Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Onko Oulun Soitin ja Tarvike pystyssä?
1 2
M.F.
21.01.2016 16:51:56 (muokattu 21.01.2016 16:53:03)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko Oulun Soitin ja Tarvike pystyssä? Eivät vastaa puheluihin ja kotisivu nurin.
 
_ Moderaattoorit poistakoon jos ei kuulu tänne_
 
Mikä on kun ei taidot riitä?
Sarko
21.01.2016 19:56:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä kysymys. Muistelisin että vielä pari viikkoa sitten oli kitaraa ja muuta tilpehööriä ikkunassa. Pitänee tarkistaa seuraavan kerran kun kulmilla liikun.
 
"You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart
p130
21.01.2016 19:58:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sarko: Hyvä kysymys. Muistelisin että vielä pari viikkoa sitten oli kitaraa ja muuta tilpehööriä ikkunassa. Pitänee tarkistaa seuraavan kerran kun kulmilla liikun.
 
Ei sieltä koskaan ole mitään haluttu ainakaan mulle myydä. Puhelimeen vastaamattomuus on ihan linjassa normaalin toiminnan kanssa.
 
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
Sarko
21.01.2016 20:19:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

p130: Ei sieltä koskaan ole mitään haluttu ainakaan mulle myydä. Puhelimeen vastaamattomuus on ihan linjassa normaalin toiminnan kanssa.
 
Palvelu on kyllä aika heh juum sekä tunkin pitelemis-osastoa.
 
"You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart
Bonham
21.01.2016 20:46:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sarko: Palvelu on kyllä aika heh juum sekä tunkin pitelemis-osastoa.
 
Mikähän siinäkin on, kun kivijalkaliikkeen ainoa etu nettikauppaan nähden on se asiakaspalvelu, ja se tahtoo aina eniten tökkiä?
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Decadetroll
21.01.2016 22:32:02 (muokattu 21.01.2016 22:39:44)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huonoja kokemuksia täälläkin siitä puljusta, erityisesti Rampesta. Taisin tosin viimeksi käydä joskus '08, että en tiedä nykymenosta. Silloinkaan rampea ei edes näkynyt.
 
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
LaMotta
21.01.2016 22:34:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu kyl määki kerra ouluss.
 
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
ekikoo
21.01.2016 22:39:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viikonloppuna kyllä näytti avonaiselta mutta siitähän on jo viikko...
 
I would if I could...! Bitch!
barclay
21.01.2016 22:54:06 (muokattu 21.01.2016 22:55:59)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joskus aikoinaan kävin siellä Epiphone Les Paul 100:sta kyselemässä. Myyjä räjähti haukkumaan pulttikaulaiset LP:t alimpaan helvettiin. Eli ei löytynyt. Säikähdin hieman myyjän reaktiota. Liimakaulaiseen Standardiin ei ollut mulla tuolloin varaa joten ostin 100:n Thomannilta. Nyt jälkikäteen olen ymmärtänyt ja todennut että myyjä oli kyllä tietyllä tapaa oikeassa. Kyllä oikean Les Paulin kuuluu olla liimatulla kaulalla.
 
Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli P. M. Kostiainen Project , Arizonan aavikolla siatkin lentävät: Sumell/Kostiainen
M.F.
22.01.2016 11:10:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ekikoo: Viikonloppuna kyllä näytti avonaiselta mutta siitähän on jo viikko...
 
Jaahas joo, mulla yksi mikkikauppa heidän nettikaupasta kesken.
 
Mikä on kun ei taidot riitä?
Epämuusikko
25.01.2016 19:06:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sarko: Palvelu on kyllä aika heh juum sekä tunkin pitelemis-osastoa.
 
On harmi että se yks musiikinystävä torpedoi koko puljun. Mäntis ja JP ovat mukavia miehiä, en tosin tiedä ovatko siellä edes töissäkään kun en periaatteesta jalallanikaan sinne astu.
 
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
Khassera
25.01.2016 21:24:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sarko: Palvelu on kyllä aika heh juum sekä tunkin pitelemis-osastoa.
 
Komp. Komp.
 
Disclaimer: Pidätän oikeudet puhua paskaa ja huudella mitä sattuu mihin sattuu tietämättä mistään mitään.
n0lla
25.01.2016 22:22:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sarko: Palvelu on kyllä aika heh juum sekä tunkin pitelemis-osastoa.
 
Harvassa liikkeessä sitä asiakas saa suoraa vittuilua osakseen myyjältä. Eipä ole tarvinnut muutamaan vuoteen tuolla asioida. Kuulopuheiden mukaan meininki ei ole viime aikoina ainakaan parantunut :)
 
Ei ole tyhmiä kysymyksiä. On vain tyhmiä ihmisiä.
greene
26.01.2016 08:16:17
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko tämä liike kauankin ollut pystyssä? Joskus vuonna 1994 olin ostamassa uutta rumpusettiä ja kävin oululaisessa musiikkiliikkeessä kyselemässä. Vastaanotto oli ikävä, joten seuraavana viikonloppuna kävin ostamassa setin Helsingistä MS:stä.
 
DirtyFingers
26.01.2016 08:27:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ryyb's and nark's
 
Come with me for fun in my buggy
Tsugu Way
26.01.2016 09:50:34 (muokattu 26.01.2016 09:55:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olinkin jo samaa ihmetelly tässä muutaman päivän, että miten ei toimi sivut enää. Meinasin toisella alueella alkaa kyseleen, mutta täällähän olikin jo ketju..
 
Ymmärtääkseni liike on kyllä ollut jonkin sortin vaikeuksissa jo tovin aikaa. Ainakin jos on uskominen kylillä kuulemiini huhuihin. Ei taida riittää asiakkaita kolmeen musaliikkeeseen Oulun keskustassa? Muutoinkin kivijalkaliikkeet ovat olleet pitkään vaikeuksissa - ja sitten paikkakunnalle tuli Kitarapaja, joka taatusti vei ainakin osan kitaristeista pois Kullakselta ja Soitintarvikkeelta.
 
Harmi sinänsä jos loppuu Soitintarvike. Itse olen tykännyt kuitenkin sieltä edelleenkin silloin tällöin kieliä ja muuta pikkusälää käydä hakemassa. Ja minun kokemukset ovat kyllä, että hyvää ja asiallista palvelua olen saanut.
 
All That Makes Me Happy Is The Blues.
Alpha
26.01.2016 13:53:37 (muokattu 26.01.2016 13:54:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rampelta saanut aina hyvää ja mukavaa palvelua. Nykyisen settini ja jotain muuta kilkettä tuolta ostanut.
 
Pitääpä kokeilla allekirjoitustani.
 
E:Joo ei toimi.
 
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike
sammakko54
27.01.2016 17:56:56 (muokattu 27.01.2016 17:58:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joulumyynnilläkö musaliikkeet vielä sinnittelevät? Itselle jäänyt kuva että hyvä maineisia musakauppoja löytyy Suomesta n. 5 kpl ja loput on sitten tätä ylihintaista kamaa huonolla ja vähättelevällä palvelulla. Toki pelkästään muiden puheisiin perustuvaa tämä. En ole itse käynyt kuin alle 10 liikkeessä ja niissä taso ja palvelu ollut vaihtelevaa. Erittäin hyvää ja huonoa.
 
Hippien kaveri.
Bluesmies
27.01.2016 22:38:03
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joskus v. 2002-2003 olin ostamassa Orangen vahvistinta ja menin kyseiseen liikkeeseen kysymään, onko heillä Orangea myynnissä. Vastaus oli: "Ikinä kuullutkaan, mutta tässä on Laney, osta se, se on hyvä." Meni n. 4 sekuntia ja olin ulkona liikkeestä.
Eos
28.01.2016 14:04:10
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kävin tuossa keskipäivällä hakemassa kapuloita Kullakselta ja täysin pimeänä näytti olevan Soitin ja Tarvike. Mitään infoa normaalien aukioloaikojen lisäksi ei kadulta tarkasteltuna näkynyt ja ovet oli visusti säpissä.
 
Nykyisen settini ostin aikoinaan juurikin Rampelta ja niistä kaupoista ei mitään moitittavaa. Eräässä toisessa liikkeessä väitettiin Taman katalogissa olevan "painovirhe" ja ettei "tuollaista settiä ole olemassakaan". Tilalle tarjottiin Yamahaa joka vastasi etsimääni vain penkin osalta.
 
Vastahan nuo liiketilansa muuttivat tuohon Kullaksen naapuriin, ilmeisen huonolla menestyksellä..
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «