Dunga 30.01.2016 22:52:56 | |
---|
Kunnallisjäte: Fender Jazzmaster, mutta huononlaisesti on tarjolla. Sama homma täälläkin. War... war never changes. |
Laulava Kylätohtori 30.01.2016 22:57:45 | |
---|
Void: Sama homma täälläkin. Ja täällä... Eipä ole torilla näkynyt kuin pari sb:tä ja Mascista... They pass too much electricity. -SRV |
Jucciz 31.01.2016 00:11:29 | |
---|
|
Gabe 31.01.2016 12:51:08 | |
---|
Tarttis saada joku tumma tallahumppari nikkeli/kromi kuorilla, olen miettinyt Alnico 2 Prota tai Custom Customia... muita ideoita? Saa laittaa pikaviestiä vilkkumaan. |
Juzpe 01.02.2016 16:17:59 | |
---|
Gabe: Tarttis saada joku tumma tallahumppari nikkeli/kromi kuorilla, olen miettinyt Alnico 2 Prota tai Custom Customia... muita ideoita? Saa laittaa pikaviestiä vilkkumaan. Vilkkuu pikis. Töissä "Tuu ihmeessä munanmittauskilpailuihin illalla. Kaks sarjaa, pisin ja lyhin." - Pulkkinen |
Corto 01.02.2016 16:49:33 | |
---|
Orange Rockerverb kuumottaisi, mutta rahat riittää hädin tuskin käytettyyn Rockeriin. :( En ole brändirasisti: minulle kelpaa niin Gibson kuin Fenderkin |
Laulava Kylätohtori 01.02.2016 19:38:52 | |
---|
They pass too much electricity. -SRV |
novo 02.02.2016 18:59:19 | |
---|
Corto: Orange Rockerverb kuumottaisi, mutta rahat riittää hädin tuskin käytettyyn Rockeriin. :( Miun Mk1 makso kämäsen lootan kera 800 eurua, eihän sitä palio tartte Rockerista enempi säästää. Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.." |
Aurora Borealis 03.02.2016 17:25:24 (muokattu 03.02.2016 17:26:11) | |
---|
Eissääh totesin että MP:n Mighty red distortion soundaa liian tummalta nykyisessä setupissa. Siitä pitäisi kai päästä eroon. Alkoi sitten kaasuttamaan toisessa ketjussa mainittu Evolution orange underdrive, sopisi yksikanavaisen putkinupin kanssa keikkahommiin. Vaihtohommia anyone? Angst-maailmassa elävä cyberpunikki |
Juzpe 03.02.2016 17:26:43 | |
---|
Torilla ois kaikkee kivaa GAS- lääkettä... On spedua ja lautaa ja muuta pientä kivaa itselle ja ehkä jopa vaimolle. Töissä "Tuu ihmeessä munanmittauskilpailuihin illalla. Kaks sarjaa, pisin ja lyhin." - Pulkkinen |
Dominaattori 03.02.2016 22:34:00 | |
---|
Örp |
juki 04.02.2016 07:54:21 | |
---|
Aurora Borealis: Eissääh totesin että MP:n Mighty red distortion soundaa liian tummalta nykyisessä setupissa. Siitä pitäisi kai päästä eroon. Alkoi sitten kaasuttamaan toisessa ketjussa mainittu Evolution orange underdrive, sopisi yksikanavaisen putkinupin kanssa keikkahommiin. Vaihtohommia anyone? Tästä tuli mieleen onko kukaan verrannut punaista proffaa vastaavaan JHS Angry Charlieen? Jälkimmäisestähän tullut pari kehitysversiota, Andy Timmons sig. ja NAMM16 paljastettu charlie laajemmalla tonestack säädöillä. Jo eka versio kuulosti demoissa varsin hyvältä.. Ei se taito vaan se tatsi! Ja SOUNDI! |
Juzpe 04.02.2016 07:55:47 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Oi oi oi, tämä se on liihotellut unissani jo pitkään... Nyt on tosin manimanit menneet muihin leikkeihin, mutta hitto, että tuo olisi kyllä hieno... https://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=1091929 Jos ois ollu toimintatonni ostohousujen perstaskussa, toi ei ois enään torilla. Töissä "Tuu ihmeessä munanmittauskilpailuihin illalla. Kaks sarjaa, pisin ja lyhin." - Pulkkinen |
Shredator 04.02.2016 08:51:55 (muokattu 04.02.2016 09:48:04) | |
---|
juki: Tästä tuli mieleen onko kukaan verrannut punaista proffaa vastaavaan JHS Angry Charlieen? ...Joka on käytännössä Crunchbox-klooni. E. Joka puolestaan apinoi Marshall Governoria... "If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking."
Tilutusta: https://www.youtube.com/watch?v=cvKpIDCJw1o |
Shredator: ...Joka on käytännössä Crunchbox-klooni. Crunch Box lähti aikanaan kiertoon lyhyen testin jälkeen. Oli musta jotenkin "ponneton" ja "kapea-alainen", eikä vastannut lainkaan mun hakemaa Marshall in a box -mielikuvaa, kun tuota puhtaan kanavan päälle Mesaan ajoin. Oliko sitten liian low gain mulle? Nyt löytyy laudasta sekä Angry Charlie että AT Channel Drive. Molemmat ehdottomasti parasta, mitä tuossa sarjassa on tullut vastaan. Toimivat puhtaaseen kanavaan loistavasti, säätövaraa löytyy ja ovat jotenkin "vahvistinmaisempia" kuin moni muu purkki. "Mihin sä noita kaikkia oikeesti tarvitset, kun voit kuitenkin soittaa kerralla vain yhtä?" |
Laulava Kylätohtori 04.02.2016 09:21:03 | |
---|
Juzpe: Jos ois ollu toimintatonni ostohousujen perstaskussa, toi ei ois enään torilla. Itsekin tuli tehtyä just isoja hankintoja ennen tuon torille ilmestymistä. Ja tollasesta sinisestä japanilaisesta on tullut unelmoitua jo pitkään. Nyt on mietinnässä, että sortuisiko sitä taas epätoivoisiin tekoihin vai yrittäisikö tosissani ymmärtäää, että en mä tuolla oikeasti mitään tekisi. Onneksi se on niin kallis... They pass too much electricity. -SRV |
Shredator 04.02.2016 09:43:20 | |
---|
MusikMan: Crunch Box lähti aikanaan kiertoon lyhyen testin jälkeen. Oli musta jotenkin "ponneton" ja "kapea-alainen", eikä vastannut lainkaan mun hakemaa Marshall in a box -mielikuvaa, kun tuota puhtaan kanavan päälle Mesaan ajoin. Oliko sitten liian low gain mulle? Nyt löytyy laudasta sekä Angry Charlie että AT Channel Drive. Molemmat ehdottomasti parasta, mitä tuossa sarjassa on tullut vastaan. Toimivat puhtaaseen kanavaan loistavasti, säätövaraa löytyy ja ovat jotenkin "vahvistinmaisempia" kuin moni muu purkki. No hyvä jos tykkäät. Ei se sitä muuta, että JHS myy pokkana klooneja "omina pedaaleinaan"...Ei oikein hyvää bisnesetikkaa. "If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking."
MusikMan 04.02.2016 10:09:28 | |
---|
Shredator: No hyvä jos tykkäät. Ei se sitä muuta, että JHS myy pokkana klooneja "omina pedaaleinaan"...Ei oikein hyvää bisnesetikkaa. Tää oli ihan uutta enkä käy kiistämään. Sen olen tiennyt, että kinkit pukkaa eri merkkien alla niitä halpiskopioita, mutta että tällä ns. putiikkiosastollakin ja vielä kovalla hinnalla ja Hand Built in Kansas City, MO -stampilla. Mutta toisaalta, kuinka monta putiikki-TS9-variaatiota-ugreideillä löytyy... "Mihin sä noita kaikkia oikeesti tarvitset, kun voit kuitenkin soittaa kerralla vain yhtä?" |
Shredator 04.02.2016 10:19:04 | |
---|
MusikMan: Tää oli ihan uutta enkä käy kiistämään. Sen olen tiennyt, että kinkit pukkaa eri merkkien alla niitä halpiskopioita, mutta että tällä ns. putiikkiosastollakin ja vielä kovalla hinnalla ja Hand Built in Kansas City, MO -stampilla. Mutta toisaalta, kuinka monta putiikki-TS9-variaatiota-ugreideillä löytyy... Juu, ei tässä mitään uutta ja ihmeellistä ole :) Perustuuhan koko Lovepedalinkin bisnes (nämä kaksi mainitakseni) kloonien myymisen ominaan. Wampler on esim sentään aina kulkenut omia polkujaan, vaikka heidänkin pedaalinsa ponnistavat tutuista laatikoista. "If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking."
petrip 04.02.2016 17:13:18 | |
---|
MusikMan: Crunch Box lähti aikanaan kiertoon lyhyen testin jälkeen. Oli musta jotenkin "ponneton" ja "kapea-alainen", eikä vastannut lainkaan mun hakemaa Marshall in a box -mielikuvaa, kun tuota puhtaan kanavan päälle Mesaan ajoin. Oliko sitten liian low gain mulle? Nyt löytyy laudasta sekä Angry Charlie että AT Channel Drive. Molemmat ehdottomasti parasta, mitä tuossa sarjassa on tullut vastaan. Toimivat puhtaaseen kanavaan loistavasti, säätövaraa löytyy ja ovat jotenkin "vahvistinmaisempia" kuin moni muu purkki. Mielenkiintoista sillä Crunch box ja Angry Charlie ovat yksi ja sama purkki. Olen omistanut CB v3 ja JHS:n Sweet Tean (jossa siis AC toisena kanavana) yhtä aikaa ja en kyllä huomannut mitään eroja. |