Funkånaut 28.01.2016 13:34:48 | |
---|
JAK: Eikös toisten ottamat kuvat omasta soittimesta hylätä? Näin ainakin viimeksi. Valmistajien katalogikuvat hylätään, ellei kuvassa ole sama yksilö kuin minkä omistaa. Kaveri/tuttu/leikit saa ottaa kuvan sun rintsasta eikä sitä hylätä. En sitten viitsinyt lyhyen nautinnon takia alkaa kärsimään pallomahasta - vähän sama kuin ilman kumia banemisenkin kanssa, heh. - DM |
Lego 28.01.2016 13:49:38 | |
---|
Funkånaut: Valmistajien katalogikuvat hylätään, ellei kuvassa ole sama yksilö kuin minkä omistaa. Kaveri/tuttu/leikit saa ottaa kuvan sun rintsasta eikä sitä hylätä. Olikin toinen kisa jossa ei ollu niin tolkku järjestäjä. |
Mitäs kisan voitosta saa? Vuoden ilmaisen rekisteröitymisen? Tä! (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
korvaoo 28.01.2016 14:32:14 | |
---|
pitäsis varmaan napata uusia kuvia kitaroista ja kattoa saako noista tylsiksistä mitään mielenkiintosta :) kaikki paitsi on turhaa. |
Progorava 28.01.2016 14:43:43 | |
---|
LaMotta: Mitäs kisan voitosta saa? Vuoden ilmaisen rekisteröitymisen? Tä! ...tai 10 ilmaista myynti-ilmoa uudelle Torille. Simppeli on vaikean helpompi vinkkeli |
Funkånaut 28.01.2016 14:44:56 | |
---|
LaMotta: Mitäs kisan voitosta saa? Vuoden ilmaisen rekisteröitymisen? Tä! LaMotta -vapaan M.netin tietenkin. En sitten viitsinyt lyhyen nautinnon takia alkaa kärsimään pallomahasta - vähän sama kuin ilman kumia banemisenkin kanssa, heh. - DM |
LaMotta 28.01.2016 15:25:47 | |
---|
Funkånaut: LaMotta -vapaan M.netin tietenkin. Eli voittajalle bannit? (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
heviäijä 28.01.2016 17:14:54 | |
---|
Todella nättejä kitaroita. Vielä kun joskus saisin omistaa tuollaisen bengali amfin. Itsekkin osallistuin niinkin harvinaisella kitaralla kuin jackson RR. SOTKEMINEN ON KIVAA SIIHEN ASTI KUNNES PITÄÄ ALOITTAA SIIVOAMINEN!ll Wake up dead, in a plywood bed six feet from rest of your life. |
J.Nikkanen 28.01.2016 17:20:19 | |
---|
LaMotta: Mitäs kisan voitosta saa? Vuoden ilmaisen rekisteröitymisen? Tä! Funko lahjoittaa levyhyllystään Hilde & Gertründ duon saksalaisia juomalauluja sisältävän kokoelma-albumin. Big Mono rules, ok? |
Kimmo72 28.01.2016 18:27:49 | |
---|
Tää pitäis olla kesällä. Sais parempia kuvia. Itsehän en tosin saisi silloinkaan. Toki voin ensi kesänä yrittää mennä kuvailemaan valmiiksi 2016 kisaan. No enhän mä edes osallistu kun ei ole aikuisten kitaroita *random hymiö* Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Traditional 28.01.2016 18:53:41 | |
---|
J.Nikkanen: Funko lahjoittaa levyhyllystään Hilde & Gertründ duon saksalaisia juomalauluja sisältävän kokoelma-albumin. Täytyy ymmärtää että tää on aika iso juttu funkolta. "Sie oot semmone rakkauden puskutraktori ja nakki on lemmen Liebherr" -Karvamammutti |
Funkånaut 28.01.2016 19:03:38 (muokattu 28.01.2016 19:04:48) | |
---|
J.Nikkanen: Funko lahjoittaa levyhyllystään Hilde & Gertründ duon saksalaisia juomalauluja sisältävän kokoelma-albumin. Kyllä mä pidän nuo levyt itse. Oesch's die Drittenit ei meikältä lähde. https://www.youtube.com/watch?v=BZL0kiyjbyo Tarttee katsoa jos jotakin ylimääräistä musiikkiaiheista romua, korjaan aarretta, löytyy palkinnoksi. En lupaa mitään. En sitten viitsinyt lyhyen nautinnon takia alkaa kärsimään pallomahasta - vähän sama kuin ilman kumia banemisenkin kanssa, heh. - DM |
Entropia666 28.01.2016 20:13:25 (muokattu 28.01.2016 20:16:29) | |
---|
Kimmo72: Tää pitäis olla kesällä. Sais parempia kuvia. Itsehän en tosin saisi silloinkaan. Toki voin ensi kesänä yrittää mennä kuvailemaan valmiiksi 2016 kisaan. No enhän mä edes osallistu kun ei ole aikuisten kitaroita *random hymiö* Ite olin fiksu ja otin kesällä kuvat joita käytän nyt. Tosin jos sattuu kirkas talvipäivä niin voi saada raikkaita kuvia silloinkin. Valkosessa taustassa esim. värikkäät loimuvehkeet korostuu nätisti. Jos sisällä ottaa ikkunan vieresssä luonnonvalossa niin talvi voi melkein olla parempi kun valo on tasaisempaa. |
iec 28.01.2016 20:36:37 | |
---|
Funkånaut: Kyllä mä pidän nuo levyt itse. Oesch's die Drittenit ei meikältä lähde. https://www.youtube.com/watch?v=BZL0kiyjbyo Tarttee katsoa jos jotakin ylimääräistä musiikkiaiheista romua, korjaan aarretta, löytyy palkinnoksi. En lupaa mitään. :D :D :D Jotain tuon tyylistä soitettiin Munchenissä Hofbräuhausissa. Onneksi tuopit olivat litran kokoisia ja olut hyvvää ;) En nyt muista jodlattiinko siellä, mutta nahkahousuja käyttivät ja hassuja hattuja. Tää kitaroiden missikisatouhu on kyllä aina alkuvuoden kohokohta mnetin foorumilla. Mukava nähdä millaisia kitaroita ihmisillä on. Ja onhan tällä kyllä myös toria vilkastuttava vaikutus. -iec Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
RaskasMielinen 28.01.2016 21:39:11 | |
---|
Entropia666: Ite olin fiksu ja otin kesällä kuvat joita käytän nyt. Tosin jos sattuu kirkas talvipäivä niin voi saada raikkaita kuvia silloinkin. Valkosessa taustassa esim. värikkäät loimuvehkeet korostuu nätisti. Jos sisällä ottaa ikkunan vieresssä luonnonvalossa niin talvi voi melkein olla parempi kun valo on tasaisempaa. Ainakin Etelä-Suomessa on juuri nyt loistavat olosuhteet ulkona kuvaamiseen :D Itse kuvasin viime syksynä osan kamoistani ulkosalla. Joskus nimittäin harmittaa, kun on laittanut jotakin kamaa takaisin kiertoon eikä siitä ole jäänyt itselle kunnollista kuvaa katseltavaksi sitten joskus kiikkustuolissa. Jack of all trades - master of none |
Deg 28.01.2016 22:52:09 | |
---|
"Mietin itsekseni ääneen, että soitan Tero Vaaralle. Hän on huumorimies, jolla on hirveästi hienoja lauluja." -Olli Lindholm |
Entropia666 28.01.2016 23:51:57 | |
---|
RaskasMielinen: Ainakin Etelä-Suomessa on juuri nyt loistavat olosuhteet ulkona kuvaamiseen :D Itse kuvasin viime syksynä osan kamoistani ulkosalla. Joskus nimittäin harmittaa, kun on laittanut jotakin kamaa takaisin kiertoon eikä siitä ole jäänyt itselle kunnollista kuvaa katseltavaksi sitten joskus kiikkustuolissa. No ei sen puoleen, J-Townissaki tykitti koko päivän huolelal lunta ja on loskakeli. Viikko sitten kun oli hirmupakkaset nii ois saanu varmaa mielenkiintosia. |
antikristus 29.01.2016 06:57:44 | |
---|
|
Traditional 29.01.2016 09:12:21 | |
---|
Vittu kaks ketjua. Ei pitäis olla noin vaikeaa :D "Sie oot semmone rakkauden puskutraktori ja nakki on lemmen Liebherr" -Karvamammutti |
heviäijä 29.01.2016 10:29:49 | |
---|
Käyttäjä metalkallolle: kyllä tuollaista näkemystä hain kuvaan. Kiva kun tykkäsit. Laitoi tämän tänne kun siinä toisessa ketjussa mainitsit, siitä että se jätettäisiin osallistumisilmoituksille. SOTKEMINEN ON KIVAA SIIHEN ASTI KUNNES PITÄÄ ALOITTAA SIIVOAMINEN!ll Wake up dead, in a plywood bed six feet from rest of your life. |