Mistähän saisin nuotit Nino Rota-Godfather Waltz ? Ei löytynyt turkulaisista musiikkiliikkeistä. Elokuvan Kummisetä musiikki on muutenkin aivan ihanaa! Harrastan haitarinsoittoa,nyt vasta 50-kymppisenä, kansalaisopistossa.Jaksan harjoitella,jos melodia on kaunis ja itse pidän siitä.Joten auttakaa,please! |
ekomerja: Mistähän saisin nuotit Nino Rota-Godfather Waltz ? Ei löytynyt turkulaisista musiikkiliikkeistä. Elokuvan Kummisetä musiikki on muutenkin aivan ihanaa! Harrastan haitarinsoittoa,nyt vasta 50-kymppisenä, kansalaisopistossa.Jaksan harjoitella,jos melodia on kaunis ja itse pidän siitä.Joten auttakaa,please! Laita googleen hakusanoiksi Godfather Walz sheet music, niin sietä löytyy ladattava pianonuottikin. |
ekomerja: Mistähän saisin nuotit Nino Rota-Godfather Waltz ? Ei löytynyt turkulaisista musiikkiliikkeistä. Elokuvan Kummisetä musiikki on muutenkin aivan ihanaa! Harrastan haitarinsoittoa,nyt vasta 50-kymppisenä, kansalaisopistossa.Jaksan harjoitella,jos melodia on kaunis ja itse pidän siitä.Joten auttakaa,please! Turun kaupunginkirjaston musiikkiosastolta löytyy melkeinpä pomminvarmasti! "Barry, Dick ja minä olemme tulleet siihen tulokseen, että vakavasti otettavalla ihmisellä täytyy olla... vähintään viisisataa levyä" (Nick Hornby) |