Aihe: Miten menee kama torilla kaupaksi? Käyttäjäkokemuksia
1 2 3 4 5127 128 129 130 131444 445 446 447 448
sustain65
24.12.2015 08:21:38
Jukka Häikiö: Sattuuhan näitä, toi kolmanneks viimeisin sana on tästä maailmasta katoamassa, se on se sana joka erottaa miehet pojista+++

Niinhän se on. Nyt piponi on jo vähemmän kireällä, kun ehdin olemaan yhden päivän vapaalla.

Hyvää joulua Jukka, Jucciz ja kaikki muut!
Sarko
24.12.2015 08:39:46 (muokattu 24.12.2015 08:42:01)
Jukka Häikiö: Se kai tän fyysistymättömyyden ongelma on ja nykynuorisolla ennenkaikkea, kaksi eri todellisuutta,toisessa voi heittää mitä vaan ja olla mitä mieleen juolahtaa, kaukana omasta todellisesta itsestä ja kun joudutaan tosi paikan eteen, on pakka aivan sekaisin.

Asiasta hivenen sivuun. Samanlaista ongelmaa on myös aikuisilla ja keski-ikäisillä ihmisillä, etenkin viiskymppisistä ylöspäin. Erinomaisena esimerkkinä tämä Tikkurilan seurakunnan työntekijän tapaus. Herra/rouva uhkasi sylkeä SoMessa pakolaisten joulupuuroon ja tuikata kirkon tuleen, ihmetteli sitten potkut saatuaan että miten näin kun kyseessä oli vain nettikirjoitus :D Tätä saa todistaa etenkin facebookin puolella kun aikuiset ihmiset oksentavat pahaa oloaan puettuna tappo/raiskausfantasioinneiksi ihan omalla naamallaan, nimellään ja tiedoillaan.
"You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart
Jukka Häikiö
24.12.2015 09:31:29

sustain65: Niinhän se on. Nyt piponi on jo vähemmän kireällä, kun ehdin olemaan yhden päivän vapaalla.

Hyvää joulua Jukka, Jucciz ja kaikki muut!

Hyvää Joulua sinne myös, ynnä kaikille tutuille ja tuntemattomille täällä.
MNet on kyllä erittäin hyvä foorumi, jossa on saanut tutustua useisiin hyviin tyyppeihin ja oppia monestakin jutusta paljon uutta.
Kyllä näitä huonoja päiviä sattuu itse kullekin, lasti useimmiten kaatuu niiden lähimpien ihmisten niskaan ja siinä sitä sitten saa aina käydä parsimassa.
Jotenkin sillees oon funtsinut, että ihmisillä on meikäläisessä välillä kestämistä, kait se on mun hommaa myös kestää vähän muilta ihmisiltä.
Sitä se on vaan tehtävä, mitä sattuu tulemaan...
Laulava Kylätohtori
24.12.2015 14:06:23
Jaahas, joko ensimmäiset joululahjat on pistetty torille?
They pass too much electricity. -SRV
trih
25.12.2015 01:01:50
Laulava Kylätohtori: Jaahas, joko ensimmäiset joululahjat on pistetty torille?

Turha lainaus mutta oli pakko kun repesin. Tämä 'soittoharrastukseen' liittyvä kamakeskitys on julmaa huvia, kaapit ja varastot kiittää. Nauran.
Rhythm In Jump, Dancing Close To You.
Jucciz
25.12.2015 02:08:12
Sain joululahjaksi mm. patalappuja, glögiä, pyjaman ja almanakan. Tuskinpa noita kannattaa torille laittaa.
Metalkallo
25.12.2015 07:06:11
Tässä on mitä tuli lahjaksi ketju jos haluaa avautua mitä sai? :)
https://muusikoiden.net/keskustelu/ … osts.php?c=24&t=225924&o=60
Tukka päässä, järki jäässä.
Navdi
25.12.2015 09:30:48
Laulava Kylätohtori: Jaahas, joko ensimmäiset joululahjat on pistetty torille?

Repesin. Epäilemättä.
"I don't do regrets. Regrets are pointless. It's too late for regrets. You've already done it, haven't you. You've lived your life. No point wishing you could change it." - Lemmy Kilmister
klobasa
26.12.2015 09:49:36 (muokattu 26.12.2015 10:59:26)
edit. Ei mitään tässä ketjussa.
Ruutukunkku
28.12.2015 15:55:47
Taas napsuu päässä kun toria selaa. Miten voi olla, että puolet torilla olevista kitaroista on just huippuyksilöitä? Niitä paremmista, keijupölyssä dipatuista osasista rakennettuja laatuinstrumentteja? Ja just sitä vuosimallia X, jolloin tämä kyseinen malli oli ehdottomasti parhaimmillaan.

Anteeksi avautuminen ja parempaa uutta vuotta! :)
You are number six
edenbeast
28.12.2015 16:02:38
Ruutukunkku: Taas napsuu päässä kun toria selaa. Miten voi olla, että puolet torilla olevista kitaroista on just huippuyksilöitä? Niitä paremmista, keijupölyssä dipatuista osasista rakennettuja laatuinstrumentteja? Ja just sitä vuosimallia X, jolloin tämä kyseinen malli oli ehdottomasti parhaimmillaan.

Anteeksi avautuminen ja parempaa uutta vuotta! :)

Suomen markkinat ovat niin suuret ja mahtavat että tänne on kautta aikojen kannettu vain parhaat päältä :)
pappasfin
24.01.2016 17:53:52 (muokattu 24.01.2016 17:55:10)
Hyvin meni m-netin torilla soitinkamat kaupaksi.

Pistin perjantaina myyntiin sähkisvahvarin Switchbladen, akkarivahvarin AC-60, akkarin mallintavan etusen Fishman Aura Spectrumin ja säkiksen Fender Am Telecaster Std 2012.

Ostajat laittelivat nopeasti viestiä ja eilen kaupat vahvareista ja etuasteesta ja tänään sitten kaupat Telecasterista kun oli sovittuna tapaaminen tälle päivälle. Kamat ja raha vaihtoi omistajaa oikein sujuvasti.

Mukavia asiallisia ostajia, kaupat suju oikein hyvin ja tuli samalla rupateltua mukavia soittimista ja vähän muustakin.

Ihan hyvin siis kaupaksi meni ja mukavia kokemuksia.
PappaSFin
Shredator
25.01.2016 16:46:59

pappasfin:
Ihan hyvin siis kaupaksi meni ja mukavia kokemuksia.

Välillä on näin ja välillä toisinpäin. Välillä käy mukavasti, on asiallisia ostajia ja sitten on niitä, jotka tinkivät vaikka plekuistakin...Olen päättänyt että pidän oman pääni ja jos ei mene niin lahjoitan soittopeleiksi vaikka syöpäsairaille :)
"If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking." Tilutusta: https://www.youtube.com/watch?v=cvKpIDCJw1o
Laulava Kylätohtori
26.01.2016 10:07:11
Juzpe: Ja asiaan. Hyvin menee ainakin vaihdossa spedut, mikit jne.

Eikä mene. Jouluna meni, mutta nyt on hiljaista. Mulla lienee vääränlaista romua tyrkyllä, kun ketään ei kiinnosta. Vaikka toisaalta luulisi nyt Green Beretin, Abunain ja Brimarien ainakin menevän.

Ehkä tuolle Jaksan wahille pitäisi kehitellä joku hinta, niin voisi mennä paremmin. Ei se ainakaan siitä voi kiinni olla, etteikö se olisi hyvä. Ja onhan tuo Naga Viperkin pirun hyvä. Ääninäytteillä varmaan menisi, mutta jos meikäläinen tekee näytteitä, niin niiden perusteella kukaan ei huoli edes ilmaiseksi...

Niinhän se on, että välillä menee, välillä ei. Ei auta kuin odottaa...
B-P Music
26.01.2016 10:16:03
On kyllä taas oikein kauppamiehiä osunut omalle kohdalle, sillä viime aikojen trendi on ollut, että pikaviesteihin ei vastata. Tuli tehtyä neljä kauppaa muutaman päivän sisään (myyjänä), niin nyt kun koittaa itse olla ostohousut jalassa, niin ei onnistu sitten millään.

Eikös se ole ihan normaali käytäntö, että heitetään pikaviestillä tarjouksia (niitä ainakin itse myös saan, kun myynnissä on jotain). Kaikkiin aina vastaan, koska siellä toisessa päässähän on silloin potentiaalinen ostaja, vaikka eka tarjous olisi mitä tahansa.

Nyt olen tässä parin päivän sisään heittänyt pari tarjousta, mutta en saanut mitään vastausta kummastakaan, vaikka myyjät ovat kirjautuneet sisään sen jälkeen. Eikä ole edes ollut mitään törkeitä heittoja, vaan tyyliin tarjoan 150 euron pyynnistä 130e. Luulisi, että myyjät heittäisi jonkin vastatarjouksen tai jos myyjä ei ole halukas tinkimään, niin ilmoittaisi siitäkin, jolloin tod. näk. maksaisin pyynnin. Nyt kun ei vastata, niin jää paska maku suuhun ja kaupat tekemättä. No, onneksi tori on täynnä hienoa tavaraa, joten uutta matoa vaan koukkuun.
Laulava Kylätohtori
26.01.2016 10:20:37
B-P Music: On kyllä taas oikein kauppamiehiä osunut omalle kohdalle, sillä viime aikojen trendi on ollut, että pikaviesteihin ei vastata. Tuli tehtyä neljä kauppaa muutaman päivän sisään (myyjänä), niin nyt kun koittaa itse olla ostohousut jalassa, niin ei onnistu sitten millään.

Eikös se ole ihan normaali käytäntö, että heitetään pikaviestillä tarjouksia (niitä ainakin itse myös saan, kun myynnissä on jotain). Kaikkiin aina vastaan, koska siellä toisessa päässähän on silloin potentiaalinen ostaja, vaikka eka tarjous olisi mitä tahansa.

Nyt olen tässä parin päivän sisään heittänyt pari tarjousta, mutta en saanut mitään vastausta kummastakaan, vaikka myyjät ovat kirjautuneet sisään sen jälkeen. Eikä ole edes ollut mitään törkeitä heittoja, vaan tyyliin tarjoan 150 euron pyynnistä 130e. Luulisi, että myyjät heittäisi jonkin vastatarjouksen tai jos myyjä ei ole halukas tinkimään, niin ilmoittaisi siitäkin, jolloin tod. näk. maksaisin pyynnin. Nyt kun ei vastata, niin jää paska maku suuhun ja kaupat tekemättä. No, onneksi tori on täynnä hienoa tavaraa, joten uutta matoa vaan koukkuun.

Tuota on sattunut omallekin kohdalle. En ymmärrä, ettei viitsitä vastata asialliseen tarjoukseen tai kysymykseen vaihdokista, varsinkin tilanteessa, jossa ei mainita, ettei vaihdot käy. Itse ainakaan ala kyselemään montaa kertaa perään, vaan saa olla ja sitten ostetaan jotain muuta. Eikä yleensä kiinnosta ostaa ko. myyjältä mitään muutakaan sen jälkeen...
Juzpe
26.01.2016 10:28:48 (muokattu 26.01.2016 10:29:11)

Laulava Kylätohtori: Eikä mene. Jouluna meni, mutta nyt on hiljaista. Mulla lienee vääränlaista romua tyrkyllä...

Pikaviesti lähetetty. :D

Kannatti mainostaa. Miniwahi (dunlop tms.) saattas kans kutittaa ostopöksyjä, riippuen siitä miten toi downshiftaus pedaalilaudan kans etenee. Rockett Archer kiinnostas ujosti kans jos semmosia jollain o ylimääräsenä.
Töissä "Tuu ihmeessä munanmittauskilpailuihin illalla. Kaks sarjaa, pisin ja lyhin." - Pulkkinen
Shredator
26.01.2016 10:41:28

Juzpe: Pikaviesti lähetetty. :D

Kannatti mainostaa. Miniwahi (dunlop tms.) saattas kans kutittaa ostopöksyjä, riippuen siitä miten toi downshiftaus pedaalilaudan kans etenee. Rockett Archer kiinnostas ujosti kans jos semmosia jollain o ylimääräsenä.

Se miniwahi oli kyllä testatessa aika hassu. Ensin tuntui oudolta mutta sitten siihenkin tottui. En tiedä sitten miten keikalla toimisi, mutta ainakaan ei vie hirveästi laudasta tilaa.
"If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking." Tilutusta: https://www.youtube.com/watch?v=cvKpIDCJw1o
Juzpe
26.01.2016 10:47:04

Hyvinhän se Naga Viper-klooni teki kauppansa. :D
Töissä "Tuu ihmeessä munanmittauskilpailuihin illalla. Kaks sarjaa, pisin ja lyhin." - Pulkkinen
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)