superfly 03.06.2004 23:28:41 (muokattu 03.06.2004 23:28:58) | |
---|
*huoh* sitä kun kakka alkaa lentää tuulettimeen. *huoh* vaan sinnekin. Ei tarvi jatkuvasti paiskoa paskaa propelliin. Onko se ihan täys mahdottomuus sulle keskustella internetissä aukomatta päätään koko ajan? |
Huevos 03.06.2004 23:30:00 | |
---|
*huoh* vaan sinnekin. Ei tarvi jatkuvasti paiskoa paskaa propelliin. Onko se ihan täys mahdottomuus sulle keskustella internetissä aukomatta päätään koko ajan? jeps. se nyt vaan sattuu olemaan aika hauskaa... |
superfly 03.06.2004 23:30:57 | |
---|
jeps. se nyt vaan sattuu olemaan aika hauskaa... Just. Tämä selvä. |
Huevos 03.06.2004 23:31:58 | |
---|
Just. Tämä selvä. no, miks sun piti se erikseen postata? alkaako hermot mennä? ota iisisti... |
HaloOfFlies 03.06.2004 23:33:10 (muokattu 04.06.2004 20:40:45) | |
---|
Dr Feelgoodin Phil Mitchell ja Robert Kane. Mukavia tyyppejä molemmat. Ja nimmari irtosi myös. Ai niin... Kemopetrolin Laura katsoi mua nätisti kun kehuin niiden settiä :) Luokkakaverini tuntee mm. Hynysen, J-P Leppäluodon, Samuli Putron ja Tehosekoittimen Matin. "Kun sä olet tornissa, sä olet siellä ylhäällä ihan up yours", Matti Nykänen |
Juho L 03.06.2004 23:54:14 | |
---|
hahah älä edes yritä enää. toi ei tosiaankaan toimi. Särkikö se siellä huutelee? Hähähä. Kääpiöt ovat Juha Miedon pienoismalleja.
Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - Perustajajäsen #2. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Eddy 03.06.2004 23:54:52 | |
---|
voi helevetti teijän kanssa pojat. otattekste ihan KAIKEN kirjaimellisesti? kai te tiedätte, että esim. kaikki mitä telkkarissa näytetään ei ole todellista? Miten niin ei ole?Jos jotain esitetään tv:ssä,ni se on aivan saatanan saletisti totta!!! Koskettelen soittimia... |
Jormaz 04.06.2004 03:46:26 (muokattu 04.06.2004 03:47:24) | |
---|
Iron Maidenin "tapasin" väijytyksessä ruotsalaisen hotellin edessä. Gamma Rayn "tapasin" saksalaisen klubin baarissa keikan jälkeen. LIS: Andrey Bolshakovin tulen tapaamaan sitten paratiisissa. So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov. |
MK2112 04.06.2004 06:57:53 | |
---|
22-Pistepirkon kanssa oon hengaillut useita kertoja Children Of Bodomin Henkka oli mun kanssa samalla vuosikurssilla lukiossa. Frederik asui joskus meidän naapurissa Oltiin joskus toistakymmentä vuotta sitten perheen kanssa ruotsinlaivalla ja faija siinä iloisesti tervehtii jotakin vanhaa tuttuaan. En itse tiennyt kuka se herra oli, mutta mulle selvisi kuitenkin samantien että kyseessä oli "joku tosi kuuluisa laulaja" nimeltä Juha "Watt" Vainio. Faija nimittäin tunsi hänet työnsä kautta. Nää nyt ei oo varsinaisia tapaamisia mutta näin Lauttasaarelaisena oon bongannu CMX:n A.W Yrjänän ja Kauko Röyhkän moneen otteeseen. "Without music, life would be a mistake." - Nietzsche |
dakota 04.06.2004 07:55:47 | |
---|
Nää nyt ei oo varsinaisia tapaamisia mutta näin Lauttasaarelaisena oon bongannu CMX:n A.W Yrjänän ja Kauko Röyhkän moneen otteeseen. Yrjänä panisi pahakseen: lauttasaarelainen kirjoitetaan pienellä hei ;) |
Tuomas 04.06.2004 08:37:33 | |
---|
Bändikatselmusten tuomaroinneissa Janne Joutsenniemen, Kalle Aholan ja A.W. Yrjänän. Vaihdoin pari sanaa Dave Mustainen kanssa kun olivat suomessa, samalla kerralla törmäsin myös Adrian Smithiin. Kirka jonotti juna-asemalla lippua samassa jonossa kuin minä, Linda Lampenius istui vierekkäisellä paikalla leffateatterissa, Apulannalle tuli tehtyä musiikkivideo. Tero Vaara ja Mamban backstagella otin kerran olutta. Tero tuli sinne vasta keikan päätyttyä ja oli vähän ärtsynä. Jarkko Martikainen signeerasi kitarani soitettuaan sillä pätkän. Loputkin puoskareista on tullut kohdattua. Oho, taidan olla aika hengaaja. sitä toivoo että piuhojen päällä ihmiset eivät tänään tanssisi - absoluuttinen nollapiste |
Kirka jonotti juna-asemalla lippua samassa jonossa kuin minä... ...taidan olla aika hengaaja. Hoho! "Asemalla soitellaan ja svengaillaan kun junaa odotetaan..." Hyvässä lykyssä olemme osa jonkun kakkaa. - jussiohman |
baron 04.06.2004 10:37:40 | |
---|
Andy McCoy on pummannut multa keskarin. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
Nimismies 04.06.2004 11:02:06 | |
---|
Andy McCoy on pummannut multa keskarin. Näytitkö? Kaikista eniten ottaa kuitenkin pannuun, että mua ja Turboa sanotaan häiriköiksi. Mielestäni häirikkö on sellanen floodaaja, jolla ei ole mitään asiaa ja ainut missio on häiritä muiden keskustelua. - Mahe |
Tupuna 04.06.2004 12:30:35 | |
---|
Vielä lisää: - seurustelin Ville Valon pikkuveljen hyvän ystävän kanssa -> siis melkein sukua julkkikselle - Ismo Alanko Säätiössä kitaraa soittava Timo Kämäräinen on veljeni lapsuudenkaveri ja myös hänen vanha bändikaverinsa (olen siis pikkusiskon ominaisuudessa nähnyt veljeni + Timo Kämäräisen rankan murrosiän + finnit) - Apulannan Sipen kanssa tullut juteltua kertoja jos monia, samoin Toni Wirtasen Oonko nyt julkkis? Kerron lisää jossain vaiheessa vielä. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
PS: Älkää ihmetelkö jos en kirjoittele kesän aikana. Olen muualla, säännöllisen netin ulottumattomissa. Syksyllä taasen! 8) |
Dunga 04.06.2004 12:35:46 | |
---|
mitä luulet? eiku JOO mä tunnen sut oikeesti ... mitä "mukanokkelaa" olen sanonut? jos tämä on sinusta nokkelaa, mahtaa sulla olla rima alhaalla. ilmeisesti olet lukutaidoton JA huumorintajuton. Voi voi, jos sinäkin olisit lukutaitoinen ja huumorintajuinen, tajuaisit (tai huomaisit virkkeiden lopussa "hahah"-tekstin) heittoni olleen....tadaaa, kyllä: huumoria! (hahhah) Ei tarvitse yhtään korjailla enää mukanokkela lyömäase sutkautustakaan. Jos jollain se rima on alhaalla, niin sinulla. Ei hätää, huomaat sen kyllä itsekin, kun luet omat postauksesi tästä topicista ja otat sen vittuilupipon päästä pois. Jotenkin tulee mieleen Mr.Q, mutta hän sentään vittuilee/ provoaa tyylillä. Ottaako poika napsun? IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
leka 04.06.2004 12:36:23 | |
---|
Oonko nyt julkkis? Kerron lisää jossain vaiheessa vielä. Mä oon opiskellu Tupunan kanssa. Kannattais olla mulle kateellinen. I want to be your sledgehammer,
why don't you call my name |
Fuzzy Boner 04.06.2004 12:49:55 | |
---|
Mä olin eilen syömässä T.Wirtasen kanssa. Oonks mä ny mulkkis? |
Snowblind 04.06.2004 12:57:37 | |
---|
Mä olin eilen syömässä T.Wirtasen kanssa. Oonks mä ny mulkkis? Et. Sitten saatat olla jos pääset ja hommaat minutkin syömään kitaramaestro Andrey B:n kanssa. Mä oon nähnyt kuvan Kitaranraiskaajan mahasta. Mutta tääkään ei nyt muussikko ole mutta mun luokalla oli ala ja yläasteella semmonen heppu joka on ihan kovaa vauhtia menestymässä tuolla jääkiekon ihmeellisessä maailmassa. |
Kitaravirtuaali 04.06.2004 13:07:08 | |
---|
Jani Liimataista on tullut morjestettua, ja Kainulaisen Jarin _saatoin_ nähdä Tampereella Bilteman edessä. Ihan satavarma en ole, mutta kovin oli samannäköinen ja Jarihan asuu nykyään Tampereella. Paskaakos tässä. |