Lennu 25.12.2015 03:57:07 | |
---|
Sa jouluksi lähdit Mikkeliin Mä jäin vaan Vaajakoskeen En saanut sulta lahjaa Mi hapuillut mä oon Veit sydämmein mun Mikkeliin Mä löydä sitä en Sait kirjeen multa Mikkeliin Vein postiin Vaajakosken Vaan posti onkin lakoillaan Mi suruinen mä oon. "olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä" |
velipesonen 25.12.2015 22:02:03 | |
---|
Mikkelin kittaaja Vajaakoskelta? Sijoittikohan Juice Leskinen lauluihinsa niin paljon paikkakuntien nimiä siksi että saisi niistä jotenkin huonompia. "The more the music sounds like The Who the better it becomes."
- Ludwig van Beethoven |
Berzerkowitz 11.01.2016 16:33:58 (muokattu 11.01.2016 22:16:35) | |
---|
Vetää Viivaa Haistelee Liimaa Dokaa Kiinalaista Viinaa Se Vatsaa Piinaa Ja Maksaa Riivaa kun väärältä tyypiltä otat dokaamiseen lainaa etkä maksa takas pääomaa et edes korkoja ei ehdi pakoon tallinnan-laivaan olet kohta vainaa ovat lapsesi orpoja no hyvänä puolena ei maksa enää vaivaa
... vittu hoh hoijaa taas nii joo tota oli vissiin lisäkin tuommoista "riimittelyä" mutta onneksi unohdin loput |
Berzerkowitz 17.01.2016 21:08:32 | |
---|
Berzerkowitz: vittuako pitää lapsille koulussa tuputtaa jeesus-satuja? ei mekään mennä lähi-itään Kalevalaa kenenkään kurkusta alas pakottamaan Valitettavasti tein musat noihin lyricseihin: https://rmkl.bandcamp.com/track/kalevala |
Berzerkowitz 22.01.2016 20:31:50 (muokattu 22.01.2016 20:32:37) | |
---|
sössön |
jesteri 26.01.2016 06:35:44 (muokattu 28.01.2016 03:36:08) | |
---|
Ehkä vähän liian hyvä tänne, poistetaan varmuuden vuoksi. |
velipesonen 09.02.2016 07:51:53 | |
---|
jesteri: Ehkä vähän liian hyvä tänne, poistetaan varmuuden vuoksi. Oikein toimittu! "The more the music sounds like The Who the better it becomes."
- Ludwig van Beethoven |
Berzerkowitz 10.02.2016 01:42:31 | |
---|
minua ei kiinnosta mitä mieltä sinä minusta olet niin kauan kun se ei olemistani haittaa mutta jos kerrankin alat tietää asioitani minua paremmin tai erehdyt laittamaan kapuloita rattaisiini silloin vittu tapan sinut capiche? |
Lennu 11.02.2016 21:24:21 | |
---|
Puutin Puutin Mä maailmaa muutin Sain Vennäinmaan ilon Soi ylipaineen suutin Rakettia ammuin Ja maailma sammui Oi Puutin Puutin Söit suoriltaan kuutin "olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä" |
statistiÖ 15.02.2016 21:14:33 | |
---|
Tän on pakko olla huono, koska en ole runoillut arjen nokkeluutta enempää. Tämä Finish superstar! on blondspiritual. You Mama's Little.. Poor.. Uckly Raise your chin. See superstar! Raise your chin. Finish superstar! You Papa's Raisin.. Pine.. Apple Feet On the ground See superstar! Finish superstar! ¤ jos ei soi hiljaa, soi kovaa ¤ olennainen ¤ ihanainen ¤ |
Hanuriin 17.02.2016 16:44:22 | |
---|
Kakkaa housussa Minun piti päästä kakkaamaan sinun piti päästä kakkaamaan mutta ei aina elämässä mikään onnistu ja nyt meillä on kakkaa housussa kakkaa housussa kakkaa housussa ja mieliala nousussa kakkaa housussa kakkaa housussa kakkaa housussa ja mieliala nousussa |
Lennu 18.02.2016 13:09:35 | |
---|
Hanuriin: Kakkaa housussa Minun piti päästä kakkaamaan sinun piti päästä kakkaamaan mutta ei aina elämässä mikään onnistu ja nyt meillä on kakkaa housussa kakkaa housussa kakkaa housussa ja mieliala nousussa kakkaa housussa kakkaa housussa kakkaa housussa ja mieliala nousussa Mulla pyöri tätä lukiessa Chisun Ihana -biisin kertsimelodia päässä. "olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä" |
velipesonen 22.02.2016 04:33:23 | |
---|
Istuin baariin kuin ammeeseen ja pierutyynyt survoin katveeseen! Ulosteista hajua - ei mitään tajua - rikinkatkuista paskaa vaan Kyselin pyykkipoikaa niiltä eikä ne antaneet kysyivät vain mihin minä sellaista oikein tarvitsen. No minä siihen selittämään ettei pysty lahjetta survomaan sukkaankaan ja sitten minulta taas kysyttiin että miksi se nyt pitäisi sinne sitten survoa? Koska mulla on paskat housussa, sanoin Mulla on lasissa sinistä enkeliä tai sherry olorosoa tai portviiniä jos on vanhaa tai joku pirteä soodapaukku ja pierutyyny takataskussa se on sellainen ilmapallo johon mä oon onnistunu sen venttiilin läpi injektoimaan paskahajua niin ettei se hajoo se venttiili siis ja sitten haisen "The more the music sounds like The Who the better it becomes."
- Ludwig van Beethoven |
Funkånaut 22.02.2016 23:53:20 | |
---|
Berzerkowitz: minua ei kiinnosta mitä mieltä sinä minusta olet niin kauan kun se ei olemistani haittaa mutta jos kerrankin alat tietää asioitani minua paremmin tai erehdyt laittamaan kapuloita rattaisiini silloin vittu tapan sinut capiche? Voin kuvitella jonkun Kaija Koon biisiksi, jota kouvolatukkaset lähiövalaat hoilais Arskatäysiä räkälöissä. Tässä on potentiaalia! ⚽ En sitten viitsinyt lyhyen nautinnon takia alkaa kärsimään pallomahasta - vähän sama kuin ilman kumia banemisenkin kanssa, heh. - DM ⚽ |
dts9624 23.02.2016 14:13:58 | |
---|
Sinä, osaat sanoa liikaa, mutta pyydän vain että kuuntelet Kun, paperi loppuu rullasta olisitko siinä lähellä tuotko uuden ilman taistelua? tuotko uuden ilman taistelua? En osaa elää ilman sinua |
dts9624 23.02.2016 14:17:35 | |
---|
Suoleni solmuun on saanut, tuo lempi polttava ja tulinen, palava liekki on sammunut suussa vielä sisimmässäin tunnen sen Truuttaan, vaikka kirvelee ja pakottaa Minä truuttaan, pelkkä ajatuskin saa minut ulvomaan Truuttaan, ulos tuutista jöötiä löysää ja haisevaa, Oi miksi en voinut, oi miksi en voinut, tulisuuttasi vastustaa |
Funkånaut: Voin kuvitella jonkun Kaija Koon biisiksi, jota kouvolatukkaset lähiövalaat hoilais Arskatäysiä räkälöissä. Tässä on potentiaalia! Itte aattelin että tekis tosta jonkin alta 10 sekan grindibiiisin koska sitä pidemmät on progee mut tota joo kai tohon muunkinlaiset musat pystyis joku osaava tekemään. Tai ehkä gangsta-rap olis kans aika ilmeinen genre. Mut tota jos joku rupee tolla tienaan ni puolet siit fyrkast menee sit mulle. |
Ianuarius 27.02.2016 11:06:10 | |
---|
Kuinkas huhupuheet leviävätkään kuin köynnökset miehestä joka on nostettu jalustalle Yhtenä päivänä uutiset löytävät tiensä imperiumiin jossa kateellinen hallitsija asustelee Pitäisikö minun alkaa uskoa tarinoihin, joita kuulen? Onko hän todella uhka jota minun pitäisi pelätä? Niin typerä nuori mies. Hän ei tunnu ymmärtävän, Joten salli minun olla täysin selvä. Hän on voinut saada heidät inspiraation tilaan Syömään hänen kädestään Mutta hän ei ikinä tule olemaan tämän maan hallitsija Ihan itseni takia minun on pakko nähdä Mistä tässä hehkutuksessa on kyse Myönnän olevani kiinnostunut Your soundcard works perfectly! |
Berzerkowitz 01.03.2016 22:11:49 | |
---|
adolf e sanoi aikanaan suomi paras maa suomalaisen asua pitänee paikkansa ei tämmöiset sisäsiitto-mongoloidit missään muualla pärjää hilipati hippaa ja banjo soi |
Berzerkowitz 01.03.2016 22:12:56 | |
---|
Berzerkowitz: minua ei kiinnosta mitä mieltä sinä minusta olet niin kauan kun se ei olemistani haittaa mutta jos kerrankin alat tietää asioitani minua paremmin tai erehdyt laittamaan kapuloita rattaisiini silloin vittu tapan sinut capiche? Karsea oivallus kävi. Nimittäin vähän lisää loppusointuja niin voisi käydä eppu normaalista tuo. |