Danko 19.02.2016 23:27:23 | |
---|
"Ei riitä, että seurataan vain musiikkielämän työtä ja saavutuksia, vaan on jatkuvasti pidettävä silmällä kokonaisorganismia ja puututtava ajoissa virheellisen kehityksen oireisiin." - Herman Kretzchmann: Musikalische Zeitgrafen 1903 |
Duro 20.02.2016 08:57:32 (muokattu 20.02.2016 08:59:23) | |
---|
Danko: Onneks teillä riittää kommentoitavaa. Tää on henk.koht. lempiraita: https://youtu.be/EqFLIkW1IyA Onko tyyliin kertavedolla pitkästä aikaa purkkiin vai tuliko useempi otos? Jos ensimmäinen vaihtari niin hyvinhän nuo on hanskassa pysyneet. Soitto jämerää ja toimivat soundit. Jesjesugh! On myös kiva huomata että en ole kapulan perseestä kiinni pitäjänä ainoa laatuani. :D Vuoden nukkuja: Duro "miten mä tähän päädyin ja kuka potki mua koko yön päähän" - Closure |
Danko 20.02.2016 11:09:30 | |
---|
Duro: Onko tyyliin kertavedolla pitkästä aikaa purkkiin vai tuliko useempi otos? Jos ensimmäinen vaihtari niin hyvinhän nuo on hanskassa pysyneet. Soitto jämerää ja toimivat soundit. Jesjesugh! On myös kiva huomata että en ole kapulan perseestä kiinni pitäjänä ainoa laatuani. :D Ensimmäinen. Tomit olis tietty voinut mikittää erikseen. "Ei riitä, että seurataan vain musiikkielämän työtä ja saavutuksia, vaan on jatkuvasti pidettävä silmällä kokonaisorganismia ja puututtava ajoissa virheellisen kehityksen oireisiin." - Herman Kretzchmann: Musikalische Zeitgrafen 1903 |
Deino 20.02.2016 12:08:33 | |
---|
|
Hammarberg 21.02.2016 01:18:48 | |
---|
Kun kaikki muu pelittää, kamera kusahtaa... Toi helkkarin kiinalaisjapanilainen halpavempain päätti olla koko biisin ajan pois focuksesta, no ei se mitään kait haittaa, äänestä saa selvää. https://www.youtube.com/watch?v=vlpuTaOENbs |
moderndrummer88 21.02.2016 19:21:16 | |
---|
Hammarberg: Kun kaikki muu pelittää, kamera kusahtaa... Toi helkkarin kiinalaisjapanilainen halpavempain päätti olla koko biisin ajan pois focuksesta, no ei se mitään kait haittaa, äänestä saa selvää. https://www.youtube.com/watch?v=vlpuTaOENbs Noh, ei mitään uutta auringon alla. Jazzmiehellä oli hyviä mietteitä vähän samaa aihetta sivuten joku aika sitten. Viesti oli osoitettu eri tyypille, mutta sama pätee myös minun mielestä sinuun. Semmoista vaan, että maailmassa on ihan hirveästi kehnosti tuotettua ja huoliteltua rumpucoveria. Sinullakin tuota julkista materiaalia on "riittävästi". Toinen tapa olisi tehdä toiminnasta tavoitteellisempaa ja pohtia miksi ja kenelle teet noita. Jos teet itsellesi terapiana (en pidä sinua hulluna :D), niin se on OK. Mutta jos haluat tavoitella jotakin muuta, niin sitten katsoja pitää saada koukutettua niiden katsomiseen. Nyt käy siten, että katsoo 10 sekuntia kutakin ja hyppää seuraavaan. Eli mikä pointtisi on näitä videoita tänne lähetellä? Haluatko palautetta? No saat palautetta, mutta olet ehtinyt lähettää ainakin kymmenen uutta videota siinä ajassa, missä edes hieman olisi saattanut tulla kehitystä jolloin olisi aika videolle numero 2. Tyypeille tulee myös ähky tästä sinun postausmäärästä, eikä kukaan jaksa enää sitten kiinnostua tai kommentoida niitä. Ehkä harvempi postaustahti ja sitten joku kulma tohon videoon, että mitä haet sillä voisi olla paikallaan. En ainakaan itse näe mitään eroa tai kehitystä soiton laadussa, soundeissa tai tyylissä näissä sinun eri pätkissä. |
Hammarberg 21.02.2016 21:53:13 (muokattu 21.02.2016 22:02:12) | |
---|
moderndrummer88: Noh, ei mitään uutta auringon alla. Jazzmiehellä oli hyviä mietteitä vähän samaa aihetta sivuten joku aika sitten. Viesti oli osoitettu eri tyypille, mutta sama pätee myös minun mielestä sinuun.
Eli mikä pointtisi on näitä videoita tänne lähetellä? Haluatko palautetta? No saat palautetta, mutta olet ehtinyt lähettää ainakin kymmenen uutta videota siinä ajassa, missä edes hieman olisi saattanut tulla kehitystä jolloin olisi aika videolle numero 2. Tyypeille tulee myös ähky tästä sinun postausmäärästä, eikä kukaan jaksa enää sitten kiinnostua tai kommentoida niitä. Ehkä harvempi postaustahti ja sitten joku kulma tohon videoon, että mitä haet sillä voisi olla paikallaan. En ainakaan itse näe mitään eroa tai kehitystä soiton laadussa, soundeissa tai tyylissä näissä sinun eri pätkissä. Kiitos rakentavasta palautteesta. Tästä olikin oikein paljon apua. :) Onneksi on muitakin foorumeita. Jos miun videoiden linkkailu alkaa noin kovasti ottaa pannuun, voin tästä poistua muualle. Kaikilla ei onneksi ole porkkana poikittain perseessä. :D |
moderndrummer88 21.02.2016 22:23:18 | |
---|
Hammarberg: Kiitos rakentavasta palautteesta. Tästä olikin oikein paljon apua. :) Onneksi on muitakin foorumeita. Jos miun videoiden linkkailu alkaa noin kovasti ottaa pannuun, voin tästä poistua muualle. Kaikilla ei onneksi ole porkkana poikittain perseessä. :D En minä tätä vittuiluna tarkoittanut. Ihan vaan tiedustelin, että miksi linkkailet näitä pätkiä tänne? Onko tämä sinulle väylä mainostaa itseäsi ja omia tuotoksiasi, vai haetko palautetta soitostasi? |
Hammarberg 21.02.2016 22:45:16 | |
---|
moderndrummer88: En minä tätä vittuiluna tarkoittanut. Ihan vaan tiedustelin, että miksi linkkailet näitä pätkiä tänne? Onko tämä sinulle väylä mainostaa itseäsi ja omia tuotoksiasi, vai haetko palautetta soitostasi? Sekä että. Täällä tulee välillä ihan päteviä vinkkejä ja tätä foorumia aika moni selaa joten miksipäs ei. Miusta on aika ikävää jos porukkaa alkaa ärsyttää miun videoiden linkkailut. Ei tää ole miulle mitenkään kauheen vakavamielistä hommaa, suurin osa videoista on vetästy kertaotolla narulle välittömästi parin treenin päälle ja äänityskamoinakin on muutama halpa mikki ja pikkuruinen behringerin mikseri. Ei miun ole edes tarkoitus vääntää mitään pro-tason tuotantoa, ei ole jumaliste ees laitteita siihen vaikka haluisinkin... Jos täällä jengiä alkaa ihan yleisesti ottaa miun videot niin paljon päähän, että siitä pitää erikseen alkaa selittää, voin mie kyllä olla postailemattakin. Sama se miulle. |
hollmi-5 21.02.2016 23:05:44 | |
---|
Hammarberg: Jos täällä jengiä alkaa ihan yleisesti ottaa miun videot niin paljon päähän, että siitä pitää erikseen alkaa selittää, voin mie kyllä olla postailemattakin. Sama se miulle. Eihän nuo videot päähän ota. MD88:lla on kuitenkin ihan asiallinen pointti. Kerro,mikä on sinun sanomasi ja asiasi. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Hammarberg: Sekä että. Täällä tulee välillä ihan päteviä vinkkejä ja tätä foorumia aika moni selaa joten miksipäs ei. Miusta on aika ikävää jos porukkaa alkaa ärsyttää miun videoiden linkkailut. Ei tää ole miulle mitenkään kauheen vakavamielistä hommaa, suurin osa videoista on vetästy kertaotolla narulle välittömästi parin treenin päälle ja äänityskamoinakin on muutama halpa mikki ja pikkuruinen behringerin mikseri. Ei miun ole edes tarkoitus vääntää mitään pro-tason tuotantoa, ei ole jumaliste ees laitteita siihen vaikka haluisinkin... Jos täällä jengiä alkaa ihan yleisesti ottaa miun videot niin paljon päähän, että siitä pitää erikseen alkaa selittää, voin mie kyllä olla postailemattakin. Sama se miulle. Pointti oli, että saisit itsekkin ehkä tätä kautta enemmän katsojia sekä hyötyä ja palautta, jos videoitasi tulisi harvemmin ja niissä olisi joku eri kulma mitä ennen... |
Epämuusikko 21.02.2016 23:36:54 | |
---|
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Hammarberg 21.02.2016 23:49:27 | |
---|
moderndrummer88: Pointti oli, että saisit itsekkin ehkä tätä kautta enemmän katsojia sekä hyötyä ja palautta, jos videoitasi tulisi harvemmin ja niissä olisi joku eri kulma mitä ennen... Noh, kahtoos joskos sitä kehittelis jotain uutta. :) |
Duro 22.02.2016 07:48:22 | |
---|
Hammarberg: Jos täällä jengiä alkaa ihan yleisesti ottaa miun videot niin paljon päähän, että siitä pitää erikseen alkaa selittää, voin mie kyllä olla postailemattakin. Sama se miulle. Vaikka yhdessä mielipiteessä onkin sinällään pointtia, se on vaan yksi mielipide. Kannattaako siitä vetää isommalla skaalalla mitään johtopäätöksiä saatika herneitä nenään niin siitä oon vähän eri mieltä. Mutta, teet kuten parhaaks näät. Ei se ole säännöissä kiellettyä niitä videoita tänne spämmiä jos niitä tulee, etkä ole ensimmäinen joka niin on tehnyt. Vuoden nukkuja: Duro "miten mä tähän päädyin ja kuka potki mua koko yön päähän" - Closure |
fish-eye 22.02.2016 13:47:03 | |
---|
|
fish-eye 25.02.2016 11:07:31 | |
---|
|
Duro 25.02.2016 12:02:59 | |
---|
fish-eye: Tässä ei nyt kuvata minun soittamista, mutta olen kuitenkin soittanut biisin rummut. Musiikki on doomia eli aika raskasta, ei ole pakko kuunnella! Video on kuitenkin laadulla tehty. Bändi on uusi ja biisi on ensimmäinen julkaisu. YouTube-linkki videoon: https://www.youtube.com/watch?v=khN3xGmIYUc Bandcamp-osoite: https://thelonemadman.bandcamp.com/releases sieltä löytyy myös Facebook-sivut. Kuuntelin koko biisin. Toimivaa kamaa. Soundipuoli kunnossa ja soitossa ei valittamista. Hauska video myös. (y) Vuoden nukkuja: Duro "miten mä tähän päädyin ja kuka potki mua koko yön päähän" - Closure |
fish-eye 25.02.2016 15:02:25 | |
---|
Duro: Kuuntelin koko biisin. Toimivaa kamaa. Soundipuoli kunnossa ja soitossa ei valittamista. Hauska video myös. (y) Kiitos, kun katsoit! Rummut on tuossa biisissä aikalailla sävelletty, ei ole pahemmin mitään omaa tuotantoa seassa. Tulevan ep:n kahdessa toisessa biisissä vähän enemmän omaa maustetta lisätty rumpujen suhteen. |
TheRev 27.02.2016 10:03:24 | |
---|
|
TheRev 29.02.2016 13:10:49 (muokattu 29.02.2016 13:11:18) | |
---|
|