Jez 21.02.2016 14:07:21 | |
---|
Scrobble: Itellä meni into uuten Fallouttiin 10 tunnin jälkeen. Aika helvetin hienosti Bethesda onnistu kusemaan kaiken mikä teki Falloutista pelaamisen arvoisen. Samat tunnelmat itelläkin. Pitäs kyllä koittaa potkia itsensä edes pelaamaan läpi, kun kerran on tullut ostettua mutta se vaan on niin tylsä ja yksinkertaistettu... |
Ed_Guy 21.02.2016 15:44:07 | |
---|
Jez: Samat tunnelmat itelläkin. Pitäs kyllä koittaa potkia itsensä edes pelaamaan läpi, kun kerran on tullut ostettua mutta se vaan on niin tylsä ja yksinkertaistettu... Joku tossa silti viehättää. Itse toki tarkoituksella ekalla pelikerralla vedin vaan pääjuonen läpi mielestäni järkevimmillä ratkaisulla. Nyt toisella pelikerralla pelleillään power armorilla ja modaillaan x01 tappiin. Hate all you want you ugly old mule you're never gonna be 20 percent cooler. |
Decadetroll 21.02.2016 19:06:52 | |
---|
Jez: Samat tunnelmat itelläkin. Pitäs kyllä koittaa potkia itsensä edes pelaamaan läpi, kun kerran on tullut ostettua mutta se vaan on niin tylsä ja yksinkertaistettu... Juu, jäi mullakin pelaamatta. Ja sentään kolmosen ja new vegasin pelasin läpi aikoinaan. Vegasin pariin olen joskus jopa palannutkin. Taitaa jäädä nelonen kovolle pölyttymään niin pitkäksi aikaa, että nakkaan sen roskiin jonkin toisen pelin tieltä. I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. |
Mitäköhän vittua tolla nelosella ees lähettiin yrittämään? En minä ainakaan Fallouttia pelaa ampumisen tai jonkun paskan wannabe-minecraftin takia. "There's only two things I hate in this world. People who are intolerant of other people's cultures and the Dutch"
-Michael Caine |
LamaAjanElvis 21.02.2016 19:54:53 | |
---|
Mitä minä pelaan, noh snessiä ja mariota. vaikea olla pelaamatta, on toki bombermanit ja street fighterit, mut mario is the shit. Sormet lähtee saundista. "So I say live and let live. That's my motto: Live and let live. Anyone who can't go along with that, take 'em outside and shoot the motherfucker. It's a simple philosophy, but it's always worked in our family." -George Carlin |
Decadetroll 22.02.2016 06:19:44 | |
---|
Scrobble: Mitäköhän vittua tolla nelosella ees lähettiin yrittämään? En minä ainakaan Fallouttia pelaa ampumisen tai jonkun paskan wannabe-minecraftin takia. Tiedä hänestä... Pakko kai se on alkaa uskomaan, että bethesdan pelit ei vaan oo mua varten. Joku niissä aina kusee niin pahasti mun makuun, ettei jaksa pelata I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. |
Burn 22.02.2016 11:31:01 | |
---|
Scrobble: Mitäköhän vittua tolla nelosella ees lähettiin yrittämään? En minä ainakaan Fallouttia pelaa ampumisen tai jonkun paskan wannabe-minecraftin takia. Ehkä tässä on käynyt se perinteinen, että ollaan yritetty väkisin runnoa mukaan jotain uutta ja mukahienoa, minkä myötä muukin toteutus kusee. Tässä tapauksessa esim. pääjuoni vaikuttaa melko torstolta ja uusi dialogihomma on kertakaikkisen perseestä. Edes jälkimmäinen olisi voitu pitää samana, sillä näkemällä koko vastauksen pysyi mukana keskustelussa. Tykkään siltikin tästä aseiden ja armorien modailuista, mutta se talojen rakentelu ei kerta kaikkiaan mene jakeluun. Yhden kusisen kopin tehnyt, mutta kaikki ne viljelyt sun muut päälle, niin hohhoijaa. |
Krice 22.02.2016 11:45:54 | |
---|
Scrobble: Mitäköhän vittua tolla nelosella ees lähettiin yrittämään? Tuossahan on aika tyypillinen vanhan brändin käyttäminen, koska kyllä sen avulla saadaan myytyä muutama kappale lisää pelejä. Aika monet firmat harrastaa tuota nykyisin ja sama koskee joukkorahoituspelejä. Esimerkiksi Underworld Ascendant, jos siitä tulee lähellekään yhtä hyvä kuin Underworld 2:sta niin lupaan ostaa samanlaisen hatun kuin Notch Perssonilla ja syödä sen. Tai ainakin alkaa pitää sitä, sitten minustakin tulee kova pelintekijä! |
Tympee Huttunen 22.02.2016 12:38:21 | |
---|
Voe paska, ostin PS3:n uuden ohjaimen ebaysta. Piti olla Sonyn aito ja postista tuli piraatti. Harvinaisen hyvin tehty kyllä, eikä mitenkään erota aidosta nopealla tarkastelulla, mutta ne yksityiskohdat paljasti. Tossa oli jopa takakannen tarra sitä foliotarraa, minkä pitäisi viimeistään paljastaa piraatin. Pelatessa vaan huomasin, että tuli battefieldissä turpiin eikä osunut mihinkään. Varsinkin tarkk'ampujana tähtäin liikkui metrin kerralla eikä mitenkään saanut osumaan. Sitten paljastui se, ettei laitteessa ollut reset-näppäintä ollenkaan. Pistin nyt heti tuon palautukseen, tai itseasiassa pyydän suoraan rahoja tilille, koska toi piraatti pitää tulliin toimittaa hävitykseen. Myyjä hyväksyi palautuksen, mutta laittoi perään ettei saa toimitettua mulle sitä palautusläpyskää. Tosiaan brittifirma vielä, mistä ostin :/ Alko vituttamaan ja mietin jos ostaisin suoraan PS4. |
masterhat 22.02.2016 22:46:55 (muokattu 22.02.2016 22:47:27) | |
---|
Tympee Huttunen: Voe paska, ostin PS3:n uuden ohjaimen ebaysta. Piti olla Sonyn aito ja postista tuli piraatti. Harvinaisen hyvin tehty kyllä, eikä mitenkään erota aidosta nopealla tarkastelulla, mutta ne yksityiskohdat paljasti. Tossa oli jopa takakannen tarra sitä foliotarraa, minkä pitäisi viimeistään paljastaa piraatin. Pelatessa vaan huomasin, että tuli battefieldissä turpiin eikä osunut mihinkään. Varsinkin tarkk'ampujana tähtäin liikkui metrin kerralla eikä mitenkään saanut osumaan. Sitten paljastui se, ettei laitteessa ollut reset-näppäintä ollenkaan. Pistin nyt heti tuon palautukseen, tai itseasiassa pyydän suoraan rahoja tilille, koska toi piraatti pitää tulliin toimittaa hävitykseen. Myyjä hyväksyi palautuksen, mutta laittoi perään ettei saa toimitettua mulle sitä palautusläpyskää. Tosiaan brittifirma vielä, mistä ostin :/ Alko vituttamaan ja mietin jos ostaisin suoraan PS4. karua! ite ostin kerran tori.fistä oakeyn lasit vain 60e, "saatu lahjaksi", niin aliexpress tuote oli vastassa, onneksi omistin jo kahdet eriväriset holbrookit ennestään, niin tunnistin kusetuksen. myyjä palautti massit ja mä palautin lasit, uhkasin tehdä rikosilmoituksen, jos vielä myy väärennettyjä laseja aitona. mutta kaikki mikä nättää liian halvalta, yleensä on sitä :/ itekin miettinyt ps4, pelaan melko vähän, mutta esim. muksun kanssa änäriä ja tyttöystävän kanssa borderlandsia, niin molemmat ps3 ohjaimet alkaa olla suht rikki, ja maksavat 60€ / kpl, järkyttävissä hinnoissa edelleen. ps4 ei tunnu enää yhtään kalliilta kun vertaa ps3 ohjaimiin |
masterhat 22.02.2016 22:49:28 | |
---|
LamaAjanElvis: Mitä minä pelaan, noh snessiä ja mariota. vaikea olla pelaamatta, on toki bombermanit ja street fighterit, mut mario is the shit. sness on parasta! jos jollain super mario world myynnissä, niin ostaisin ilomielin! aikoinaan jonnekin hävisi. super bomberman on kyl kans huikee, pitäis päästä joskus testaamaan nelinpeliä, niin että olis neljä ukkoo smaan koneen ääresä. onko se ees mahdollista, saako snessiin 4 ohjainta millään adapterilla kiinni?? |
sub zero 23.02.2016 00:28:10 (muokattu 23.02.2016 00:50:41) | |
---|
Bombermanista monet sanoo et paras versio ois lähinnä Japanissa tunnetun PC Engine -konsolin "Bomberman '94". Tähän voi tutustua tietysti emulaattoreiden avulla. Street Fighterit ja yleensäkin kaikki alun perin kolikkopeleinä ilmestyneet on useimmiten parhaita juuri kolikkopeliversioina (eli MAME-nimisellä ohjelmalla koettuna). Itse pelaan nykyään eniten Buggy Boyta arcade-versiona. Just sopivan kutkuttavan vaikea humoristinen ajelupeli. Eikä loputtomat kolikot auta, vaan alusta on aina alettava. Puzzle Bobble tuli vedettyä niin ikään MAMElla lävitte hiljattain ja Track & Fieldiä ja Hyper Sportsia on tullu hakattua kolikkopelinä kans, mut ne alko jo käydä liikaa hermoille. Mainittujen urheilupelien orkkisversiot perustui niin ikään nappien paukuttamiselle, eikä mitään joystickiä niissä ollutkaan: http://s.emuparadise.org/MAME/cabinets/trackfld.png |
Tympee Huttunen 23.02.2016 07:46:19 (muokattu 23.02.2016 07:47:32) | |
---|
masterhat: karua! ite ostin kerran tori.fistä oakeyn lasit vain 60e, "saatu lahjaksi", niin aliexpress tuote oli vastassa, onneksi omistin jo kahdet eriväriset holbrookit ennestään, niin tunnistin kusetuksen. myyjä palautti massit ja mä palautin lasit, uhkasin tehdä rikosilmoituksen, jos vielä myy väärennettyjä laseja aitona. mutta kaikki mikä nättää liian halvalta, yleensä on sitä :/ itekin miettinyt ps4, pelaan melko vähän, mutta esim. muksun kanssa änäriä ja tyttöystävän kanssa borderlandsia, niin molemmat ps3 ohjaimet alkaa olla suht rikki, ja maksavat 60€ / kpl, järkyttävissä hinnoissa edelleen. ps4 ei tunnu enää yhtään kalliilta kun vertaa ps3 ohjaimiin Noi hinnat on tosiaan kovia vieläkin. Ostat 1TB PS4:n ohjaimella (joka käy kolmoseenkin) ja uudella Far Crylla 350eurolla. Tai sitten ostat ohjaimen 60€ ja toivot ettei konsoli hajoa heti sen jälkeen. Vähiin mullakin on jäänyt pelaaminen, mutta koitan kerran tai kaksi vetää viikossa kuntopyörätreenit ja siinä samalla toi pelaaminen menee. Piraattimyyjä pisti viestiä mulle, että palauta ohjain niin saan täyden refundin. Laitoin sille, etten palauta mitään ennen kuin olen saanut siltä toimituskulut ennakkoon, koska toi kusetti mua jo kerran. Normaalisti ton pitäisi lähettää mulle palautusläpyskä, jonka laitan vaan paketin päälle ja paketin postiin. Kai toi koittaa tehdä asiasta mahdollisimman hankalaa, että jättäisi leikin kesken. Pistin toki viestiin, että ei tota ohjainta kuuluisi edes palauttaa sille vaan tulliin hajotettavaksi ja että toi on tehnyt rikoksen ja ilmoitan tosta eteenpäin. |
Ed_Guy 23.02.2016 11:13:10 | |
---|
Vannoin kyllä itselleni että 100% far cry nelosen läpipeluun jälkeen tää pelisarja on nähty, mutta kyllä toi primal kiinnostelee silti. Hate all you want you ugly old mule you're never gonna be 20 percent cooler. |
Tympee Huttunen 23.02.2016 11:20:03 | |
---|
Ed_Guy: Vannoin kyllä itselleni että 100% far cry nelosen läpipeluun jälkeen tää pelisarja on nähty, mutta kyllä toi primal kiinnostelee silti. Joo niin tekee. Onhan noi kaikki ihan tajuttoman hyviä. No kakkosta en koskaan pelannut. Blood Dragon on myös todella hyvä. |
Ali 23.02.2016 12:49:39 | |
---|
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less." Twitter - Discogs |
aivokuolio 08.03.2016 10:54:40 | |
---|
Voisko joku perehtyneempi valaista että miten tuossa tänään ilmestyvässä The Divisionissa toimii tuo multiplayer? Tuo maailma vaikuttas semmoselta mitä ois mahtava tutkia kaveriporukan kans mutta jos siellä pyörii muitakin ihmispelaajia niin sen tietää että se on sitä jatkuvaa räiskimistä ja kuolemista, mikä ei oo erityisen hauskaa. Eli siis pystyykö kamppista pelaan kaverien kans kaikessa rauhassa vai onko samassa sessiossa jonneja sekoilemassa? Pelisarjaa tuntematta oon koittanu googlailla vailla selkeää vastausta. |
tomaattiorava 18.03.2016 16:01:20 | |
---|
Kirjastosta löytyi tuoreeltaan Battlefield Hardline x360:lle joten otin mukaan ja innoissani rupesin asentamaan mutta ei. Kymmeniä asennuksen vaativia pelejä olen pelannut asentamalla ne ulkoiselle usb-tikulle ilman ongelmia mutta ei kelpaa tälle paskaläjälle, uskomatonta hevonpaskaa. Joskus ostin BF4:n ja totesin ettei saanu hd-tekstuureita ilman ulkoista tallennustilaa vaikka peli toimi muuten joten takas kauppaan meni. Oli viimeinen kerta kun tähän franchiseen kosken tikullakaan. Miksi kehittäjät tekee pelaajille tämmöistä turhaa kiusaa? Perkele. |
Eos 18.03.2016 18:35:11 | |
---|
tomaattiorava: Oli viimeinen kerta kun tähän franchiseen kosken tikullakaan. Miksi kehittäjät tekee pelaajille tämmöistä turhaa kiusaa? Perkele. EA, DLC, ennakkotilaus ja $_€. Mitä väliä laaduntarkkailulla, kehityksellä ja testauksella, kun riittää, että panostetaan (valheelliseen) markkinointiin ja sonta myy kuin häkä. Pätee tuo useampaankin kehittäjä/julkaisija komboon. Onneksi kuluttajansuoja toimii ihan hyvin. Ainakin ATK-puolella, tiedä sitten miten homma toimii fyysisten kopioiden kohdalla. |
Ed_Guy 18.03.2016 20:57:51 | |
---|
Ootteko pelannut noita ufc pelejä? Onko ne miten pitkäikäisiä? Onko niiden pelaaminen hauskaa? Hate all you want you ugly old mule you're never gonna be 20 percent cooler. |