Aihe: Ville Klinga & Haluatko miljonääriksi
1 2 3
Kukkis 77
17.09.2005 20:16:59

Mitäs mieltä ootte Ville Klingasta uutena Haluatko miljonääriksi-juontajana? Musta se on ihan paska. Vituttaa se sen teennäinen irvistely. Kyllä Lasse oli parempi. Ei telkkarista sitäpaitsi nykyään edes tule mitään. Pelkkää paskaa, jotain helvetin-tekstari-peli-tsätti-deitti-vittu-rahastusohjelmia. Onneks en oo koskaan maksanu TV-lupaa. Saa kai sitä paskaa kattoa ilman lupaakin. Heitän koko telkkarin vittuun ihan just. Onneks on vaan 14-tuumanen tösö niin jaksaa heittää naapuriin asti. Kattokoon ne sitten tuplasti paskaa. Eivät salettiin ole hommannu edes TV-lupaa. Voisinkin käräyttää ne sitten TV-lupatarkastajalle.
Vittu sentään.
Ota viinaa - ei maksa mitään.
tähtivaeltaja
17.09.2005 20:20:11
Hyvä tilityskokonaisuus.
Kyllä, ring-a-ling ja pakkosyöttö, olen jo pari vuotta sitten vähentänyt tv:n katselua tällaisen saastan takia.

Haluatko miljonääriksi nauratti kun eurot tulivat... haluatko "200 000:ksi?"

..vai mitä nyt olikaan. Hauska peli ekalla pleikkarilla, täyttä saastaa muuten.
'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -FZ
Härski
17.09.2005 20:20:57
Täytyy myöntää, että ehkä paras offtopiccisuoritus jo pelkässä aloitusviestissä! Mistäs tosta jatketaan? Ai että vituttaa? No mua vituttaa taas se, että ihmiset esim. metrossa ovat _aina_ jotenkin niin saatnan tärkeitä. En osaa selittää, miten se ilmenee, se pitää kokea. Ehkä itekin olen sitä, mutta se vituttaa silti. Ja tästä päästää aivan maagisella aasin sillalla lukko&rasvaliikkeisiin ja banaanin tuotanto seikkoihin Itä-Afrikassa.
Raipe
17.09.2005 20:23:48 (muokattu 17.09.2005 20:28:48)
Mitäs mieltä ootte Ville Klingasta uutena Haluatko miljonääriksi-juontajana? Musta se on ihan paska. Vituttaa se sen teennäinen irvistely. Kyllä Lasse oli parempi. Ei telkkarista sitäpaitsi nykyään edes tule mitään. Pelkkää paskaa, jotain helvetin-tekstari-peli-tsätti-deitti-vittu-rahastusohjelmia. Onneks en oo koskaan maksanu TV-lupaa. Saa kai sitä paskaa kattoa ilman lupaakin. Heitän koko telkkarin vittuun ihan just. Onneks on vaan 14-tuumanen tösö niin jaksaa heittää naapuriin asti. Kattokoon ne sitten tuplasti paskaa. Eivät salettiin ole hommannu edes TV-lupaa. Voisinkin käräyttää ne sitten TV-lupatarkastajalle.
Vittu sentään.

Tervetuloa todellisuuteen.
Kyllä tuo TV-tarjonta on aivan hanurista nykyään.
Henkisesti vajaavaiset ihmiset pelaavat rantalentistä sun muita Ring a Ling paskakopioita.
TV-lupien hinnat nousevat ja tarjonta huononee.
Kuluttajat ovat tyhmiä. Minä olen tyhmä. Vituttaa.
Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars"
Härski
17.09.2005 20:31:28
Tervetuloa todellisuuteen.

Tiesitkö, että tää koko elämä on pelkkää Trueman Showta? Mä oon kattonu tänkin jakson kaks kertaa. Jätkällä ei mee kovin hyvin ens tuotantokaudella, valitan. Tää on sitä tositeeveetä.
Raipe
17.09.2005 20:35:10
Tiesitkö, että tää koko elämä on pelkkää Trueman Showta? Mä oon kattonu tänkin jakson kaks kertaa. Jätkällä ei mee kovin hyvin ens tuotantokaudella, valitan. Tää on sitä tositeeveetä.

Vau!
Hyvin on kamerat piilotettu.
Oon aina ihmetelly, kun joskus perjantai-iltaisin kulissit vaihtuu uskomattomaan tahtiin ja lauantaisin ei ole hajuakaan mistä sitä oikein herää. Ne muuttavat lavasteita!
Onko sulla tätä tuotantokautta deeveedeellä tai veehooässänä?
Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars"
Härski
17.09.2005 20:38:50
Vau!
Hyvin on kamerat piilotettu.
Oon aina ihmetelly, kun joskus perjantai-iltaisin kulissit vaihtuu uskomattomaan tahtiin ja lauantaisin ei ole hajuakaan mistä sitä oikein herää. Ne muuttavat lavasteita!

Mielenkiintoisinta on se, ku roudarit juoksee pää kolmantena koipena hakemassa kamaa kaman paikalle. Tyrmäystipat on yleensä sun juomissa perjantaisin, ehtii hyvin vaihtaa kulissit, ennenku oot tajuissas.

Onko sulla tätä tuotantokautta deeveedeellä tai veehooässänä?

On, mut mä en saa kertoo siitä kellekään. Olenhan tämän projektin apulaistuottaja.
tähtivaeltaja
17.09.2005 20:41:43
Tää topic muistuttaa sitä lapsuuteni ensimmäistä kaarnavenettä, uppos aika nopeesti. Vieläkin vituttaa.
'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -FZ
Raipe
17.09.2005 20:48:50
Tää topic muistuttaa sitä lapsuuteni ensimmäistä kaarnavenettä, uppos aika nopeesti. Vieläkin vituttaa.

Ei toi vedä vertoja sille, kun minä tein ensimmäisen paperilennokkini, ei lentäny mihinkään ja tuuli ihan sairaasti. Vieläkin vituttaa.
tähtivaeltaja
17.09.2005 20:53:01
Ei toi vedä vertoja sille, kun minä tein ensimmäisen paperilennokkini, ei lentäny mihinkään ja tuuli ihan sairaasti. Vieläkin vituttaa.

No voi vitti. Oliko se sellanen perustaitto; keskeltä kerran ja pari siipeä perään?
Raipe
17.09.2005 21:00:34 (muokattu 17.09.2005 21:01:43)
No voi vitti. Oliko se sellanen perustaitto; keskeltä kerran ja pari siipeä perään?

Ei.
Se oli ihan mun omakeksimä malli.

Ohje:
Ota A4, taita 1 vastakkaiset kulmat yhteen (nyt siinä pitäisi olla 5 kulmaa), taita pisin osa yhteen 5-kulmion kärjen kanssa.
Sitten vaan heittämään.

Meinasin unohtaa, kuinka tuo tehtiin. Vieläkin vituttaa.
FatSam
17.09.2005 22:35:50

Vittu kun muakin vituttaa. Netistä musiikin imuttaminen on väärin. Niinkuin se onkin. Mutta miksi tv-luvan voi ihan hyvin jättää maksamatta. Jumalauta, jos tulee niin paskaa ohjelmaa, että ei maksa sen takia lupaa, niin miksi sitä töllöä sitten kyylää? Hä? Heitä nyt se tv sitten ihan oikeasti vittuun.

No, kyllä tulee ihan luvattoman heikkoa kamaa telkusta, mutta tulee sieltä sen verran jotain hyvääkin, että joskus katson.

Aini, olihan tässä aihekin. En ole katsonut uutta miljonääriä, joten ei siitä mielipidettä.
Joskus ilmestyy vuosituhannen thrash-levy.
NHR
18.09.2005 03:56:02

Ota A4, taita 1 vastakkaiset kulmat yhteen (nyt siinä pitäisi olla 5 kulmaa), taita pisin osa yhteen 5-kulmion kärjen kanssa.

Onneksi olkoon, tämä oli ehkä hämmentävin paperilennokinvalmistusohje mitä muistan koskaan lukeneeni.

En ole vielä uusittua miljonääripeliohjelmaa nähnyt, mutta eikö se nyt ole jokseenkin ihan sama kuka sitä juontaa? Tai ehkä paras vaihtoehto olisi, jos siinä ei olisi juontajaa lainkaan, vaan tietokone kyselisi kysymykset kilpailijoilta. Ja vittuilisi ankarasti väärin vastanneille. Eiku sehän olikin heikoimmassa lenkissä. Samaa sontaa nää on kaikki tietokilpailuohjelmat nykyään. Jukka-Pekka Palo oli sentään aika kova Megavisan juontajana aikoinaan... eei, ihan yhtä huono se olikin.
Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani.
Härski
18.09.2005 08:54:25
Jukka-Pekka Palo oli sentään aika kova Megavisan juontajana aikoinaan... eei, ihan yhtä huono se olikin.

Älähän ny, Noppapotti oli vielä kovempi!
Raipe
18.09.2005 21:22:16
Jukka-Pekka Palo oli sentään aika kova Megavisan juontajana aikoinaan...

Palon jälkeenhän Megavisaan tuli juontajaksi Päiviö "Pöllö" Pyysalo.
Sitten joskus muutama vuosi sitten Palo oli juontamassa Giljotiinia.
Nykyään Palo on sitten "Heipä hei"-Heikki.
Kimmo72
19.01.2016 20:07:55
Kukkis 77: Mitäs mieltä ootte Ville Klingasta uutena Haluatko miljonääriksi-juontajana? Musta se on ihan paska.

Huom! Olet kirjoittamassa yli 3774 päivää vanhaan aiheeseen!

Vanhin nostoni ikinä, mutta tämä alkaa jälleen. Olisi ihan kiva ohjelma katella lauantai illan ratoksi, mutta ei vaan pysty koska Jaajo Linnonmaa. Eisssss! En edes muistannut että tuo Klingakin juonsi sitä joskus. Sekin olisi parempi. Toki Lassea ei kukaan voita.
Jaajo, voi vvvvvvvv!!1
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Alpha
19.01.2016 21:53:57
Kimmo72: Huom! Olet kirjoittamassa yli 3774 päivää vanhaan aiheeseen!

No mä jo ihmettelin ku puhuttiin Ville Klingasta ja Härski kommentoimassa.
jassi
21.01.2016 00:03:44
Lunnu
23.01.2016 09:50:22
Kimmo72: Huom! Olet kirjoittamassa yli 3774 päivää vanhaan aiheeseen!

Vanhin nostoni ikinä, mutta tämä alkaa jälleen. Olisi ihan kiva ohjelma katella lauantai illan ratoksi, mutta ei vaan pysty koska Jaajo Linnonmaa. Eisssss! En edes muistannut että tuo Klingakin juonsi sitä joskus. Sekin olisi parempi. Toki Lassea ei kukaan voita.
Jaajo, voi vvvvvvvv!!1

Samat sanat. Nyt se hirnuva pallinaama mulkoilee jumalauta joka mainoksesta...
Nostalgy is not what it used to be
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)