Kimd 09.02.2016 22:36:19 | |
---|
Juhani_t: Niin no jos esitys olisi ihan puhtaalla soundilla, olisi tässä nyt edes ihan kunnollisen rummun ääni tallessa. Tuon ruven kanssa siellä voisi olla vaikka laskiämpärit kolistimina. Kaikki tyylillään :) Harrastelija harrastelija rumpali |
Duro 09.02.2016 23:23:55 | |
---|
Käytiin toisen bändini kera studiossa väsäämässä eka äänitteemme, oikeen EP:n mittainen. Tämmöstä (äänittäjän upeasti nimeämää) suomenkielistä kohellusrokkia tuli viiden biisin verran: https://salamapartio.bandcamp.com/releases Äänessä rumpuosastolla Phonicit snarea myöten. Kera Impression symbaalien. Vuoden nukkuja: Duro "miten mä tähän päädyin ja kuka potki mua koko yön päähän" - Closure |
Ihmis surun haaskansyöjä 10.02.2016 00:38:12 | |
---|
Kimd: En ole käyttänyt itse zoomia, mutta lähinnä viittasin siihen että jos ei halua tai kykene säätämään niin voihan sitä hieman kauemmaksi siirtää. Iphone snaren päällä saa sangen saman efektin kuin tuossa... No eipä ton ZOOM1 säätäminen vaadi oikeen mitään vaivaa. Jos minä, joka olen täysin aivokuollut paska kaiken teknologian kaa, saan ton säädettyä, ni kuka tahansa muukin saa ;D. Lo-cut & autolevel päällä mulla, ni ihan selkeetä pätkää tulee. Mutsis oli hamsteri ja faijas haisi seljanmarjoilta! |
Kailis 10.02.2016 01:02:20 | |
---|
On täällä annettu ohjeet siitä miten toi Zoom pitäis säätää mutta nythän täällä on jo kerrottu että soundi on just hyvä ja tukee taiteellista kokonaisuutta. Itse artistihan ei kommentoi, kuten suurelta taiteilijalta voi toki odottaakin. JuhaHo: Lienen sokea, mutta en näe linkkiä missään. |
Hammarberg 10.02.2016 04:19:19 | |
---|
statistiÖ: Fill it! @ http://maihinnousu.net/a/3569 Miun ei ehkä pitäis tätä sanoa, mutta edellinen kritiikki jäi pikkasen kaivelemaan mieltä.... Että ei kyllä ole paljon varaa miun megadeth covereista mitään sanoa jos omat meriitit on tätä luokkaa, sen verran pahasti tuntuu olevan homma hakusessa. Zoomin säädöistä mie en tiedä paljon sanoa, mutta sillä kyllä saa ihan asiallista ääntä narulle jos kaikki toimii. |
hollmi-5 10.02.2016 08:16:13 | |
---|
Ihmis surun haaskansyöjä: No eipä ton ZOOM1 säätäminen vaadi oikeen mitään vaivaa. Jos minä, joka olen täysin aivokuollut paska kaiken teknologian kaa, saan ton säädettyä, ni kuka tahansa muukin saa ;D. Lo-cut & autolevel päällä mulla, ni ihan selkeetä pätkää tulee. Eikös noilla säädöillä leikkaa alapäätä? Kompressoikos se, kun autolevel tasoittelee hiljaisemmat ja kovimmat äänet? Itse olen tyytynyt säätämään volumea ja etsimään sopivaa sijoituspaikkaa omalle Zoomilleni (H4n). Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kimd 10.02.2016 09:18:06 | |
---|
Ihmis surun haaskansyöjä: No eipä ton ZOOM1 säätäminen vaadi oikeen mitään vaivaa. Jos minä, joka olen täysin aivokuollut paska kaiken teknologian kaa, saan ton säädettyä, ni kuka tahansa muukin saa ;D. Lo-cut & autolevel päällä mulla, ni ihan selkeetä pätkää tulee. Niinhän sitä luulisi. Niinkuin Kailis sanoi on niitä ohjeita ollut tarjolla.... Harrastelija harrastelija rumpali |
Miskendal 10.02.2016 10:21:13 | |
---|
Duro: Käytiin toisen bändini kera studiossa väsäämässä eka äänitteemme, oikeen EP:n mittainen. Tämmöstä (äänittäjän upeasti nimeämää) suomenkielistä kohellusrokkia tuli viiden biisin verran: https://salamapartio.bandcamp.com/releases Äänessä rumpuosastolla Phonicit snarea myöten. Kera Impression symbaalien. Hyvää työtä. Kuulostaa sellaiselta musiikilta jota on varmasti hauska soittaa. (Rumpu)soundeja myöten kunnossa! |
Epämuusikko 10.02.2016 10:36:38 | |
---|
Hammarberg: Miun ei ehkä pitäis tätä sanoa, mutta edellinen kritiikki jäi pikkasen kaivelemaan mieltä.... Että ei kyllä ole paljon varaa miun megadeth covereista mitään sanoa jos omat meriitit on tätä luokkaa, sen verran pahasti tuntuu olevan homma hakusessa. Tervetuloa m-nettiin. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
fish-eye 10.02.2016 10:46:28 | |
---|
Duro: Käytiin toisen bändini kera studiossa väsäämässä eka äänitteemme, oikeen EP:n mittainen. Tämmöstä (äänittäjän upeasti nimeämää) suomenkielistä kohellusrokkia tuli viiden biisin verran: https://salamapartio.bandcamp.com/releases Äänessä rumpuosastolla Phonicit snarea myöten. Kera Impression symbaalien. Hyvältä kuulostaa rummut ja hyvää soittoa. Musa ja sanat taasen... :) |
Duro 10.02.2016 11:40:34 (muokattu 10.02.2016 11:40:47) | |
---|
Miskendal: Hyvää työtä. Kuulostaa sellaiselta musiikilta jota on varmasti hauska soittaa. (Rumpu)soundeja myöten kunnossa! Juu, juurikin mukavanhauskaa soiteltavaa. Kun ei ole liikateknistä kamaa ni voi keskittyä enemmän hauskanpitoon :) Kiitos! Rumpuhommat on muuten yhdestä otoksesta joka biisis, paitti nois kahdes missä on kahta eri tempoa. Vuoden nukkuja: Duro "miten mä tähän päädyin ja kuka potki mua koko yön päähän" - Closure |
Ihmis surun haaskansyöjä 10.02.2016 12:37:00 | |
---|
hollmi-5: Eikös noilla säädöillä leikkaa alapäätä? Kompressoikos se, kun autolevel tasoittelee hiljaisemmat ja kovimmat äänet? Itse olen tyytynyt säätämään volumea ja etsimään sopivaa sijoituspaikkaa omalle Zoomilleni (H4n). Varmasti saa joo parhaimman tuloksen, ku erikseen säätää aina ja hifistelee paikan kaa yms. mut ite käytän tätä H1 vaan sillon, ku yksin soittelen ja haluun vaan talteen jtn ns. opetusmateriaalia itselleni(kaverilla sit toi Zoom Q3HD, millä parempaa pätkää talteen tarvittaessa). Itelle riittäny, että kaikki soiton elementit vaan kuuluu selkeesti. Se noilla asetuksilla toteutuu ainakin. Aika moni tuntuu ainaki internetissä olevan noita autoleveleitä yms. vastaan, mut en sit tiiä. Otan pelkkiä rumpuja talteen tolla, ni ehkä siks toimii. Verrattuna jos soittais koko bändi, ni ei sillon ehkä kuulostais kauheen selkeeltä. Mutsis oli hamsteri ja faijas haisi seljanmarjoilta! |
Ihmis surun haaskansyöjä 10.02.2016 13:48:39 (muokattu 10.02.2016 13:49:17) | |
---|
Täytyy kyl myöntää, et jäin itekki ihmetteleen tota statistin kritiikkiä megadethista. Oisin mielellään kuullut tarkan aikaleiman(esim. 0:15), missä ''basisti paikkailee rumpalin virheitä'' tai muuta väitettyä. Jos näin tapahtuu, ni sehän on sillon erittäin helppo kertoa missä kohtaa ;), eikös? Itse en kuullut mitään muuta, kun jtn improa filleissä yms. mikä on vaan hyvä lisä. Mutsis oli hamsteri ja faijas haisi seljanmarjoilta! |
Kimd 10.02.2016 14:36:41 | |
---|
Duro: Juu, juurikin mukavanhauskaa soiteltavaa. Kun ei ole liikateknistä kamaa ni voi keskittyä enemmän hauskanpitoon :) Kiitos! Rumpuhommat on muuten yhdestä otoksesta joka biisis, paitti nois kahdes missä on kahta eri tempoa. Hyvä meininki! Harrastelija harrastelija rumpali |
Hammarberg 11.02.2016 03:11:00 | |
---|
Tässä tän päivän saldoa, biisivalinta ja tyylilaji voivat aiheuttaa joissain soittoniekoissa lievää närästystä joten jos raskas musa ei toimi, voit jättää tämän suosiolla väliin. Elikkäs, Mörkö Se Lähti Piiriin - Death metal coveri, rummut ja "laulut" siis coveroituna. https://www.youtube.com/watch?v=96A7pCnBANs |
fish-eye 11.02.2016 07:27:39 | |
---|
Mistä on lähtenyt tää muumi-juttu liikkeelle? Oot diggaillu niitä nuorempana ja tehnyt mieli sitten coveroida hyviä biisejä? Kunhan pohdiskelen, kun oot kuitenkin tuollainen heavy-diggari. |
Kefiiri 11.02.2016 12:00:45 (muokattu 11.02.2016 12:01:34) | |
---|
Kyseessä ei kai ole muumien Mörkö vaan hiukan eri hahmo? En ole musiikin asiantuntija. |
Hammarberg 11.02.2016 14:24:14 | |
---|
Kefiiri: Kyseessä ei kai ole muumien Mörkö vaan hiukan eri hahmo? Joo, pikkukuvaksi laitoin taustalle Toven Mörön kun se sattu olemaan sopiva kuva. |
fish-eye: Mistä on lähtenyt tää muumi-juttu liikkeelle? Oot diggaillu niitä nuorempana ja tehnyt mieli sitten coveroida hyviä biisejä? Kunhan pohdiskelen, kun oot kuitenkin tuollainen heavy-diggari. Just eikä melkein. :) Toven muumikirjat oli penskana ihan ekoja juttuja mitä selailin jo ennen kuin osasin edes lukea ja myöhemmin anime pölähti telkkariin ja sitähän sitten kans katottiin. Muumibiisejä aloin coveroida osittain fanituksen vuoksi, osittain siksi että siellä on seassa ihan tolkuttoman hyviä biisejä minkä sovitus sallii ties mitä kummallista. Sen lisäksi ei semmosta rumpujensoittoa tule oikein muuten harrastettua mitä joihinkin muumibiiseihin voi soittaa kun sitä tyyliä on ihan laidasta laitaan. EDIT: Siinä on sekin vielä, että mie haluan vaihtelua ettei tule ihan pelkkää metallia soitettua koko ajan. Väliin pelimusaa, rokkia, muumia ja niin eespäin. Pysyy ainakin mielenkiinto yllä kun ei veivaa jatkuvasti yhtä samaa. :) |
moderndrummer88 11.02.2016 14:55:41 | |
---|
Hammarberg: EDIT: Siinä on sekin vielä, että mie haluan vaihtelua ettei tule ihan pelkkää metallia soitettua koko ajan. Väliin pelimusaa, rokkia, muumia ja niin eespäin. Pysyy ainakin mielenkiinto yllä kun ei veivaa jatkuvasti yhtä samaa. :) Tuleeko sitä vaihtelua, jos soittaa kuitenkin samaan hevimuottiin kaiken. No ehkä omaan kuunteluun vaihtelua.... |