skebajaba 03.06.2004 19:50:42 | |
---|
en tiedä onko tästä juteltu täällä, mutta conanissa näin tuon jannun, pariinkin otteeseen ollu siellä ja ihan sairaan kova jäbä. mites muut tykkäilevät(kö)? ja mikä ois hyvä levy alkuun ostaa, jos niitä montaa on. -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |
Teme007 03.06.2004 23:13:41 | |
---|
Joo, mäkin näin ton läpän, täytyy sanoo että on se kova hemmo ton perusteella vääntään nailonkielistä... "Nöyryys, nöyryys, ei leijuta!!!" u´re never good enough" |
Ossi 04.06.2004 00:29:03 | |
---|
en tiedä onko tästä juteltu täällä, mutta conanissa näin tuon jannun, pariinkin otteeseen ollu siellä ja ihan sairaan kova jäbä. mites muut tykkäilevät(kö)? ja mikä ois hyvä levy alkuun ostaa, jos niitä montaa on. Telkusta tuli vuosi, pari sitten joku Pizzarellin keikkataltiointi. Minusta toimi, jonkun toisen mielestä ehkä liian siistiä ja hengetöntä. Minusta, niin John kuin basisti-veljensä Martin hoitavat homman hienosti mutta ainakin tuon taltioinnin pohjalta pianisti R.Kennedy säväytti eniten. "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
Notefix 04.06.2004 08:43:15 | |
---|
Juu, diggaan...hienoa musaa. Hm, miksköhän mä diggaan melkein kaikesta... My name is Baron, Notefix Baron " |
Karlsson 04.06.2004 08:49:57 | |
---|
Juu, diggaan...hienoa musaa. Hm, miksköhän mä diggaan melkein kaikesta... Jos sää oot niinku semmoin diggari? Olikos tää Pizzarelli se joka joskus Conanissa soitteli 7-kielistä jazzskebaa ja veteli scattia soolojen päälle kuin Tsööts Bensoni ikään. Hyvää kamaa, vaikkakin tosiaan aika kliiniä. Excuse me while I kiss my bass... |
Näin kyseisen pätkän. Toimivaa leirinuotiotilua. Svengi on vain tehokeino |
Henga 04.06.2004 19:40:23 | |
---|
Jos sää oot niinku semmoin diggari? Olikos tää Pizzarelli se joka joskus Conanissa soitteli 7-kielistä jazzskebaa ja veteli scattia soolojen päälle kuin Tsööts Bensoni ikään. Hyvää kamaa, vaikkakin tosiaan aika kliiniä. Mä ihmettelin että miten se yleensä niin tyhmä jenkki-yleisö tajusi taputtaa soolojen jälkeen. Olikohan siellä isot "applause"-valotaulut jotka syttyivät aina soolon jälkeen? :p |
Slapit_87 06.06.2004 12:40:02 (muokattu 06.06.2004 12:42:38) | |
---|
Mäkin näin sen Conan-shown. Se koko bändi oli kyllä hyvä, mutta Pizzarellin lisäksi pianisti kyllä kiinnitti huomion... Mä ihmettelin että miten se yleensä niin tyhmä jenkki-yleisö tajusi taputtaa soolojen jälkeen. Olikohan siellä isot "applause"-valotaulut jotka syttyivät aina soolon jälkeen? :p Nyt ihan nauramatta, en itseasiassa yhtään ihmettelis jos vaikka olis. TOSIN kyllä soolot oli sen verran loistavia, että saattoihan se ehkä jotain riipaista oikeastikin. Live fast, die young!! |
Evil-Chuck 08.06.2004 14:15:14 | |
---|
Taitava kitaristi, mutta noitten Conan-pätkien perusteella vähän hengetöntä. Mua häiritsee myös herran jazzlauleskelu. "As Wolfs Among Sheep We have Wandered" |
juuso a 10.06.2004 21:50:58 (muokattu 10.06.2004 21:52:03) | |
---|
joo, loistavaa kitarointia. kyllä mies on treenannut salaa kotonaan jonkin verran.. Elämä on kivaa, jippii!!! |
Bassballs 14.06.2004 08:52:27 | |
---|
John pizzarelli Hahhahhaaa!!!! Hohhoo!! Maailmassa on kahdenlaisia ihmisiä, joista en pidä: On ihan hyviä tyyppejä ja täysiä persreikiä. Sinä kuulut niistä ensimmäisiin. |
dictatorsh*t 04.08.2005 23:14:35 | |
---|
Sanoisinko että ihan jees kamaa. Ensimmäistä kertaa näin kaverin soittelemassa trionsa kanssa Melrose Placen eräässä jaksossa kun sattumalta katsoin... Soittivat/lauloivat sitten niin hyvin että tutustuin vähän enemmän. Mutta yhtäkaikki ainakin Kisses in the Rain on munsta loistolevy. Ei varsinaisesti asiaa. |
MacGyver 05.08.2005 09:26:00 | |
---|
Olikos tää Pizzarelli se joka joskus Conanissa soitteli 7-kielistä jazzskebaa ja veteli scattia soolojen päälle kuin Tsööts Bensoni ikään. Hyvinkin mahdollisesti saattaa olla, sillä niin John kuin isänsä Bucky käyttävät seitsenkielistä jazzkitaraa, ja John myös tuplaa soolonsa scattaamalla aina välillä. Itsehän olen tästä skenestä täysin pihalla, mutta Guitar Onen taannoisessa numerossa oli näiden kahden yhteishaastattelu, josta asia selvisi. Pikainen googletus osasi kertoa, että kyseinen numero on elokuun numero, eli pitäisi kohtapuoliin olla myös kaupoissa. -MacGyver Ei mitään putkia prkl! |
chromazone 05.08.2005 10:41:54 | |
---|
ja mikä ois hyvä levy alkuun ostaa, jos niitä montaa on. Itse oon tykästynyt John Pizzarelli Plays The Beatles -nimiseen lättyyn, jossa on oivaa big band menoa ja vähän jousiakin siellä täällä luomassa fiilistä. Ja hienoja arreja hienoista biiseistä!
Kaverin suusta:" Mä olen vähän kelaillu... Aattele nyt, jos ei ois musaa niin ei vois JORAA..." Niinpä. |
J_Mikkonen 07.08.2005 16:11:45 (muokattu 07.08.2005 16:12:41) | |
---|
Ite oon vaan nähny sen opetusvideon missä herra soitteli 7-kielisellä pari stankkua ja jonkun oman biisin, mutta jäi aika vahvasti mieleen. Lauluäänikin on omasta mielestäni ihan jees, pikkasen semmosta vauvalle laulelua. edit: Olikohan sillä muuten se 7-kielisen paksu h-kieli a-vireessä? Selitti jotain mielenkiintoista siitä siinä opetusvideossa. Käynks mä täällä usein? |
Notefix 07.08.2005 17:30:07 | |
---|
Itse oon tykästynyt John Pizzarelli Plays The Beatles -nimiseen lättyyn, jossa on oivaa big band menoa ja vähän jousiakin siellä täällä luomassa fiilistä. Ja hienoja arreja hienoista biiseistä! Joo, mä diggaan kans tosta. Pistinkin pyörimään yhden suosikkibiitlesbiisini "and I love her" tolta levyltä... Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |