Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mad Professor LGW:n sijainti
1
vekotin75
11.02.2016 13:10:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tervehdys
 
Minulla on pedaalilaudassa Mad Professorin LGW, jota haluaisin käyttää boosterina.
 
Tällä hetkellä minulla on kyseinen pedaali kitarasta seuraavana signaaliketjussa. Sen taakse jäävät Sweet honey overdrive, Mighty red distortion ja Green Forrest. Jokainen edellä mainituista pedaaleista on yksi kerrallaan päällä, ikään kuin omana kanavana. Ja tällä LGW:llä boostaisin jokaista soolon paikan tullessa.
 
Kysymys kuuluu: Mihen kohtaan sinä olet sijoittanut tämän LGW:n? Olisiko paras paikka viimeisenä, ennen delaytä?
 
Jucciz
11.02.2016 13:16:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Riippuu siitä, mitä haluat saavuttaa.
 
- boost ennen säröä = enemmän säröä
- boost särön jälkeen = enemmän äänenvoimakkuutta (luonnollisesti seuraavien laitteiden headroomin rajoissa)
aristoteles666
13.02.2016 05:13:16 (muokattu 13.02.2016 05:14:02)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vekotin75: Tervehdys
 
Minulla on pedaalilaudassa Mad Professorin LGW, jota haluaisin käyttää boosterina.
 
Tällä hetkellä minulla on kyseinen pedaali kitarasta seuraavana signaaliketjussa. Sen taakse jäävät Sweet honey overdrive, Mighty red distortion ja Green Forrest. Jokainen edellä mainituista pedaaleista on yksi kerrallaan päällä, ikään kuin omana kanavana. Ja tällä LGW:llä boostaisin jokaista soolon paikan tullessa.
 
Kysymys kuuluu: Mihen kohtaan sinä olet sijoittanut tämän LGW:n? Olisiko paras paikka viimeisenä, ennen delaytä?

 
kompressori säröjen jälkeen lisää säröjen kohinoita vaimentamalla niiden säröjen signaalia jolloin kohinat pääsee paremmin esille. eli siitä vaan.
 
" mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä." lassi ja leevi.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «