Torniojaws 05.02.2016 18:55:22 (muokattu 05.02.2016 18:57:29) | |
---|
Jez: Ajattelin että aion nyt vihdoin pelata bloodbornen läpi kun ostin sen heti kun ilmestyi ja on jäänyt kesken. Pitkän ajan olen vain halunnut päästä kyseisen pelin läpi enkä nauti siitä läheskään yhtä paljon kuin saman firman Dark Soulsseista (jotka ovat parhautta). https://www.youtube.com/watch?v=F3wfZKhZlUk Vortech Industrial Death Metal -- Uusi levy julkaistu 18.9.2015! ...of What Remains |
Landola59 08.02.2016 00:54:49 | |
---|
Taas on kiinalaisen uudenvuoden kunniaksi salet menossa steamissa joten ostin yhden parhaimmista ajantappopeleistä, Crimsonlandin. Uudistettu versio, ehkä vähä outo. Täytyy totutella. Perkkien valinta on aika hämärää. Forever Angel |
Ed_Guy 08.02.2016 12:49:45 | |
---|
Jez: Ajattelin että aion nyt vihdoin pelata bloodbornen läpi kun ostin sen heti kun ilmestyi ja on jäänyt kesken. Pitkän ajan olen vain halunnut päästä kyseisen pelin läpi enkä nauti siitä läheskään yhtä paljon kuin saman firman Dark Soulsseista (jotka ovat parhautta).
(ERITTÄIN MINIMAALINEN SPOILERI LOPUSTA!)
No juuri äsken pääsinkin loppuun asti ja pelissä tehdään valinta jonka kautta voi skipata vikan pomon. Tämähän olisi ollut hyvä valinta sillä en nauti pelistä lähes ollenkaan ja olisin saanut sen vihdoin pois alta. Valitsin kuitenkin että taistelen, sillä tuntui siltä, että sisällön skippaaminen on väärin. VIRHE! Nyt olen yrittänyt tappaa vikaa vastusta jo 1,5h ja veranpaine on katossa. Vitun paskaa! Kerran sain tyypiltä jopa vähän yli puolet enkuista mutta ei. Pitää rauhoittua vähän aikaa ja koittaa uuedestaan vaikka huomenna... Olen vähän miettinyt tämän hommaamista, mut ei tää vakuuta. Jo dark souls II:ssa sössittiin ne jutut mitkä teki ykkösestä hyvän. Sais ykkönen tulla remasteroituna uusille konsoleille. Hate all you want you ugly old mule you're never gonna be 20 percent cooler. |
öl m 08.02.2016 13:18:55 | |
---|
Ed_Guy: Olen vähän miettinyt tämän hommaamista, mut ei tää vakuuta. Jo dark souls II:ssa sössittiin ne jutut mitkä teki ykkösestä hyvän. Sais ykkönen tulla remasteroituna uusille konsoleille. Itse hommasin alunperin BB:n lähinnä kannatuksen vuoksi. Onhan kyseessä kuitenkin Miyazaki-tekele (toisin kuin DkS2, josta ei tässä yhteydessä sen enempää). Kyllä BB on ihan kelpo peli, joskin paikoitellen turhankin rankaiseva. Varsinkin, jos pelaa enimmäkseen soolona. Kai tällaisella ratkaisulla yritetään rohkaista ihmisiä co-oppaamaan enemmän? Ei kuitenkaan vedä vertoja Demon's/Dark Soulsille, jotka eivät myöskään kärsineet samasta ongelmasta. Build-mahdollisuuksien vähyys laskee mojovasti uudelleenpelattavuusmäärää silti. Raju reittaus: DeS on 9 DkS 10 DkS2 6 BB 8 DkS3:a odotellessa... |
Ed_Guy 08.02.2016 13:31:19 | |
---|
öl m: Itse hommasin alunperin BB:n lähinnä kannatuksen vuoksi. Onhan kyseessä kuitenkin Miyazaki-tekele (toisin kuin DkS2, josta ei tässä yhteydessä sen enempää). Kyllä BB on ihan kelpo peli, joskin paikoitellen turhankin rankaiseva. Varsinkin, jos pelaa enimmäkseen soolona. Kai tällaisella ratkaisulla yritetään rohkaista ihmisiä co-oppaamaan enemmän? Ei kuitenkaan vedä vertoja Demon's/Dark Soulsille, jotka eivät myöskään kärsineet samasta ongelmasta. Build-mahdollisuuksien vähyys laskee mojovasti uudelleenpelattavuusmäärää silti. Raju reittaus: DeS on 9 DkS 10 DkS2 6 BB 8 DkS3:a odotellessa... Dark Souls tuli vedettyä silloin aikoinaan useamman kerran soolona läpi. Voi että sitä riemua kun tiuhti ja viuhti (ornstein & smough) kaatui ihan yksin. Jotenkin kakkonen oli vain läjä höyryävää ripulia höystettynä äkkikuolemilla ja epäreiluuksilla. Dark souls = vaikea mutta reilu dark souls II = vaikea ja epäreilu ripuliläjä jossa ei edes hienoja maisemia.Ykkösen anor londo nyt esimerkiksi. Mitä kakkosessa oli? Joku kämänen laavalinna ja jotain höyryäviä poison järviä. Minä vihasin sitä peliä ja hampaat irvessä piti vetää läpi ja cooppia niin paljon kuin vain pystyi. Hate all you want you ugly old mule you're never gonna be 20 percent cooler. |
thaapala 08.02.2016 16:58:14 | |
---|
Ite olen BB:stä pitänyt. RPG:nä aika kuiva, mutta kokonaisuutena varsin mainio. Olen miettinyt |
Jez 08.02.2016 17:17:10 | |
---|
Dark souls 1 kuuluu lempipeleihini ja se on tullut vedettyä läpi melkein kaikilla mahdollisilla pelityyleillä mukaan lukien soul lvl 1 challange. Demon souls on kanssa ihan jees ikäänkun raakaversio Dark soulssista ja on se kakkonenkin minun mielestä ihan kelpo peli. Bloodborne tuntuu vaan niin tynkältä, kun aseita ja armoreita tuntuu olevan niin vähän ja kaikki paikat näyttää enemmän tai vähemmän samalta. Ykkösen miljöö oli niin vaihteleva, että aina odotti innoissaan minkä näköinen seuraaava alue tulee olemaan. Taso suunnittelukin on niin nerokasta, kun esimerkiksi catabombista näkee demon ruinssiin niin tuntee ihan olevan "oikeassa maailmassa" toisinkuin kakkosen putkimaisessa tasosuunnittelussa. Ootteko seurannut kolmosen kehitystä? Vähän pelottaa, että peli tulee olemaan liian bloodbornemainen, sillä ainakin tähänasti kaikki näytetyt alueet ovat olleet melko samalla väripaljetilla. Myös poise loistaa poissaolollaan ja vielä ainakaan demoissa ei ole ollut mid/fat rollia. Uusimmassa materiaalissa selvisi, että joidenkin aseiden (bandit knife) speciaali attack on bloodbornemainen väistö, joten mitenköhän se tasapainotetaan ettei tyyliin full haveleita pitävä hahmo voi tehdä super nopeaa väistöä fat roullauksesta huolimatta. |
Jez: Ootteko seurannut kolmosen kehitystä? Vähän pelottaa, että peli tulee olemaan liian bloodbornemainen, sillä ainakin tähänasti kaikki näytetyt alueet ovat olleet melko samalla väripaljetilla. Myös poise loistaa poissaolollaan ja vielä ainakaan demoissa ei ole ollut mid/fat rollia. Uusimmassa materiaalissa selvisi, että joidenkin aseiden (bandit knife) speciaali attack on bloodbornemainen väistö, joten mitenköhän se tasapainotetaan ettei tyyliin full haveleita pitävä hahmo voi tehdä super nopeaa väistöä fat roullauksesta huolimatta. Kieltämättä samansuuntaiset on pelot minullakin parin videon perusteella. Tosin en ole enää viime aikoina niitä spoilaamisen takia katsonut. Tosiaan jäi mainitsematta, BB:n väripaletti on ihan perseestä ja DkS3:n footage on näyttänyt pelottavan samantyyliseltä. Pahoin pelkään että poise ei tee paluuta, vaan mennään DeS/BB-tyylisellä stunlock/hyperarmour-meiningillä. Roll speedien kyllä pitäisi olla selkeät ninjaflip/fast/medium/fat ;) |
Juicy 08.02.2016 19:41:44 | |
---|
Alkaa ATS olla koluttu läpi. Pari kuskia oon palkannut, modirekkoja oon asennellut mutta mitään economy-modeja tai cheatteja en oo laittanut. Kartasta 85% klaarattu, ja on tuossa tallissa kyllä vielä laajennusvaraa mut en tiiä kannattaako tässä vaiheessa kovin isoa kalustoa lähteä rakentamaan kun vasta kaks osavaltiota... Jos vaan makselis lainoja pois ja antais kuskien kehittyä, sillä tavalla tuossa kyllä riittäisi sarkaa. |
ekikoo 09.02.2016 15:58:57 | |
---|
Onko täällä Twitchin kuluttajia? Meikä katsos kaipaisi gradua varten haastatteluun suomalaisia streamaajia, yhden sovin jo mutta lisää potentiaalisia toki kaipaisi. Eli jos tiedätte suht aktiivisia nimimerkkejä (joilla on jonkinlaiset yhteystiedot/ tavoitettavissa), saa vinkata! Kiitti! I would if I could...! Bitch! |
Jormaz 09.02.2016 20:20:29 | |
---|
ekikoo: Onko täällä Twitchin kuluttajia? Meikä katsos kaipaisi gradua varten haastatteluun suomalaisia streamaajia, yhden sovin jo mutta lisää potentiaalisia toki kaipaisi. Eli jos tiedätte suht aktiivisia nimimerkkejä (joilla on jonkinlaiset yhteystiedot/ tavoitettavissa), saa vinkata! Kiitti! Markoboy87 striimaa PS4-pelaamistaan toisinaan. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
ekikoo 09.02.2016 20:23:47 (muokattu 09.02.2016 20:26:37) | |
---|
Jormaz: Markoboy87 striimaa PS4-pelaamistaan toisinaan. Kyllä minä uskon että marko on oikeesti vähintään tohtori. edit: Mutta noin muuten funny solid 3/5. Toisinaan ei riitä. I would if I could...! Bitch! |
Kimmo72 10.02.2016 19:03:16 | |
---|
ekikoo: Onko täällä Twitchin kuluttajia? Meikä katsos kaipaisi gradua varten haastatteluun suomalaisia streamaajia, yhden sovin jo mutta lisää potentiaalisia toki kaipaisi. Eli jos tiedätte suht aktiivisia nimimerkkejä (joilla on jonkinlaiset yhteystiedot/ tavoitettavissa), saa vinkata! Kiitti! Kysy jäseneltä Ianuarius. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Ed_Guy 14.02.2016 07:37:20 | |
---|
Tässä aikani kuluksi aloin pelailee fallout shelteriä. Eihän tässä mitään tarkoitusta ole, mutta lähti ihan hyvä peli käyntiin, kun heti löyty fatman ja mr.handy :D ei oo raidereista haittaa ja tutkija lähtee aina 15 stimpakin ja 15 radawayn kanssa seikkailee. Hate all you want you ugly old mule you're never gonna be 20 percent cooler. |
Weetoz 14.02.2016 08:27:35 | |
---|
Ed_Guy: Tässä aikani kuluksi aloin pelailee fallout shelteriä. Eihän tässä mitään tarkoitusta ole, mutta lähti ihan hyvä peli käyntiin, kun heti löyty fatman ja mr.handy :D ei oo raidereista haittaa ja tutkija lähtee aina 15 stimpakin ja 15 radawayn kanssa seikkailee. Toi on alkuun aika addiktoiva peli, mutta rupeaa kyllä toistamaan itseään tosi nopeesti. Lisäksi sitten kun se vaultti kasvaa jonkin verran, niin pelaaminen rupeaa tuntumaan huonolla tavalla työltä. Mutta kyllähän sitä hetken aikaa rämppää. Sind Sie A-P Nikkola? |
DirtyFingers 14.02.2016 15:12:18 | |
---|
Jormaz: Markoboy87 striimaa PS4-pelaamistaan toisinaan. RIP in pieces Tofi Come with me for fun in my buggy |
Torniojaws 19.02.2016 09:57:02 | |
---|
Huomasin tuossa, etten oo pelannut kuukauteen Fallout 4:ää. Pitäisköhän illalla kokeilla jos vielä innostais. Vähän meni maku kun enää on vain noita autogeneroituja questeja tarjolla ja alkaa olla kaikki lokaatiotkin käytynä. Vortech Industrial Death Metal -- Uusi levy julkaistu 18.9.2015! ...of What Remains |
Ed_Guy 20.02.2016 12:07:27 | |
---|
Torniojaws: Huomasin tuossa, etten oo pelannut kuukauteen Fallout 4:ää. Pitäisköhän illalla kokeilla jos vielä innostais. Vähän meni maku kun enää on vain noita autogeneroituja questeja tarjolla ja alkaa olla kaikki lokaatiotkin käytynä. Itsellä on toinen läpipeluu menossa. Charisma/power armor buildilla mennään. Ärsyttää vain kun kaikilla companioilla on joku asennevamma :D Ja miten tuossa pitäisi saada rakentamalla jotain hienoa aikaan? Netti pullollaan mitä upeimpia kyliä ja bazaareja, mutta yritäppäs itse niin lopputulos on täyttä ripulia. Hate all you want you ugly old mule you're never gonna be 20 percent cooler. |
Scrobble 20.02.2016 16:36:53 | |
---|
Itellä meni into uuten Fallouttiin 10 tunnin jälkeen. Aika helvetin hienosti Bethesda onnistu kusemaan kaiken mikä teki Falloutista pelaamisen arvoisen. Obsidianin pitäisi varmaan taas tulla näyttämään esimerkkiä. "There's only two things I hate in this world. People who are intolerant of other people's cultures and the Dutch"
-Michael Caine |
Kampela77 20.02.2016 16:42:10 | |
---|
XCOM 2 on saatanan hyvä. Kannattaa pelata vähintään Commander tasolla, eikä millään nöösi Veteran tasolla. Bugit ja raskassoutuinen grafiikkamoottori vitutti aluksi, mutta kun säädin grafiikka asetuksia alemmas, joista ei edes varsinaisesti huomannut vaikutusta, niin peli muuttui huomattavasti mukavammaksi. Ei ole enää kaatuillutkaan, niin kuin alkupäivinä. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |