Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Jenkkiläisen DVD-musiikin"vääntö"ohjelman asennus MACciin?
1
sahevu
23.01.2016 12:25:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen ostanut Jenkeistä nuottivihon (orkesterin sooloja) jonka mukana tuli DVD jossa musiikin kuuntelunsäätöohjelma (voi hidastaa tempoa, poistaa tiettyjä instrumentteja, voi kuunnella vain sooloinstrumenttia). Tämän, TNT2-ohjelman, lataus kestää normaalia pidempään (5-10 min) mutta lopulta MAC ilmoittaa että asennus on onnistunut. MAC ei kuitenkaan suostu ohjelmaa avaamaan. Onko tässä ongelmana jenkkiläinen DVD joka toimii erilailla kuin eurooppalainen vai mikä voisi olla esteenä ohjelman toiminnalle? Netistä ei löytynyt TNT2-ohjelmalle mitään tietoa MACciin liittyen. Windowsille oli joku päivitysohjelma olemassa.
Kyselee epätietoinen.
 
Grugi
23.01.2016 13:41:04 (muokattu 23.01.2016 13:41:51)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ensimmäisenä tulee mieleen OSX versio eli sulla on mäkissä uudempi käyttisverio kuin mitä kyseinen TNT2 sovellus tukee.
 
Mahtaako siinä DVD:ssä tai jossakin olla laitteistovaatimukset ilmoitettuna?
 
The only true wisdom is in knowing you know nothing.
sahevu
23.01.2016 14:00:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Grugi: Ensimmäisenä tulee mieleen OSX versio eli sulla on mäkissä uudempi käyttisverio kuin mitä kyseinen TNT2 sovellus tukee.
 
Mahtaako siinä DVD:ssä tai jossakin olla laitteistovaatimukset ilmoitettuna?

 
Sepä se, kun ei löydy mitään tietoa kyseisestä ohjelmasta. Mutta, jos näin olisi (että minun käyttis liian uusi), pystyykö ohjelmaa tällöin illään kommervenkillä asentamaan?
 
Grugi
23.01.2016 17:48:29 (muokattu 23.01.2016 17:55:05)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sahevu: Sepä se, kun ei löydy mitään tietoa kyseisestä ohjelmasta. Mutta, jos näin olisi (että minun käyttis liian uusi), pystyykö ohjelmaa tällöin illään kommervenkillä asentamaan?
 
No ratkaisu on asentaa vanhempi OSX mutta kun ei tiedä mikä versio on tuettu niin menee turhaksi arpomiseksi eli en ainakaan itse lähti sitä tekemään.
 
Netistä kaivoin jonkun dokkarin tuohon TNT2 liittyen ja siinä mainittiin OSX 10.4 or higher. Tuo ei toki kerro koko totuutta eli hyvinkin mahdollista edelleen että Yosemite ja El Capitan ei ole tuetut.
 
The only true wisdom is in knowing you know nothing.
anapena
23.01.2016 19:28:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joidenkin vanhojen ohjelmien rajapyykki on OSX10.6.
Mikähän käyttis kysyjällä mahtaa olla?
 
Istu ja pala!
Spedemix
24.01.2016 12:49:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oisko softa PowerPC:tä kun tuolta ajalta kotoisin? Jos on niin varmaan jollain emulaattorilla lähtis käyntiin.
 
Spede blendaa: https://blend.io/spede
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «