän. Naurujen jälkeen se kysyy mikä on Roll On.
En tiedä miksi tuli just nyt mieleen.

 
"User interface is kinda like a joke - if you have to explain it, its not so great" -Vanha IT-viidakon sananlasku
 
"If you don't feel it, don't play it" - James Jamerson
Mikael
25.02.2016 16:59:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä oon ainakin ihan kuumana mun uusiin Ludwig Classic Maple -rumpuihin ja suosittelen sellaisia kaikille koska mullakin on sellaset ja ne on ihanat kun ne on MUN!
 
Äänitin niitä ekaa kertaa tiistaina ja oooh ja aaah :D
 
Fuzz is Clean! https://soundcloud.com/skipzoneband
jtpennane
25.02.2016 17:09:50
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikael: Mä oon ainakin ihan kuumana mun uusiin Ludwig Classic Maple -rumpuihin ja suosittelen sellaisia kaikille koska mullakin on sellaset ja ne on ihanat kun ne on MUN!
 
Äänitin niitä ekaa kertaa tiistaina ja oooh ja aaah :D

 
Näin kuvan tästä ja soundit tuli lähes ruudun läpi! Tais siel olla videookin kyllä...
 
Juuh elikkäs
Mikael
25.02.2016 19:13:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Angry Pierre: Näin kuvan tästä ja soundit tuli lähes ruudun läpi! Tais siel olla videookin kyllä...
 
Kännykkäkameran mikin ja autolimitterinkin läpi timanttinen zoundi puski helposti läpi!
 
Fuzz is Clean! https://soundcloud.com/skipzoneband
jtpennane
25.02.2016 19:56:18
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikael: Kännykkäkameran mikin ja autolimitterinkin läpi timanttinen zoundi puski helposti läpi!
 
Kyl ja meininki oli mukavan reipasta, selkeesti hyvää matskua tulossa.
 
Juuh elikkäs
Ernesti
25.02.2016 21:41:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Etsi Rogersin Big R-aikakauden loppupuolelta xp-8 rungolla oleva setti. Ole erilainen nuori(tai vanha).
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «