Muusikoiden.net
17.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: hääbändin valinta
1 2
jukkajylli
25.01.2016 22:39:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

half: Kyntömieshän ei sarkaa valitse, mutta silti minua on aina kuvottanut hääkeikat. Muutaman sadan sellaisen jälkeen päätinkin, että pitäkää tunkkinne. Kyllähän noita kysytään ( onneksi harvoin ), mutta yleensä esitän sellaiset ehdot, enkä tarkoita välttämättä hintaa, että tajuavat vittuiluksi ja suksivat jonnekin pois.
 
Kyl mä mieluummin soitan häissä ku normi tanssirravintolakeikalla..
 
Stidi alla.
Timi
29.01.2016 20:56:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jukkajylli: Kyl mä mieluummin soitan häissä ku normi tanssirravintolakeikalla..
 
Oikein!Vaikka hääkeikat vaatii joskus aikamoista junailua.Kaikesta olemme aina selvinneet!Helkkarin hyvä bändi!Se tarkoittaa sitä.Että myydessä tarjoat oikeasti bändin musiikkilinjaa.
 
Vaikea.Mutta varma!
Rämppy
29.01.2016 21:12:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Parhaat hääkeikat ovat aivan superia. Mutta skaala vaihtelee. Vikan setin aikana voi tapahtua mitä vain, mikä on hauskaa. Yleensä oon tykännyt hääkeikoista. Tarjoilupuolikin on lähes poikkeuksetta loistava eikä liksakaan hassumpi.
 
In Finland we have this thing called "diu diu".
Jamz
30.01.2016 09:23:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rämppy: Parhaat hääkeikat ovat aivan superia. Mutta skaala vaihtelee. Vikan setin aikana voi tapahtua mitä vain, mikä on hauskaa. Yleensä oon tykännyt hääkeikoista. Tarjoilupuolikin on lähes poikkeuksetta loistava eikä liksakaan hassumpi.
 
Juuri näin + soittoajat on yleensä inhimilliset.
 
Raja se on raittiudellakin.
KoskPaavo
30.01.2016 14:14:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

3 x 45min riittää nykyään, ens kesänä jopa 2 x 45min. Ja kunnon liksa.
 
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
Keikkarumpali1
24.02.2016 00:07:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KoskPaavo: 3 x 45min riittää nykyään, ens kesänä jopa 2 x 45min. Ja kunnon liksa.
 
3 x 45min olen myynyt jo vuosia ja toimii hyvin!
2 X 45min kaiketi bilebändien vakiona tänäpäivänä.
 
VARATUT KEIKKAPÄIVÄT 21.05-2016 06.08-2016
baron
24.02.2016 05:48:18
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KoskPaavo: 3 x 45min riittää nykyään, ens kesänä jopa 2 x 45min. Ja kunnon liksa.
 
Ainakin meille on tullut sama muutos. Joskus takavuosina 4-5 settiä oli normaali, nyt 2-3.
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
KoskPaavo
24.02.2016 12:58:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baron: Ainakin meille on tullut sama muutos. Joskus takavuosina 4-5 settiä oli normaali, nyt 2-3.
 
Kyllä tuo keikkasettien väheneminen kielii vaan sitä että normiparitanssit alkavat olla noillakin foorumeilla marginaalitouhua. Pari -kolme kesää ollaan vedetty keikkaa kohti 2-3 valssia, 2 humppaa, ei tangoja, loput beatsälää yms. Mitäs siitä kunhan kunnon liksa tulee.
 
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
TiVe
24.02.2016 14:15:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Setit on vähentynyt, mutta kyllä itse hääkeikatkin on vähentynyt - ainakin meillä ja radikaalisti.
 
2+2=~5, hyvin suurilla kakkosen arvoilla.
artope
24.02.2016 14:27:50
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

itse keikatkin on vähentynyt - ainakin meillä ja radikaalisti...
 
"Siwa-stemma - yllättävän lähellä"
EP
24.02.2016 14:35:38 (muokattu 24.02.2016 16:04:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Silloin vielä kun tehtiin keikkaa niin muistan kun yksissä häissä ihmeteltiin kun kukaan ei tanssi.
Mut selvis kun bestman tuli sanomaan, että tykkäävät kuunnella vaan ei tanssia! :)
 
E: Tähän on kyllä lisättävä, että kun takahuoneen ovi oli sulkeutunut, seurasi hetken hiljaisuus sitten tahattomia naurunpurskahduksia!!
 
Anonymous-jazz
24.02.2016 15:50:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TiVe: Setit on vähentynyt, mutta kyllä itse hääkeikatkin on vähentynyt - ainakin meillä ja radikaalisti.
 
Ostovoima on myös heikentynyt.
 
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
jukkajylli
24.02.2016 20:05:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Tähän on kyllä lisättävä, että kun takahuoneen ovi oli sulkeutunut, seurasi hetken hiljaisuus sitten tahattomia naurunpurskahduksia!!
 
Että nauroivat teille vielä. Voi voi..
 
Stidi alla.
EP
24.02.2016 20:09:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jukkajylli: Että nauroivat teille vielä. Voi voi..
 
Nii justiin, eikös siinä niin lukenu?
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «