Tokihan viinalla saa vitsailla, ei se mikään tabu ole, tai ainakaan pitäisi olla :) Itellä on tällä hetkellä hyvin mutta tulevastahan ei ikinä tiedä. Meinas miullakin taannoin korkki aueta taas pahemman kerran kun tytär sairastui ja viimeisen puolentoista vuoden ajan viettänyt suurimman osan sairaalassa mutta eipä se olis asioita ainakaan parantanut... |
hallu: Nyt on pakko heittää tähän väliin, että minunkin elämääni on päihdeongelmat koskettaneet ja mun tarkoitus ei ollut oikeasti vittuilla. Mun mielestä se on nimenomaan asia josta pitäis enemmän heittää herjaa. Kyllä multa pari(tuhatta) juoppovitsiä ja muuta stooria irtoo aiheesta, enkä missään tapauksessa suhtaudu tiukkapipoisesti kenenkään päihteiden käyttöön. En edes omaan käyttööni, vaikka se nykyisellään rajoittuu kahvi & kessu-linjaan. Kaikemoinen sääliminen, surkuttelu ja toisaalta päänsilittely ja paapominen vääristää suhtautumista asiaan. Myös vittuilla asiasta saa, ainakin mulle, kunhan muistaa vittuilun kultaisen säännöön "älä vittuile enempää kuin olisit itse valmis ottamaan vastaan". Töissä "Tuu ihmeessä munanmittauskilpailuihin illalla. Kaks sarjaa, pisin ja lyhin." - Pulkkinen |
Juzpe: Mun mielestä se on nimenomaan asia josta pitäis enemmän heittää herjaa. Kyllä multa pari(tuhatta) juoppovitsiä ja muuta stooria irtoo aiheesta, enkä missään tapauksessa suhtaudu tiukkapipoisesti kenenkään päihteiden käyttöön. En edes omaan käyttööni, vaikka se nykyisellään rajoittuu kahvi & kessu-linjaan. Kaikemoinen sääliminen, surkuttelu ja toisaalta päänsilittely ja paapominen vääristää suhtautumista asiaan. Myös vittuilla asiasta saa, ainakin mulle, kunhan muistaa vittuilun kultaisen säännöön "älä vittuile enempää kuin olisit itse valmis ottamaan vastaan". Okei rauhaa :-) tää netti on seemmoinen että pitää välillä vähän varmistella kun tullaan herkälle alueelle että ei ymmärrä väärin. Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka |