Aihe: Hynynen
1 2 3 4 5 6
aust
04.06.2004 11:29:52
Sain ilon tavata hänet eräässä baarissa, ja täytyy myöntää, kaikista tapaamistani julkisuuden henkilöistä, tai yleensäkin muusikoista, hän on rehdein ja suorapuheisin. Siitä pelkkää kunnioitusta.

Mikä vaikuttaneekin mielipiteeseesi. Myös kunnioittamasi ihminen voi käyttäytyä joskus huonosti, eikö totta?
An Elk. Kyy.
Rattata
04.06.2004 11:35:01
Mun mielestä Hynynen on ihan hauska tyyppi.
"Kato, tossa!" "Missä?" "Tuossa! Kato!" "No niinpä onkin!"
rockitsb
04.06.2004 11:40:56
Ettekö tienneet, että kaikki karjalaiset on tuollaisia vittuilijoita? Hanna Pakarinen vetää vaan jotain roolia, että sen levyt menis kaupaksi. Tervetuloa Lappeenrantaan.
"Life sucks and then you fuckin' die." -Ozzy Osbourne
Reddie
04.06.2004 15:37:16 (muokattu 04.06.2004 15:57:25)
Kärjistyskään ei auttanut. Mitä eroa sillä olisi? Jos nyt puhutaan 10-15-vuotiaista tytöistä ja pojista, niin miksi ei saisi puhua suoraan. Ensinnäkin, jos pohditaan vain tätä alkoholi-kysymystä, niin edellä mainitun ikäisistä ovat jo omat kokeilunsa tehneet suurin osa. Monet käyttävät säännöllisesti (vaikkakin vain joka viikonloppu), ja se monesti johtuu aikuisista (eli myös vanhemmista), jotka eivät uskalla puhua asioista suoraan. ....

Nyt täytyy kyllä kysyä, että miten Hynysen kommentti millään tavalla edisti lasten/nuorten tervettä alkoholin käyttöä? Asiat voi ilmaista niin monella tavalla, ja mun mielestä ei kenenkään aikuisen kannattaisi, varsinkaan nuorille, ihannoida alkoholin käyttöä.

Suorapuheisuus on aina hyväksi, mutta nyt se ei kyllä mielestäni liittynyt mitenkään tähän tilanteeseen.

EDIT: Siis ei liittynyt tuohon mainitsemaasi esimerkkiin.
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia Espoosta
KTR
04.06.2004 16:16:27
Ähh. Minusta rockbändin jäsenet eivät ole vastuussa tekemisistään kenellekään muille kuin itsellensä. Heidän tehtävänsä on soittaa musiikkia ja se mitä he tekevät sen lisäksi on heidän oma asiansa. En mitenkään ihaile Hynysen viinanjuontia, mutta sen kauhisteleminen minua vasta ärsyttääkin.
Härski
04.06.2004 16:21:03 (muokattu 04.06.2004 16:21:12)
Hynynen on kuin kuka tahansa duunariäijä Härmästä. Juo viinaa, kiroilee, raapii muniaan ja juo viinaa. Kiroileekin vielä. Hynynen nyt vain sattuu olemaan hieman tunnetumpi ja näkyvämpi, kuin naapurin Jarmo. Jarmokaan ei nimittäin välitä, mitä suustaan päästelee. Edes silloin, kun omat lapset ovat kuulemassa.

Ei siinä Hynysessä ole mitään pahaa, oma sisäinen äärikonservatiivinne vain yrittää panna hanttiin. Ei siitä kannata välittää, kun ei kuitenkaan ole kysymys mistään elämää suuremmasta asiasta.
sikanaama
04.06.2004 16:34:41
Hynynen on vaan Hynynen.
Viisikko aarresaarella: Vallattomat serkukset ja uskollinen koira Tim päätyvät yhä uudelleen ja uudelleen toinen toistaan jännittävämpiin seikkailuihin.
Reddie
04.06.2004 17:15:32
Ei siinä Hynysessä ole mitään pahaa, oma sisäinen äärikonservatiivinne vain yrittää panna hanttiin. Ei siitä kannata välittää, kun ei kuitenkaan ole kysymys mistään elämää suuremmasta asiasta.

Joo siis näinhän se on. Kyllähän se Hynynen meikäläisenkin mielestä hauska jätkä on. Piti vaan vähän off-topiccina mainita että mun mielestä KAIKKI on vastuussa tekemisistään, ja mun mielestä tommonen tietynlainen viina-ihannointi kersoille on suoraan suolesta ja vastuutonta.
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia Espoosta
tenpo
04.06.2004 17:33:08
Hynynen on kova.Vastaus kysymykseen kotipaikkakunnan sijainnin vaikuttamisesta bändiin oli loistava.
tilatkaa tytöt taksi.
Pacius
04.06.2004 17:48:46
Heh, tipahdin tuolilta kun luin topicin. Sukunimeni kun sattuu olemaan hynynen.
Kotiteollisuuden hynynen on mielestäni kova äijä, kaikki tuo junttihuumori on vissiin aivan tahallista, ei hän nyt kuitenkaan niiiiin juntti voi oikeasti olla. Vai voiko?
VÄKIPÄÄ
04.06.2004 19:01:30
Ootinki tuota kommenttia. Se on niin helppoa aina kääntää tuommoseksi sosiaalijarrutteluksi ja paapomiseksi. Kyllä sinäki joskus vielä tajuat.

Mä olen niin ennaltaarvattava...

En halua tajuta. Rökenröyliin kuuluu hönöily ja pahennuksen aiheuttaminen, jos joskus rupean sitä paheksumaan... I`v lost it!
Vaihdoin allekirjoitukseni koska vanha oli huono. Tämäkin on huono. Vaihdan tämänkin.
Väinämöinen
04.06.2004 19:03:32
Ettekö tienneet, että kaikki karjalaiset on tuollaisia vittuilijoita?

En vastaa kysymykseen vaan kommentoin sen sisältöä. On totta, että karjalassa saa varautua perisuomalaiseen vittuiluun. Minua se ei sanottavammin haittaa (asun lappeen Rannan naapurikunnassa, johtuisiko siitä?), mutta ymmärrän hyvin, jos joku muu imaisee siitä paarman suuttimeen.
Mykkä kissa on mauton.
Nyar
04.06.2004 23:02:14

Kysympä miksi joku Hynyskä pitää ottaa televisioon, kun jo tiedetään äijän olevan liian paha suustaan ja juo alkoholia televisiossa. Näin Nelosella 4(Runner)pop.
Etkö sä nyt lepakko nää, että mun autosta on pöllitty renkaat??!!
dixi19
05.06.2004 01:44:04

Täällä näyttää vielä yksi jos toinenkin epäilevän jos Hynynen on sittenkin niin urpo kuin vaikuttaa. Mutta tuskinpa näin on, vastahan hän jossain haastattelussa harmitteli kun on pitänyt vähän liian hyvin yllä sitä juntti-imagoa, niin nyt lavan edustat ovat täynnä niitä oikeita juntteja jotka ottaa kaverin sanomiset ihan totuunena.
Stain
06.06.2004 01:13:41
Äsken tuli joku ylexpop telkkarista ja siinä viimeisenä esiintyjänä oli Kotiteollisuus. Ensimmäistä kertaa kuulin bändin musiikkia, biisit olivat ihan ok, mutta sanoitukset eivät oikein iskeneet.

Heh, tuo Hynynen totesi jossain vaiheessa biisiä että "vittu", kun ei muistanut sanoja. Ei tuo nyt itsestään kovin tyhmää kuvaa antanut siinä haastattelussa. Ihan tavalliselta tallaajalta vaikutti.
Time is never time at all you can never ever leave without leaving a piece of youth
Saami
06.06.2004 02:16:56
Ensimmäistä kertaa kuulin bändin musiikkia, biisit olivat ihan ok, mutta sanoitukset eivät oikein iskeneet.

Mites siellä tynnyrissä menee? :o

Tuosta Ylex-popista sen verran, että "rdn" vaikutti kaikista typerimmältä sakilta minusta.
Mouhi
06.06.2004 09:16:41

Hahhaa, rockarit antaa huonoja roolimalleja nuorille, rock'n'roll pilaa nuorison...
Niin oliko nyt vuosi 2004 vai 1964?
Nuorilla ja lapsillakin on omat aivot.
It's not the speed that kills you.
Bee-äf
06.06.2004 09:28:30
Tiesittekös, että meissä jokaisessa asuu pieni Hynynen.

Paitsi Turkulaisissa. Heiltä puuttuu Hynysgeeni ja siksi ne näyttää Ville Itälältä.
aust
06.06.2004 10:48:36
Amis-intti-musaahan tuo KT on. Ovat tehneet yhden hyvän biisin, Rakastaa(ei rakasta
An Elk. Kyy.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)