Aihe: Pearl e-pro live
1
JanneO
05.02.2016 15:25:29
akemppinen: Terve!

Onko kellään tietoa missä olis mahdollista testata pearlin e-pro live rumpuja olis kiinnostusta ja ehkä vois ostaaki. Onko kellään kokemuksia niistä?

Moi, missäpäin olet? Mulla on Jämsässä tällainen setti joten tervetuloa testaamaan ;)
Lähettäjä: "rumpujoppari R***i" Lähetetty: 18.10.2010 02:40 Otsikko: Re: Tori: Sabian B8 Pro Karavaani kulkee iloisesti rallatellen eteenpäin, vaikka koirat, persaukiset ja kateelliset räksyttävätkin.
Henkka1979
05.05.2018 20:44:40
JanneO: Moi, missäpäin olet? Mulla on Jämsässä tällainen setti joten tervetuloa testaamaan ;)

Moroo!

Vieläkö setti löytyy? Mitä olet ollut mieltä? Soundit ei mun mielestä oikein oo parhaasta päästä ja mietinnässä, että mitä voisi asialle tehdä. Oletko kokeillut kalvottaa ne normirummuiksi?
JanneO
14.05.2018 15:46:30
Henkka1979: Moroo!

Vieläkö setti löytyy? Mitä olet ollut mieltä? Soundit ei mun mielestä oikein oo parhaasta päästä ja mietinnässä, että mitä voisi asialle tehdä. Oletko kokeillut kalvottaa ne normirummuiksi?

Moro,

Ei löydy enää. Enkä muuttanut niitä normikalvoille, nehän on pitkälle varmaan Forum/Export -sarjan tasoa ne pöntöt, eli alempaa keskiluokkaa.

soundithan tulee siitä pearlin modulista, joka aika pitkälle on sama kuin alesiksen DM-10, joskin pearli teki siihen oman soundipankin. Paremmaksi sähkösetiksi sitä saisi päivitettyä esim hommaamalla Rolandin modulin, tyyliin TD-15, TD-17, TD-25 jne jne.
Itse en hirveästi tykännyt noista Tru-Track kumipadeista/kalvoista mitä niissä oli, alkuun ne tuntui ihan ok, mutta pisemmän päälle ei kivat.
Lähettäjä: "rumpujoppari R***i" Lähetetty: 18.10.2010 02:40 Otsikko: Re: Tori: Sabian B8 Pro Karavaani kulkee iloisesti rallatellen eteenpäin, vaikka koirat, persaukiset ja kateelliset räksyttävätkin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)