Jammy 03.06.2004 21:14:26 | |
---|
Itseni näin kerran peilistä, mutta sitä kai ei lasketa? |
Huevos 03.06.2004 21:15:51 | |
---|
Itseni näin kerran peilistä, mutta sitä kai ei lasketa? lasketaan. jos jätkä on nähny ittes peilistä, sä oot periaattessa jo julkkis. ainakin ittelles. eli jätkä on julkkis. onneks olokoon!!!!11 |
dakota 03.06.2004 21:34:13 | |
---|
hei...JÄBÄ. mä sanoin, että "EN ARVOSTELE IHMISIÄ SEN PERUSTEELLA ONKO NE KUULUISIA VAI EI." onko tossa jotain natsia? Tossa ei ole mitään natsia. Siinä on, että katselet muita alaspäin: "jos mä yrittäsin olla nokkela, sä tuskin edes tajuisit sitä senkin palliaivo" - se on natsia samoin kuin se, että pitää koko ajan ilmoittaa että ei kiinnosta ja ne keitä kiinnostaa tai vain huvittaa ovat siis vähän tyhmempiä kuin sinä, ja sekin pitää koko ajan tehdä selväksi. Lienee parasta lopettaa tähän tällä kertaa. |
Juho L 03.06.2004 22:00:17 | |
---|
jätkä ei selvästi ymmärrä vitsiä vaikka se SELVÄSTI osotettas sulle. jos mä haluaisin olla nokkela sä et sitä tajuais, palliaivo. Har! Omnipotentti jumala -sensorini ei ole välkyttänyt valojaan näin ankarasti sitten FearMTC:n ja COB:n kohtaamisen. Tuo lausahdus on niin absurdi, että ensin häkellyin ja sitten hörähtelin hetken. On tämä kuin katsoisi särkeä kuivassa katiskassa. Kääpiöt ovat Juha Miedon pienoismalleja.
Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - Perustajajäsen #2. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
juhajuha 03.06.2004 22:07:57 | |
---|
Offtopic: Naamat-festarilla? Sielläpä siellä. "Facts are stupid things" Ronald Reagan |
Huevos 03.06.2004 22:08:45 | |
---|
Tossa ei ole mitään natsia. Siinä on, että katselet muita alaspäin: "jos mä yrittäsin olla nokkela, sä tuskin edes tajuisit sitä senkin palliaivo" - se on natsia samoin kuin se, että pitää koko ajan ilmoittaa että ei kiinnosta ja ne keitä kiinnostaa tai vain huvittaa ovat siis vähän tyhmempiä kuin sinä, ja sekin pitää koko ajan tehdä selväksi. Lienee parasta lopettaa tähän tällä kertaa. ehkäpä joo. |
Huevos 03.06.2004 22:09:24 | |
---|
Har! Omnipotentti jumala -sensorini ei ole välkyttänyt valojaan näin ankarasti sitten FearMTC:n ja COB:n kohtaamisen. Tuo lausahdus on niin absurdi, että ensin häkellyin ja sitten hörähtelin hetken. On tämä kuin katsoisi särkeä kuivassa katiskassa. sori, olis pitäny varmaan erikseen ilmoittaa, että tuo on sarkasmia. |
Nimismies 03.06.2004 22:15:08 | |
---|
Elä Huevos masennu. Kyllä niitä julkimoita sunkin kohdalle tippuu! Thumbs up! Kaikista eniten ottaa kuitenkin pannuun, että mua ja Turboa sanotaan häiriköiksi. Mielestäni häirikkö on sellanen floodaaja, jolla ei ole mitään asiaa ja ainut missio on häiritä muiden keskustelua. - Mahe |
Aimo 03.06.2004 22:20:14 | |
---|
Amatöörit, minä olen nähnyt DJ ÖZALANIN! Menkää kotiinne ja kuskaa housuunne, niin ymmärrätte lapsianne paremmin. |
skebajaba 03.06.2004 22:28:34 | |
---|
onhan noita tullut faijan duunin takia tavattua aika montakin, mutta parhaiten muistan kun oltiin laivalla jussi raittinenkin siellä oli. olin ite noin 8 vuotias ja pikku broidini 5. noh aikuiset istuivat siinä ja ottivat olutta ja juttelivat ukavia, pikku veikkani reippaana poikana meni kattomaan mitä tapahtuu siellä ja meni raittisen eteen ja ihmetteli sen mahaa ja hutkasi sitten nyrkillään niin kovaa kun lähti...valitettavasti tarkkuus kusi hiukan ja osumahan osui jussia haaroväliin. kyllä jussi huusi, ja pikkuvelejni kanssa... se oli hienoa ja paras tapaminen kenenkään julkkiksen kanssa. -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |
Juho L 03.06.2004 22:55:22 | |
---|
sori, olis pitäny varmaan erikseen ilmoittaa, että tuo on sarkasmia. Tshihi. Kyllä se särki tekee siellä katiskassa vaikka minkälaista kärrynpyörää ja volttia, mutta ei se sieltä omin avuin pois pääse. Kääpiöt ovat Juha Miedon pienoismalleja.
Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - Perustajajäsen #2. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Huevos 03.06.2004 22:59:30 | |
---|
Tshihi. Kyllä se särki tekee siellä katiskassa vaikka minkälaista kärrynpyörää ja volttia, mutta ei se sieltä omin avuin pois pääse. oikeesti, älä nolaa ittees enää enempää. sun olis pitäny jo tajuta, että 1+1=2 eikä 3. ota pääs pois persiistä ja ehkä saat joskus pillua. |
Nimismies 03.06.2004 23:07:51 | |
---|
oikeesti, älä nolaa ittees enää enempää. sun olis pitäny jo tajuta, että 1+1=2 eikä 3. ota pääs pois persiistä ja ehkä saat joskus pillua. Vakuuttavaa, erittäin vakuuttavaa. Hyvä poika, ota keksi. Kaikista eniten ottaa kuitenkin pannuun, että mua ja Turboa sanotaan häiriköiksi. Mielestäni häirikkö on sellanen floodaaja, jolla ei ole mitään asiaa ja ainut missio on häiritä muiden keskustelua. - Mahe |
Huevos 03.06.2004 23:12:42 | |
---|
voi helevetti teijän kanssa pojat. otattekste ihan KAIKEN kirjaimellisesti? kai te tiedätte, että esim. kaikki mitä telkkarissa näytetään ei ole todellista? tai, että jos te luette jotain, niin se ei välttämättä perustu todellisuuteen, vaan sun pitää jollain tavalla tulkita sitä? |
Juho L 03.06.2004 23:17:17 | |
---|
oikeesti, älä nolaa ittees enää enempää. sun olis pitäny jo tajuta, että 1+1=2 eikä 3. ota pääs pois persiistä ja ehkä saat joskus pillua. Hei, etkö sä niinku tajua, et mä oon koko ajan ollu sarkastinen ja vetäny ihan huumorilla! Pitääks sulle _alleviivata_ kaikki? Mä oon niin fiksu, et sä et ees tajua, et mä vaan vedän vitsillä!!1 Hui hitto! Mikä minuun tuli. Kuulostin ihan epätoivoisen selittelevältä... Jotenkin tutunoloista tekstiä. Kummallista. Kääpiöt ovat Juha Miedon pienoismalleja.
superfly 03.06.2004 23:20:12 | |
---|
Huevos, mikä on syynä siihen että lähes jokainen threadi mihin kirjoittelet, muuttuu täydeksi rähinäksi? Onko vika sinussa vai kaikissa muissa? Niin no, eihän sua kiinnosta.... |
Huevos 03.06.2004 23:22:23 | |
---|
Huevos, mikä on syynä siihen että lähes jokainen threadi mihin kirjoittelet, muuttuu täydeksi rähinäksi? Onko vika sinussa vai kaikissa muissa? Niin no, eihän sua kiinnosta.... se johtuu varmaan siitä, että jotkut ei vaan kestä... juho L: hahah älä edes yritä enää. toi ei tosiaankaan toimi. |
superfly 03.06.2004 23:23:19 | |
---|
se johtuu varmaan siitä, että jotkut ei vaan kestä... Kestä mitä? |
Kestä mitä? mul on se ongelma.. nalli napsuu nopeemmin ku valo liikkuu. No aina voi yrittää toisen tai kolmannen kerran |
Huevos 03.06.2004 23:26:32 | |
---|
Kestä mitä? *huoh* sitä kun kakka alkaa lentää tuulettimeen. |