Osteri 01.02.2016 20:14:56 (muokattu 01.02.2016 20:15:21) | |
---|
RaskasMielinen: Ei oikein sopisi mun musamakuuni mutta arvostan suuresti silti. Itse koitan myös pitää oman musamakuni poissa tällaisesta missikisasta missä ulkonäöllä on eniten merkitystä. Onhan se toisaalta vapauttavaa kun ei tarvtse hetkeen fakkiutua siihen mitä itse tekee ja omistaa, vaan kattelee avoimin mielin muiden esillepanoja. - Rock ... erityisesti kasarirock ! - |
Tomasi 01.02.2016 20:22:46 (muokattu 01.02.2016 21:55:37) | |
---|
tumppusormi: Ovela ratkaisu vetää tuo reunalistoitus (tai valkoinen maalattu raita) tuohon keskelle. Toimii kyllä hyvin. Edit: Tarkoitan siis päälipuolen ja selkäpuolen väliin. Tuo on itse asiassa sellainen auton kylkeen tarkoitettu peilikrominen superohut lista. Meinasin, et jos luvataan kestävän koneellisen autopesun, niin varmaan selviää mun hiplailuista ja soitteluista. Tohon referenssisceneen peilaten tuntui tuo kromin kaataminen isolla kädellä joka väliin kuuluvan asiaan. Pleksi reunassa kanssa sama meno eri tavalla toteutettuna. ;) Pitihän tätäkin kokeilla... |
Tomasi 01.02.2016 20:45:05 | |
---|
Osteri: Itse koitan myös pitää oman musamakuni poissa tällaisesta missikisasta missä ulkonäöllä on eniten merkitystä. Onhan se toisaalta vapauttavaa kun ei tarvtse hetkeen fakkiutua siihen mitä itse tekee ja omistaa, vaan kattelee avoimin mielin muiden esillepanoja. Mun mielestä päätyyn saakka (tai vähän yli) tyylillä kuin tyylillä on hienoa. Kunnon hiljaista raivoa uhkuva sinister mattastealth-keihäs on kanssa komea. Vaikka tosta maniskasta voisi niin kuvitella, ei mulla ole rasvat letissä ja letukka alla. ;) Itse asiassa mulle ominaisin musatyyli voisi yllättää tuon perusteella. Jotenkin vaan noi muodot huusivat tällaista visulinjaa ja otetta. Pitihän tätäkin kokeilla... |
|
Shredator 03.02.2016 12:51:44 | |
---|
J.Nikkanen: Chieffin kaappi bongattu. Onko hyvä/parempi/paras? Laatu on priimaa ja sai suunnitella sellasen kun haluaa. Suosittelen! "If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking."
Tilutusta: https://www.youtube.com/watch?v=cvKpIDCJw1o |
iec 03.02.2016 20:36:21 (muokattu 03.02.2016 20:36:59) | |
---|
Törkeä mainos, mutta pahan GASituksen takia pistän nyt tuon missikisaehdokkaani myyntiin. Miten tässä näin pääsi käymään... Vielä hetki sitten ajattelin että tuo japanilainen kampe on varma "pitopeli" joka säilötään vielä lapsillekin. Enkä muuten edes tarkoituksella sitä tuonne myyntimielessä laittanut esille. Pitkäänhän tässä tulikin vastustettua kiusauksia kitaroiden suhteen. No tulipa sitä sitten kolmannen kerran kokeiltua Stratomallista kitaraa vaikka tiedän että se ei ole aivan mun juttu. https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?plink=12734995#p12734995 -iec Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
tumppusormi 03.02.2016 20:47:32 | |
---|
iec: Törkeä mainos, mutta pahan GASituksen takia pistän nyt tuon missikisaehdokkaani myyntiin. Miten tässä näin pääsi käymään... Vielä hetki sitten ajattelin että tuo japanilainen kampe on varma "pitopeli" joka säilötään vielä lapsillekin. Enkä muuten edes tarkoituksella sitä tuonne myyntimielessä laittanut esille. Pitkäänhän tässä tulikin vastustettua kiusauksia kitaroiden suhteen. No tulipa sitä sitten kolmannen kerran kokeiltua Stratomallista kitaraa vaikka tiedän että se ei ole aivan mun juttu. https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?plink=12734995#p12734995 -iec Ihan mielenkiinnosta, että miten strato eroaa tuosta Japanilaisesta? Stratossa on kolme potikkaa ja myyntiehdokkaassasi vain 2. Onko jotain muuta eroa? |
iec 03.02.2016 22:19:35 | |
---|
tumppusormi: Ihan mielenkiinnosta, että miten strato eroaa tuosta Japanilaisesta? Stratossa on kolme potikkaa ja myyntiehdokkaassasi vain 2. Onko jotain muuta eroa? Tuo pleksi on hieman eri mallinen, eli jakki on pleksissä kiinni ja pleksin yläosa on myös hieman pyöreämpi. Myös lavan muotoilu poikkeaa perinteisestä stratosta. Minusta tässä roadstarissa on muuten paremman malliset kielenohjaimet tuolla lavassa kuin mitä olen nähnyt Fendereissä. Ei ole vireen kanssa ongelmia vaikka käyttää kampea. Lisäksi tuosta löytyy blendauskytkin (joka oli alunperin keskimikin vaihekytkin)Täytyy kyllä tunnustaa että ovat osanneet tehdä laadukkaan kitaran tuolla Japanissa. Kaula on myös paljon paremman mallinen ainakin minun kouraan kuin noissa joissain uudemmissa Fendereissä oleva modern C. Omasta mielestä tässä kyseisessä yksilössä parasta on soitettavuus (kaula on mitä mainioin) ja soundit. 2x SSL-1 & JB Jr. -mikkisetti sopii stratomalliin kuin nenä päähän :D -iec Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
antikristus 04.02.2016 00:00:39 | |
---|
|
delarco 04.02.2016 08:36:04 | |
---|
|
Shredator 04.02.2016 08:44:13 | |
---|
antikristus: Osta multa Kinkylle nahkanen niittihihna :D Vaihda nahkaiseen rautaristihihnaan :) "If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking."
Tilutusta: https://www.youtube.com/watch?v=cvKpIDCJw1o |
J.Nikkanen 04.02.2016 10:40:58 | |
---|
|
Deg 05.02.2016 13:42:46 | |
---|
Olisin vaihtanut vielä kuvaa, mutta eihän tuo anna muokata noita vanhoja viestejä. Ei sitten, saatana. "Mietin itsekseni ääneen, että soitan Tero Vaaralle. Hän on huumorimies, jolla on hirveästi hienoja lauluja." -Olli Lindholm |
tuskiz 05.02.2016 13:43:23 | |
---|
Ihan mielenkiinnosta, mikäs idea tuossa on laittaa kaksi hihnanappia taakse? Aikaisemmin oli jo yksi kitara ja nyt sitten tuo Petrip:n Tom Andersson tele mistä moinen kummajaisuus löytyy. |
PIM 05.02.2016 13:52:34 | |
---|
tuskiz: Ihan mielenkiinnosta, mikäs idea tuossa on laittaa kaksi hihnanappia taakse? Aikaisemmin oli jo yksi kitara ja nyt sitten tuo Petrip:n Tom Andersson tele mistä moinen kummajaisuus löytyy. Pysyy pystyssä ilman telinettä jos laitta nojaamaan eim. vahvistinta tai seinää vasten. Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |
petrip 05.02.2016 13:58:52 | |
---|
PIM: Pysyy pystyssä ilman telinettä jos laitta nojaamaan eim. vahvistinta tai seinää vasten. Näin on. Tom Anderson ei tykkää käyttää telineitä ja sen takia hihnatappeja kaksi, että pysyy pystyssä. |
delarco 05.02.2016 14:19:07 | |
---|
petrip: Näin on. Tom Anderson ei tykkää käyttää telineitä ja sen takia hihnatappeja kaksi, että pysyy pystyssä. Eikös sitä sitten pitäis olla vielä keskellä yks tappi, että pysyis tasapainossa hihnan kanssa? Vai pidetäänkö noita vaan pystyssä? :D |
MusikMan 05.02.2016 14:21:35 | |
---|
petrip: Näin on. Tom Anderson ei tykkää käyttää telineitä ja sen takia hihnatappeja kaksi, että pysyy pystyssä. No onpas hienot Andersonit sulla!!! Tuo drop toppi varsinkin loistaa upeudellaan. "Mihin sä noita kaikkia oikeesti tarvitset, kun voit kuitenkin soittaa kerralla vain yhtä?" |
petrip 05.02.2016 15:16:33 | |
---|
|
MusikMan 05.02.2016 19:05:33 | |
---|
petrip: Onhan se omastakin mielestä hieno. Telen puunsyyt näkyvät paremmin tuosta kuvasta: https://dl.dropboxusercontent.com/u/27256993/TClassic_2.jpeg No kyllä on viimeistely kohdallaan tuossakin TA:ssa. Sellainen "Mary Kay white" tyylinen puhtaan valkoinen ja tuo scraped binding sopii kanssa tosi hyvin. Mulla on itselläni yksi TA (2010 Classic OFR:llä); tullut Matt's Music:n kautta. 100% keeperi, josta en tule koskaan luopumaan. Saakos udella mistä olet omat yksilösi löytänyt? Aina silloin tällöin gasittaa jonkinlainen tiger tai fire burst drop toppi, sillä Andersonit on todella laatutyötä. Nyt vaan on dollari hieman liian korkealla. "Mihin sä noita kaikkia oikeesti tarvitset, kun voit kuitenkin soittaa kerralla vain yhtä?" |