doolittle 03.06.2004 18:11:26 | |
---|
Pienen kaupungin asukkina tajuaa kyllä sen inho-juntti-realismin ja stereotypian jolla mies jallittaa mediaa minkä ehtii. Ei se todellakaan tyhmä äijä ole, jutut jaksaa naurattaa edelleen mutta sävellyskynä on kuivunut jo aikapäivää sitten. Kyllä Hynynen ja pojat olisivat ilman Karmilaa hukassa. "Sex without love is a good ride worth trying / But love without sex is second only to dying" -Glue- |
Nimismies 03.06.2004 18:16:54 | |
---|
Musiikkina Kotiteollisuus on nykyään melko tylsää(vanhemmat levyt parempia), mutta on Hynynen melko piristävä tapaus kaiken maailman saatanan joremarjarantojen ja petrimunkkien joukossa. Kaikista eniten ottaa kuitenkin pannuun, että mua ja Turboa sanotaan häiriköiksi. Mielestäni häirikkö on sellanen floodaaja, jolla ei ole mitään asiaa ja ainut missio on häiritä muiden keskustelua. - Mahe |
Aksu89 03.06.2004 18:59:40 | |
---|
Hynynen on saatanan leso ja ylimielinen äijä. No comments. |
KTR 03.06.2004 19:02:43 | |
---|
Hynynen on saatanan leso ja ylimielinen äijä. Tai sitten se kontrasti vaan iskee niin kovaa silmille, kun muut medioissa pyörivät popparit/rokkarit on semmosia "miellytetään kaikkia"-mentaliteetillä kulkijoita. Mene ja sillee niiku tiiä, tiätsä.. |
jabaa_ 03.06.2004 19:09:19 | |
---|
Kotiteollisuuden sivuilla mainostetaan sinkkosesta, että se on istunut vankilassa miestaposta. se menee jo vähän yli, ihan sama onko totta vai ei. |
helperi 03.06.2004 19:10:20 | |
---|
Mut eiks oo kivaa jos pojilla on kivaa. Ja vaikkei kaikilla o kivaa niin eiköhän pidetä siitä kiinni että itsellä on kivaa... Eiks jeh On päiviä jolloin... |
Pitkavirta 03.06.2004 19:12:15 | |
---|
"Luultavasti parisuhteesi haluaa pestä hampaat samaan aikaan sinun kanssasi, naisten mielestä se yhdistää ja lujentaa parisuhdetta. Älä suostu tähän. Pese hampaat kovaäänisesti hänen yrittäessään nukkua. Jos olet kunnon mies et pese hampaita lainkaan. Suihkussa et ainakaan käy, saatana." -Hynynen vittu että repesin..! :D |
Reddie 03.06.2004 20:33:24 | |
---|
Hölmöä, että "rock-tähtien" pitäisi olla jotain esimerkillisiä ihmisiä esikuvina nuorille. Se ei enää ole kovin rock. Ne Kotiteollisuuden ukot on aikuisia äijiä, eikä minusta semmosten tarvi viinanjuontiaan kenellekään selittää. Tuskin ne on itsekään kelaillu mitään "nyt kun me tehdää tää levy ja meistä tulee kuuluisia, niin meidän pitää olla hyviä esimerkkejä nuorille plä plä." Noh, tähän mun on ihan pakko vähän tarttua tämmöisestä sosionomi-aspektista (vähän off-topic vaaraa). Mä oon kyllä sitä mieltä että jokaisen aikuisen ihmisen kyllä pitää ottaa vastuu siitä että millaista roolimallia antaa nuoremmalle sukupolvelle, oli hän sitten rokkari, paskakuski tai Nokian pomo. Ja mä en lähtis kyl antaa nuorisolle sitä kuvaa et "vetäkää viinaa, ROK!". Kyl se nuori väki muutenkin sitä vetää aivan turhan paljon. Mut kyl toi Hynynen muuten meitsin mielestä erittäinkin hauska jätkä on. Välistä ehkä menee vähän yli. |
Unworthy Knight 03.06.2004 20:48:42 | |
---|
Omasta mielestä ainaki helevetin mukavan olonen heppu. Toi niitten musa vain vahvistaa sen imagoa. Hauskan kuulosta kuunnella keikalla ensin jumalatonta ärjymistä ja sitte lepposaa rupattelua (by Hynynen) Lappeenrannan lepposalla murteella. Juuri näin. Aina saa nauraa jutuille ihan täysiä. Hyvä vaan että on vähän vastarannan kiiskenä eikä aina vastaa niin kuin oilisi soveliasta. Sopivan keiro ukko. "Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!"
-leka
K100#3 |
KTR 03.06.2004 21:06:31 | |
---|
Noh, tähän mun on ihan pakko vähän tarttua tämmöisestä sosionomi-aspektista (vähän off-topic vaaraa). Mä oon kyllä sitä mieltä että jokaisen aikuisen ihmisen kyllä pitää ottaa vastuu siitä että millaista roolimallia antaa nuoremmalle sukupolvelle, oli hän sitten rokkari, paskakuski tai Nokian pomo. No itse en oikein jaksa ajatella näin. Tietysti jos ihan hehkutettaisiin "Juokaa lapset vinaa, se on kivaa!", niin olisi jo tiettyjen toimenpiteiden aika. Mutta jos kaverilla ei itsellään ole lapsia, niin ei minusta tarvitse olla minään esimerkkinä muille. En minä ainakaan ala elää ollakseni joku esimerkki nuorille. Elän juuri sillä tavalla kuin minua itse huvittaa (lain ja muidenkin rajoitusten sallimissa rajoissa tietenkiiii) ...Ja melkein meinasin jättää lähettämättä tämän viestin, mutta taidan nyt silti painaa tota nappia tossa noin.. |
Ompas taas keskiarvoista konservatiivisempi topicci. Hyny on mies. Vaihdoin allekirjoitukseni koska vanha oli huono. Tämäkin on huono. Vaihdan tämänkin. |
tigi_ 03.06.2004 22:03:11 | |
---|
Kotiteollisuus ei musiikillisesti jymäytä mutta täytyy myöntää, että kun tänään katoin sen haastattelun niin Hynynen vaikutti iha hauskalta ja vakavasti otettavalta äijältä. |
MV 03.06.2004 22:29:03 | |
---|
Yhtä hyvin voidaan kysyä, onko kenelläkään järkeä kun ottavat Kotiteollisuuden kerta kerran jälkeen ohjelmaansa... tuskin kenellekään (etenkään media-alalla työskentelevälle) on jäänyt epäselväksi, mikä on Kotiteollisuuden "se juttu". Sitä saavat, mitä tilaavat. Tää on tällasta. Kyllä sen huomas siinä summerissa kuinka kyrpä ottassa se nuppu oli ku se Hynynen siinä kiroili ja heitteli rivouksia. Sit siinä kilpailussa se nuppu oli että:"Pitäisikö kattoa osaako kotiteollisuus uida?" kun se oli siin altaan reunalla. Oli semmonen ilme että vittu toi Hynynen on mulkku! mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Mako 03.06.2004 22:48:42 | |
---|
Ompas taas keskiarvoista konservatiivisempi topicci. Hyny on mies. Onneksi sitten jalostit keskustelua tällä terävällä huomiolla. Aika naurettavaa, että hynynen tekee täysin tietoisesti teinipoppia, mutta käyttäytyy silti noin mediassa, sitten vielä ruikuttaa, että voi kun meitä kuuntelee vain teinixit. Kun lähtee tuolle tielle, tietyt ihmiset (täälläkin, näemmä) antavat kaiken mennä sen piikkiin, että "se on semmonen vekkulimies". Nuoret fanittajat eivät tätä ymmärrä vaan pitävät sitä partaveikkoa idolinaan, ottavat mallia. Pelastakaa lapset hynyseltä, okay? "Black cloud crossed my mind,
blue mist round my soul,
feel so suicidal;
even hate my rock and roll.. Wanna die, yeah wanna die.
If I ain't dead already,
girl you know the reason why." |
lxi 03.06.2004 22:58:27 | |
---|
Ihmeen kuolemanvakavasti täälläkin yksi karjalalainen jässikkä otetaan! Hynynen on nähdäkseni fiksu tyyppi ja erinomainen kirjoittaja. Kännisen juntin imagon mies on välillä vetänyt turhankin överiksi, mutta mitäpä sitten. Mieluummin suorasanainen, itseironinen muka-juntti kuin teennäisen makeileva kiiltokuvapoika. |
Jani The Rock 03.06.2004 23:31:06 | |
---|
Noh, tähän mun on ihan pakko vähän tarttua tämmöisestä sosionomi-aspektista... Mitäs helvettiä. Ollaanko me kollegoita? Ja mikä vitun Hynynen? Don`t mess with the countryboys |
VÄKIPÄÄ 04.06.2004 02:20:58 | |
---|
Onneksi sitten jalostit keskustelua tällä terävällä huomiolla. Aika naurettavaa, että hynynen tekee täysin tietoisesti teinipoppia, mutta käyttäytyy silti noin mediassa, sitten vielä ruikuttaa, että voi kun meitä kuuntelee vain teinixit. Kun lähtee tuolle tielle, tietyt ihmiset (täälläkin, näemmä) antavat kaiken mennä sen piikkiin, että "se on semmonen vekkulimies". Nuoret fanittajat eivät tätä ymmärrä vaan pitävät sitä partaveikkoa idolinaan, ottavat mallia. Pelastakaa lapset hynyseltä, okay? Niin, onhan se kamalaa kun pitkätukkainen rockbändin laulaja kiroilee ja esiintyy alkoholin vaikutuksen alaisena ja vielä televisiossa.... Hyvät ihmiset! Onko tämä muusikoiden.net vai vanhojenjarrujenjasosiaaliämmien.net??? Meneehän se juntti-äijäily vähän överiksi, mutta se on sen juttu! Antaa Hynyisen hynyillä! Niin kauan kuin sitä kutsutaan kaikenmaailman lässyttelyohjelmiin, niin oma vikansa, mitäs tilasivat! Miehen touhun pitäisi olla jo joka tuottajan tiedossa... Vaihdoin allekirjoitukseni koska vanha oli huono. Tämäkin on huono. Vaihdan tämänkin. |
aust 04.06.2004 10:45:59 | |
---|
Niin, onhan se kamalaa kun pitkätukkainen rockbändin laulaja kiroilee ja esiintyy alkoholin vaikutuksen alaisena ja vielä televisiossa.... Hyvät ihmiset! Onko tämä muusikoiden.net vai vanhojenjarrujenjasosiaaliämmien.net??? Ootinki tuota kommenttia. Se on niin helppoa aina kääntää tuommoseksi sosiaalijarrutteluksi ja paapomiseksi. Kyllä sinäki joskus vielä tajuat. An Elk. Kyy. |
Kakemakeväke 04.06.2004 10:50:54 | |
---|
No ei muuten kummosia kelailua vähänkään älyä omaavalta ihmiseltä vaadi se hetki ku tulee kysymys aamu kymmeneltä lasten ohjelmassa, että vastatakko niinku jollekki festarireportterille vai omalle kersalleen. Kärjistys on mieli lajini. Kärjistyskään ei auttanut. Mitä eroa sillä olisi? Jos nyt puhutaan 10-15-vuotiaista tytöistä ja pojista, niin miksi ei saisi puhua suoraan. Ensinnäkin, jos pohditaan vain tätä alkoholi-kysymystä, niin edellä mainitun ikäisistä ovat jo omat kokeilunsa tehneet suurin osa. Monet käyttävät säännöllisesti (vaikkakin vain joka viikonloppu), ja se monesti johtuu aikuisista (eli myös vanhemmista), jotka eivät uskalla puhua asioista suoraan. Tästä syystä, ja monesta muustakin, Hynysen tapaisia miehiä pitäisi olla enemmänkin julkisuudessa. Sain ilon tavata hänet eräässä baarissa, ja täytyy myöntää, kaikista tapaamistani julkisuuden henkilöistä, tai yleensäkin muusikoista, hän on rehdein ja suorapuheisin. Siitä pelkkää kunnioitusta. Rock-musiikki pelasti minut urheilulta. |
Bonham 04.06.2004 11:05:13 | |
---|
Kärjistyskään ei auttanut. Mitä eroa sillä olisi? Jos nyt puhutaan 10-15-vuotiaista tytöistä ja pojista, niin miksi ei saisi puhua suoraan. Ensinnäkin, jos pohditaan vain tätä alkoholi-kysymystä, niin edellä mainitun ikäisistä ovat jo omat kokeilunsa tehneet suurin osa. Monet käyttävät säännöllisesti (vaikkakin vain joka viikonloppu), ja se monesti johtuu aikuisista (eli myös vanhemmista), jotka eivät uskalla puhua asioista suoraan. Tästä syystä, ja monesta muustakin, Hynysen tapaisia miehiä pitäisi olla enemmänkin julkisuudessa. Sain ilon tavata hänet eräässä baarissa, ja täytyy myöntää, kaikista tapaamistani julkisuuden henkilöistä, tai yleensäkin muusikoista, hän on rehdein ja suorapuheisin. Siitä pelkkää kunnioitusta. No, jos lähdetään siitä, että kyseessä on rooli, niin mä olen 39 v ja koen tuon roolin erittäin vastenmieleisenä... kai ne ajat vaan muuttuu. Toisaalta mua on koko ikäni ällöttänyt juoppojen ja narkkareiden ihannointi musamaailmassa (myös siksi, että kyseiset aineet ovat vieneet niin monta aivan liian aikaisin...). Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |