Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mitä kitaroita olet myynyt ja myöhemmin katunut
1 2 3
Tumppi38
27.11.2002 12:37:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Useista kirjoituksista tulee esille että jotain on tullut myytyä rahapulassa eli mitä itse olet joutunut myymään ja myöhemmin kuitenkin katunut (ja mahdollisesti yrittänyt ostaa jopa takaisin) ?
 
Itse:
 
Gibson LP standard, Fender strato (iso lapa), Gibson ES-120T, Hagström Swede
 
J.K
27.11.2002 12:51:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PRS Custom24 10top, Gibson SG Std, Peavey Wolfgang Special USA (ruma, mutta tosi hyvä saundinen), Jackson Fusion USA Custom Shop. Paljon on niitä, joita ei kaiholla muistele ja entä sitten ne kaikki efektit ja vahvistimet...
 
PIM
27.11.2002 12:55:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Enemmän mua on kaduttanut ne kitarat mitä olen ostanut;-)
 
Jos nyt oikein kaivellaan niin ehkä yksi EMG mikitetty 80-luvun Squier Telecaster tuli myytyä liian halvalla.
 
Billsner
27.11.2002 13:18:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oikeastaan kaikki (squier strato & ibanez GRX70), mutta kun ei saanut uutta ellei myynyt vanhaa pois. Nyt olenkin päättänyt etten myy yhtään mitään pois. Uutta ostan, mutta vanhaa en vie vaihdossa.
hemmo
27.11.2002 13:21:31
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt olenkin päättänyt etten myy yhtään mitään pois. Uutta ostan, mutta vanhaa en vie vaihdossa.
 
Loistoidea!
 
1. Landola nailonkielinen
2. Segovia teräskielinen
3. Fender hevi-strato, Made in Japan, vain bridgehumbucker, lukkovibra
4. Hagström Swede, natural mahonki (kaipaan tätä, vaikka se painoikin, eikä pysynyt vireessä)
5. Guild 301-basso (halko, mutta tanakka erottuva saundi)
6. Daion 555-puoliakustinen, flame maple top, extra-cutaway bodyn takaosassa (vaihdoin virittimet eikä pysynyt vireessä, messinkisatula ja -talla)
7. Landola 12-kielinen, sunburst, ”Rautavaara-malli” (ei pysynyt vireessä)
8. Ibanez-hevistrato, Floyd Rose, natural fotoflame-top
9. Fender Telecaster –78, musta, body vaihdettu (joku varasti kitaran kotoani …kele)
10. Ibanez teräskielinen akustinen, joku halpis se oli
11. Rickenbacker 4003-stereobasso, paloautonpunainen (kaipaan kovasti)
12. Washburn basso, joku halpis se oli
13. Charvel basso, hevilapa, joku halpis se oli
14. Eko akustinen basso, nauhaton (hieman kaipailen, vaikkei se hyvä ollut)
15. Takamine 365 SCN, elektroakustinen
16. Yamaha BB 300-basso
17. Gibson SG –61 reissue
18. Daion dreadnough-teräskielinen, punainen
19. Fender Telecaster –78, musta (kaipaan erityisesti, myin rahapulassa)
20. Ibanez RBX 100-basso (joku varasti treenikämpältä)
21. Fender Stratocaster –78, natural
22. Maya SG, pulttikaula (vaihdoin Kiven kanssa)
23. Squier Presicion-basso
24. No-name japsi-sähkis, 3-mikkinen, 60-luvulta (vaihdoin Kiven kanssa)
25. Ibanez 5-kielinen basso
26. Gibson The SG –79
27. Epiphone Thunderbird-basso, 5-kielinen
28. Danelectro DC-59
29. Fender Thinline 72 telecaster, Made in Japan
30. Gallan 335-kopio, pulttikaula (vaihdoin Kiven kanssa)
 
Kamalistani ei mahdu tähän.
Lizard
27.11.2002 13:46:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Useista kirjoituksista tulee esille että jotain on tullut myytyä rahapulassa eli mitä itse olet joutunut myymään ja myöhemmin kuitenkin katunut (ja mahdollisesti yrittänyt ostaa jopa takaisin) ?
 
Kaverini:
 
Myi Legendin, eli halpa sähkökitaran, jota myydään pakettina. Myöhemmin kadutti sillä se olisi ollut omiaan Nirvana mättöön.
 
b0b
27.11.2002 13:47:34
Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yamaha SG 2000S
Ja syy vaihtoon oli että soundi ei miellyttänyt... Syy siihen että soundi oli perseestä osoittautui myöhemmässä vaihessa olevan kiinni vahvistimestä eikä kitarasta... Aloittelijan moka mutta se ei tuo kitaraa takaisin.. =/
 
Skythea
27.11.2002 14:35:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Washburn N2
Hand Made -Lepa
akiprkele
27.11.2002 14:38:16
Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

11. Rickenbacker 4003-stereobasso, paloautonpunainen (kaipaan kovasti)
 
Minnepäin myit ja satutko muistamaan Serial Num.??
Ostin meinaan ite yheltä frendiltä moisen jonkun aikaa sitten ja sil oli ollu pari vuotta käsittääkseni. Niitä kun ei ole liikaan tietääkseni tämän maan kamaralla.
 
kivi
27.11.2002 15:12:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katunut?
 
Joo. 60-luvun lopun minttikuntoista Hagström Vikingiäni mun on ikävä, samoin käsityönä pähkinäpuusta ja messingistä tehtyä Fender (tosin CBS -ajalta, mutta usa kumminnii) precision custom -bassoani.
 
Noita lähinnä siksi, että niistä tuli saatua aivan liian vähän:-) - muuten kitaroita on kulkenut mun käsieni kautta niin kymmeniä, ettei sitä jaksa muistellakaan...
 
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Kaktus
27.11.2002 15:24:53
Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ibanez RG270 ja kaduin etten myynyt sitä yhtään aikasemmin.
 
poppamies
27.11.2002 15:33:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Useista kirjoituksista tulee esille että jotain on tullut myytyä rahapulassa eli mitä itse olet joutunut myymään ja myöhemmin kuitenkin katunut (ja mahdollisesti yrittänyt ostaa jopa takaisin) ?
 
Fender Jazz Basso -75, saarnibody,vaahterakaula,mustat kanttiset nauhamerkit ja mustat reunalistat kaulassa. Mikki ja tallapellit kaikki tallessa. Ikävää!
 
hemmo
27.11.2002 16:44:48 (muokattu 27.11.2002 16:48:36)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Minnepäin myit ja satutko muistamaan Serial Num.??
Ostin meinaan ite yheltä frendiltä moisen jonkun aikaa sitten ja sil oli ollu pari vuotta käsittääkseni. Niitä kun ei ole liikaan tietääkseni tämän maan kamaralla.

 
Jonnekin etelä-Suomeen se meni, joskus vuonna 1994. En muista sarjanroa, 4003 stereobasso mustilla osilla ja kolmio-otelautamerkeillä. Salkkumallinen kotelo. Talla- ja mikinsuojukset puuttuivat.
 
LISÄYS: Painoi ihan helvetisti (niinkuin näemmä kaikki R-bassot) ja saundi ei ollut erityisen bassovoittoinen.
 
Kamalistani ei mahdu tähän.
Jester
27.11.2002 16:46:31
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...eli mitä itse olet joutunut myymään ja myöhemmin kuitenkin katunut ...
... Hagström Swede

 
Kuten myös. Olisihan tuon "svenssonin" voinut säästää.
 
J-PPP
27.11.2002 16:49:02 (muokattu 27.11.2002 16:49:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Useista kirjoituksista tulee esille että jotain on tullut myytyä rahapulassa eli mitä itse olet joutunut myymään ja myöhemmin kuitenkin katunut (ja mahdollisesti yrittänyt ostaa jopa takaisin) ?
 
Ihka ensimmäinen kitarani, Kramer Striker 200ST, valkoinen superstrato Floydilla, ihan vaan tunnearvon vuoksi haluaisin takaisin.
 
HS
27.11.2002 19:07:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve
 
No nyt on ikävä ainakin Bill Lawrence -teleä. Kitara hieno kuin mikä, joskaan soundi ei ihan tyypillistä Teleä edustanut.
Myös jenkki Stratoani (Lone Star) joskus kaipailen. Se meni KePön kautta hyvään(?) kotiin Ouluun.
 
"Well when I see a man running naked with a hardon behind a chic I don't assume he was collecting for the red cross."
goathman
27.11.2002 20:20:14
Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gibson LP studio, valkoinen, golden hardware, rahapulassa v.97, vituttaa vieläki....
 
Pekkatapio
27.11.2002 22:49:47
Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuten myös. Olisihan tuon "svenssonin" voinut säästää.
 
Näin aion minä tehdä. "nimim. ylpeä omistaja"
 
Juuri mitään en ole myynyt, mutta useampi tilanne on jäänyt harmittamaan, kun ei ole ollut rahaa ostaa lisää vempaimia. Hyviä tilaisuuksia mennyt hukkaan.
 
karik
27.11.2002 23:02:10
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kauan, kauan sitten (70-luvun lopulla) annoin Stratoon välirahana Burns GB66GT:n ja maksoin tämän lisäksi Stratosta vielä monta osamaksuerää.
 
akiprkele
28.11.2002 11:34:20
Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Jonnekin etelä-Suomeen se meni, joskus vuonna 1994. En muista sarjanroa, 4003 stereobasso mustilla osilla ja kolmio-otelautamerkeillä. Salkkumallinen kotelo. Talla- ja mikinsuojukset puuttuivat.
 
LISÄYS: Painoi ihan helvetisti (niinkuin näemmä kaikki R-bassot) ja saundi ei ollut erityisen bassovoittoinen.

 
Kuullostaa turhan tutulta, body mustalla reunalla?? oliko salkku sinistä karvaa sisältä. Ite meinaan osun etelä-suomessa. Jos haluut niin käy kattomassa kuva http://koti.welho.com/einkinen sietä kuvat ja eetvartti osasto. Kuva on kyl aika pirun suttunen mut voi olla et siit jotain tolkkuu saa.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «