Aihe: Hei! Ostin taas kitarakamaa.
1 2 3 4 568 69 70 71 72419 420 421 422 423
Joees
12.02.2016 20:51:35
Gabe: Kyllä se vain on aina rahansa väärti, tuosta tuli ihan älyttömän mukavasoittoinen taas. Satula viilattiin sopivammaksi paksummalle kielten paksuudelle, kiillotettiin nauhat, yhtä nauhaa pikkuisen hiottiin, säädöt laitettiin tikkiin ja kytkentää vähän muutettiin. Nyt on kielet huomattavan alhaalla eikä särise yhtään. Nyt saa taas paukuttaa menemään huoletta.

Tuossa kun hain kitaran niin huomasin että on ollut kovalla käytöllä vuoden tuo kitara. :)

Jos mun kohta 15 vuotta vanhassa Ruokankaassa olis nitrolakka niin se olis täysin räjähtänyt nykyään. :-D
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
Gabe
12.02.2016 20:58:14
Joees: Jos mun kohta 15 vuotta vanhassa Ruokankaassa olis nitrolakka niin se olis täysin räjähtänyt nykyään. :-D

Joo, käyttöesineitähän ne on Ruokankaatkin. :) Tuo minun tulee olemaan 15 vuoden päästä kohtalaisen relikoitunut yksilö. :D Ohut nitrolakka ja nyt jo ensimmäinen vuosi näkyy selvästi. Eipä siinä, sillähän juuri nitron tuohon halusinkin. Kulahtanut tele on kaunis asia ja kilometrit saa näkyä.
Joees
12.02.2016 21:05:23
Gabe: Joo, käyttöesineitähän ne on Ruokankaatkin. :) Tuo minun tulee olemaan 15 vuoden päästä kohtalaisen relikoitunut yksilö. :D Ohut nitrolakka ja nyt jo ensimmäinen vuosi näkyy selvästi. Eipä siinä, sillähän juuri nitron tuohon halusinkin. Kulahtanut tele on kaunis asia ja kilometrit saa näkyä.

Sillon ei vielä varsinaisesti ollut nitroa tarjolla kun tuon hommasin, valitettavasti. Se on siitä mukava kitara että voin olla soittamatta sillä vaikka kuinka kauan ja sit kun sen ottaa taas soittoon niin tuntuu kuin kotiin palaisi. Noh, sillähän mä aikanaan reenasinkin neljästä kuuteen tuntia päivässä useamman vuoden ajan joten ihmekkös se...
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
ahautanen
12.02.2016 23:18:43

Bogner ubersälli pedaali ja FYA White Hell Fuzz nyt viimeisimmät...
more is more
freakingenius
13.02.2016 18:27:08
Antsa Lipsanen: Ongelmiahan tuntuu ihan selvästi olevan, sillä jos ei joku vaihtokauppa tai hankinta ole vetämässä, niin on levoton olo.

Suosittelen Malibu Luxury Rehabia
Meisselimies
13.02.2016 18:45:38
Marshall DSL5C. Nyt taitaa olla kaikki Marshallin 5 wattiset putkicombot kasassa.
Steve Vain Elämää
Tappivanukas
14.02.2016 10:19:39
Vuoden '88 japanilainen ESP 400 Series Stratocaster tuli kotiutettua eilen. Hölmöyksissä tuli joku vuosi sitten myytyä Fenderin Strato, jota olen kovasti viime aikoina kaivannut, mutta nyt se virhe on paikattu. :)
Muovinen
15.02.2016 12:59:30

Pitkästä aikaa jotain uutta eli Okko Diablo plussa. Pitkään jo kiinnostanut moinen purkki ja nytpä tuon näkkee ja kuulee. Saattaa muutenkin tässä GAS leimahdella, kunhan touhutonni Rockerverbin myynnistä nasahtaa tilille. Muuten oonkin ostanu vaan basaripedaalin ja -mikin sekä yhden EV:n voksumikin. Seuraavaksi Marsu pajalle PPIMV-modaukseen :)
Corto
15.02.2016 13:27:37
Muovinen: Saattaa muutenkin tässä GAS leimahdella, kunhan touhutonni Rockerverbin myynnistä nasahtaa tilille.

Joko muuten lähetit sen? Saakeli kun kuumottaa näppejä jo... pitäis päästä tänne ketjuun postaamaan ja hehkuttelemaan Rockerverbiä. :P
En ole brändirasisti: minulle kelpaa niin Gibson kuin Fenderkin
Muovinen
15.02.2016 13:35:30

Corto: Joko muuten lähetit sen? Saakeli kun kuumottaa näppejä jo... pitäis päästä tänne ketjuun postaamaan ja hehkuttelemaan Rockerverbiä. :P

Tässä iltapäivästä pakkailen ja laitan bussiin. Ehtinee keikalle siis :)
Corto
17.02.2016 07:36:37
Ostin sitten Orange Rockerverb 50 mk1:sen. Huhhuh. On se melkoinen epeli! Mätsäävän Orange PPC212:n kanssa oikein maukas yhdistelmä. Kiitos, Muovinen! :)
En ole brändirasisti: minulle kelpaa niin Gibson kuin Fenderkin
JuSu
17.02.2016 20:27:26 (muokattu 17.02.2016 20:27:43)
HB 1x12" -kotelo, johon tuuppasin joutilaan Hellatone 60 -elementiin.

Sen päälle tilasin nahkahousujen luvatusta maasta Jet City JCA20HV -nupin: http://www.jetcityamplification.com/#!20hv/c1s1p

Ja vielä soundipalettia laajentamaan torilta MI Audio Crunch Box.

Saas ny nähdä taas.
Tyhjännaurajasta tulee räkänokka.
Muovinen
17.02.2016 20:31:59

Corto: Ostin sitten Orange Rockerverb 50 mk1:sen. Huhhuh. On se melkoinen epeli! Mätsäävän Orange PPC212:n kanssa oikein maukas yhdistelmä. Kiitos, Muovinen! :)

Ohan se herkkua ja tuo ppc212 on loistopari sille!

Nyt kun itelle jäi enää Marsun tylsän musta nupeloinen, niin aattelin panostaa siihen eli laitoin PPIMV-modin ja perushuollon tillaukseen, sekä aiemmin raportoidun Okko Diablon perään vielä Mesan Throttle Box torilta. Vielä jäis paljon tuhlattavaa Orangen jäljiltä :)
Aurora Borealis
18.02.2016 10:41:43

Dimarzio X2N-B Ibanez Roadstarin tallaan. Pitää vain odotella että uraltonelta tulee sopiva mikkikehys niin pääsee asentelemaan.
Angst-maailmassa elävä cyberpunikki
Ardez
18.02.2016 11:03:42
Atomic Amplifire tuli taloon. Läväytin kiinni äänikorttiin ja Geneleceihin eilen ja testailin n. puol tuntia. Leuka tipahti lattiaan ja korvat suli. En oo varmaan ikinä ollu näin tyytyväinen mihinkään kitararoippeeseen.
Täällä ollaan, huusi Mooses pensaasta - Esa Pulliainen
kookosjanne
18.02.2016 20:08:52
Heritagen H-575 Custom tuli tässä muutama päivä sitten hommattua. Jummijammi että on hyvä ja soi kuin unelma. Kai tällä taas vuoden 2016 soittelee ennen ku lähtee kiertoon. Ja kommeekin on. https://www.dropbox.com/s/sic95rrdoebzdsm/IMG_20160217_134401.jpg?dl=0
Kunnallisjäte
18.02.2016 20:25:13

kookosjanne: Heritagen H-575 Custom tuli tässä muutama päivä sitten hommattua. Jummijammi että on hyvä ja soi kuin unelma. Kai tällä taas vuoden 2016 soittelee ennen ku lähtee kiertoon. Ja kommeekin on. https://www.dropbox.com/s/sic95rrdoebzdsm/IMG_20160217_134401.jpg?dl=0

Hieno peli, pitkään kuolasin tuota Kitarapajan sivuilta, muttei rahkeet riittäneet. Heritage on kyllä pieni salaisuus täällä pohjolassa...
"When I die, they'll say 'he couldn't play shit, but he sure made it sound good!'" - Hound Dog Taylor
kookosjanne
18.02.2016 23:10:10
Kunnallisjäte: Hieno peli, pitkään kuolasin tuota Kitarapajan sivuilta, muttei rahkeet riittäneet. Heritage on kyllä pieni salaisuus täällä pohjolassa...

No jooh, kyllähän tuota tuli itekkin mietittyä hyvä tovi ja testattuakin aika tarkkaan ennen kuin uskalsi lopulta ostaa. Hienointa tässä on se että kitara soundaa hyvältä törkkäsipä sen sitten mihin vahvistimeen tahansa, loppu on vaan omista sormista kiinni. Moni on kyllä kysellyt että mikäs ihmeen Heritage, mutta väliäkö tuolla kun itse kitara on hyvä ja omaa silmää miellyttää. Tietäjät tietää, niin kuin sanovat.
iec
18.02.2016 23:49:57

kookosjanne: No jooh, kyllähän tuota tuli itekkin mietittyä hyvä tovi ja testattuakin aika tarkkaan ennen kuin uskalsi lopulta ostaa. Hienointa tässä on se että kitara soundaa hyvältä törkkäsipä sen sitten mihin vahvistimeen tahansa, loppu on vaan omista sormista kiinni. Moni on kyllä kysellyt että mikäs ihmeen Heritage, mutta väliäkö tuolla kun itse kitara on hyvä ja omaa silmää miellyttää. Tietäjät tietää, niin kuin sanovat.

Onnittelut hienosta kitarasta. Heritagea ei moni tiedä jos ei ole testannut. Itse olen yhtä testannut ja totesin hyväksi. Ne taisivat olla Gibsonin entisiä työntekijöitä, jotka perustivat Heritagen.

-iec
Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)