Aihe: Kitaroiden missikisat 2015 - Höpötys
1 2 3 4 510 11 12 13 14
Entropia666
27.01.2016 17:00:15

Funkånaut: Ei pitäis oikeasti olla niin vaikeata.

Eihän se ookkaan. Paitsi jos ei lue sääntöjä. Rölöm.
Doctrine of Damnation ulkona NYT Inkvisitor || Uusi saitti rokkikuville: H A J E . F I
Tsugu Way
27.01.2016 17:15:24
Gabe:
Kai sinä lähdet Amfilla mukaan? Upeita nuo kumpikin.

Toki toki, mukana ollaan. kahdella Amfilla :-)
All That Makes Me Happy Is The Blues.
Gabe
27.01.2016 17:48:26
Tsugu Way: Toki toki, mukana ollaan. kahdella Amfilla :-)

Hieno homma! Olen noita teikäläisen Halloja kuolannut kovasti.
Entropia666
27.01.2016 20:41:52

wellu: Pitää kisassa hevisuunnikaskin oll mukana,eli

Washburn Dimebag Funky Munky Limited 333 SLIMEBOLT 47/50

https://muusikoiden.net/dyn/users/142641.jpg

Synkkänä ja myrskyisenä yönä joulun välipäivinä tori.fistä löydetty torrakko.
Harvinainen. On.
Profiilissa kuva lavan takaa.

Katos, jollai muullaki ollu tommone. Mulla oli black bolt: http://haje.fi/random/pesupalo.JPG
Doctrine of Damnation ulkona NYT Inkvisitor || Uusi saitti rokkikuville: H A J E . F I
RaskasMielinen
27.01.2016 22:06:48 (muokattu 27.01.2016 22:13:22)

Tää skaba on kyllä parasta viihdettä! Ihan pakko käydä jatkuvasti katsomassa mitä uusia kandidaatteja on ilmaantunut. Aivan jäätävän upeita kitaroita tälläkin kerralla ja kuvienkin taso näyttäisi olevan nousussa :)

Joka lajissahan on nykyään luokka myös pareille. Jos tässäkin olisi, niin parini olisi:
https://www.dropbox.com/s/7y1h2upb0 … =0&preview=MustaJaValkoinen.jpg

Koska olen jo yhden kandidatin nimennyt, niin joudun tekemään toisen kohdalla valinnan - noiden kahden sekä parin muun mahdollisen välillä. Taitaa olla muillakin kamarunkkareilla ja kitarametsän kasvattajilla jotain kansallisia karsintoja meneillään, siis keskenään eli issekseen. Taidan ottaa yhden neuvoa antavan oluen eli (arki)päiväannokseni :D
Jack of all trades - master of none
Deg
28.01.2016 00:13:41

Olen bongannut vasta kahesta kuvasta ihmisjalkoja.
"Mietin itsekseni ääneen, että soitan Tero Vaaralle. Hän on huumorimies, jolla on hirveästi hienoja lauluja." -Olli Lindholm
Traditional
28.01.2016 00:27:39
Derek Riggs: Olen bongannut vasta kahesta kuvasta ihmisjalkoja.

Täh? Kellä muulla muka? Foxin kuvassa katoin olevan todella karvaisten säärien mutta ne taitaakin olla sohvatyynyt.
"Sie oot semmone rakkauden puskutraktori ja nakki on lemmen Liebherr" -Karvamammutti
Deg
28.01.2016 00:45:06 (muokattu 28.01.2016 00:50:56)

Traditional: Täh? Kellä muulla muka? Foxin kuvassa katoin olevan todella karvaisten säärien mutta ne taitaakin olla sohvatyynyt.

https://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=12734329

edit: foxin kuvassa on melko todennäköisesti joku lehmäntaljan tyyppinen ratkaisu, ja pöydän jalasta tai vastaavasta päätellen lattialla. suosittelen näön- tai monitorin tarkastusta ennen äänestysvaihetta!
"Mietin itsekseni ääneen, että soitan Tero Vaaralle. Hän on huumorimies, jolla on hirveästi hienoja lauluja." -Olli Lindholm
Traditional
28.01.2016 01:38:08
Derek Riggs: https://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=12734329

edit: foxin kuvassa on melko todennäköisesti joku lehmäntaljan tyyppinen ratkaisu, ja pöydän jalasta tai vastaavasta päätellen lattialla. suosittelen näön- tai monitorin tarkastusta ennen äänestysvaihetta!

Mustat sukat on siinä rajoilla. Eripari tai reikäisyys nostaisi ehdottomasti kärkisijoille.
"Sie oot semmone rakkauden puskutraktori ja nakki on lemmen Liebherr" -Karvamammutti
fox
28.01.2016 09:55:44

Derek Riggs: https://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=12734329

Sepä onkin juuri näin, kyseessä on eläimestä (lehmu) konstruoitu lattiapehmus. ;)
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Deg
28.01.2016 10:07:26

Traditional: Mustat sukat on siinä rajoilla. Eripari tai reikäisyys nostaisi ehdottomasti kärkisijoille.

Hienointa olisi, jos saisi kiiltävän kitaran heijastamaan kuvaajan paljaita alueita.
Joees
28.01.2016 10:57:47
Derek Riggs: Hienointa olisi, jos saisi kiiltävän kitaran heijastamaan kuvaajan paljaita alueita.

Täähän on vaan järjestelykysymys.
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
Lego
28.01.2016 11:16:20
Eikös toisten ottamat kuvat omasta soittimesta hylätä? Näin ainakin viimeksi.
Traditional
28.01.2016 11:48:34
Derek Riggs: Hienointa olisi, jos saisi kiiltävän kitaran heijastamaan kuvaajan paljaita alueita.

Sanotaanko näin että on työn alla.
horseface
28.01.2016 11:52:05 (muokattu 28.01.2016 11:58:09)
JAK: Eikös toisten ottamat kuvat omasta soittimesta hylätä? Näin ainakin viimeksi.

Mulla on oma lehmä ojassa, koska osallistun toisen ottamalla kuvalla, kuten itse asiassa viime vuonnakin asian avoimesti esiin tuoden. En näkisi tässä ongelmaa, koska kyseessä ei kuitenkaan ole valokuvauskilpailu. Se, millaisin laittein tai taiteellisin valmiuksin osallistujat kuvia ottavat, vaihtelee paljon. Kuvan hyvä laatu on varmasti kisassa etu mutta pääasia sen ei kai ole tarkoitus olla.

EDIT: "Valmistajien tuotekuvat hylätään, ellei kuvassa näy juuri sinun omistamasi soitin", sanovat säännöt. Riittää siis, että kuvassa on juuri omassa omistuksessa oleva ritsa. Onko järjestäjällä tähän kommentoitavaa?
Oli miten oli, näin on!
Lego
28.01.2016 11:54:04
horseface: Mulla on oma lehmä ojassa, koska osallistun toisen ottamalla kuvalla, kuten itse asiassa viime vuonnakin asian avoimesti esiin tuoden. En näkisi tässä ongelmaa, koska kyseessä ei kuitenkaan ole valokuvauskilpailu. Se, millaisin laittein tai taiteellisin valmiuksin osallistujat kuvia ottavat, vaihtelee varmasti paljon. Kuvan hyvä laatu on varmasti kisassa etu mutta pääasia sen ei kai ole tarkoitus olla.

En minäkään nähnyt viimeksi ongelmaa tässä, vaan toisin kävi eikä kitaraa otettu mukaan ollenkaan.
tumppusormi
28.01.2016 12:38:30
horseface: Mulla on oma lehmä ojassa, koska osallistun toisen ottamalla kuvalla, kuten itse asiassa viime vuonnakin asian avoimesti esiin tuoden. En näkisi tässä ongelmaa, koska kyseessä ei kuitenkaan ole valokuvauskilpailu. Se, millaisin laittein tai taiteellisin valmiuksin osallistujat kuvia ottavat, vaihtelee paljon. Kuvan hyvä laatu on varmasti kisassa etu mutta pääasia sen ei kai ole tarkoitus olla.

EDIT: "Valmistajien tuotekuvat hylätään, ellei kuvassa näy juuri sinun omistamasi soitin", sanovat säännöt. Riittää siis, että kuvassa on juuri omassa omistuksessa oleva ritsa. Onko järjestäjällä tähän kommentoitavaa?

Niin siis Thomannilla oleva kuva omasta kitarasta ei kelpaa vaikka sarjanumero tai jokin muu todiste varmistaisi kitaran kuuluvan kisaan osallistuvalle. Thomann ei ole valmistaja. Sen sijaan Gibbonin sivuilta oleva kuva käy jos kuvassa tosiaan itse kisa kitara. Kohta alkaa kunnon nysväys tästä.

On tässä sellainen, että selvästi kuvissa vaikuttaa vaikkapa nuo valaistukset ja taustat ja kitaroista puunattu pölyt pois ja muu asettelu. Eli soittajalla ei ole aikaa kehittyä valokuvauksessa niin päteväksi kuin ammattikuvaajan, jolloin ammattikuvaaja saa sitten otettua enemmän ääniä saatavia kuvia.
Tästähän on jaossa miljoona euroa niin ne ketkä ei saa ammattikuvaajaa käyttöön on hieman eriarvoisessa asemassa :D
Deg
28.01.2016 12:39:48 (muokattu 28.01.2016 12:40:42)

Joees: Täähän on vaan järjestelykysymys.
Traditional: Sanotaanko näin että on työn alla.

Hienoa, että tämä saa heti hyvää vastakaikua. Odotan innolla!
Gabe
28.01.2016 13:27:16
Tsugun Halla ja Foxin Spirit, ai jestas! Upeita kitaroita on kyllä porukalla.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)